Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstpakketje samenstellen

Ga naar beneden

Kerstpakketje samenstellen Empty Kerstpakketje samenstellen

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 11:44

Ik heb jullie hulp nodig! Ik wil graag voor mn ouders een kerstpakketje samenstellen en zit te bedenken wat ik er allemaal in zou doen. Wat zouden jullie er in doen? smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstpakketje samenstellen Empty Re: Kerstpakketje samenstellen

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 12:52

Ik maak voor mijn moeder en schoonouders een 'winter'pakketje en ook een beetje voor de kerst. Ik doe hier warme chocolademelk mix in, winterthee, kerstkransjes, van die chocololly dingen waar je ook chocolademelk mee kunt maken, gluhwein, mini marshmallows en een mok of misschien een plaidje voor over de bank.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 15:56

Toen mijn broer (samenwonend) en ik (alleen) voor het eerst over onszelf woonden, kregen we van mijn vader en zijn vrouw een kersttas. Very Happy

Wat zat er ook alweer allemaal in?

Koffie, koffiemelk, suiker, keukenzout, zout, crackers, beschuit, vruchtensap, chocoladehagelslag, vlokken, smeerboter en los kregen we een krat bier. :P

Volgens mij zat er nog veel meer in, maar ik vond het heerlijk. Het was gewoon het idee dat iemand zoiets voor je over heeft. Achteraf gezien had ik het als voedselpakket kunnen zien, maar dat was helemaal niet de insteek. Ze hadden ook alleen maar houdbare dingen in het pakket gestopt, plus zo'n grote boodschappentas. En die had ik ook nog niet. :P

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 za 18 dec 2010 - 6:54

Dat ligt er aan waar ze van houden...

Als ze bv. van wijn/'n drankje houden dan kun je 'n fles drank nemen, wat lekkers voor erbij en glazen. Hetzelfde kun je doen met koffie, thee, warme chocomel.
Verder zou je er een tijdschrift, boek, dvd, kaarsen, iets leuks voor in huis en/of iets wat hun hobby te maken heeft er bij kunnen doen. Ik heb er ook wel eens een kraslot in gedaan.

Ik weet niet waar je het in wilt doen maar als je het op een dienblad, etagère of mandje wilt doen is het misschien ook leuk om het op te vullen met kerstversiering; kleine kerstballen, slingertjes, zoiets.

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 7:04

Toen ik met kerst bij mijn vader en zijn vrouw ging eten, hebben we een kerstpakketje gemaakt. Hier zat het volgende in;

Mini flesje strorum voor mijn vader, mini flesje wijn voor zijn vrouw, bitterkoekjes,kaasplankje en nog wat andere lekkere dingen...

Jij weet zelf het beste wat zij lekker vinden denk ik...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:33

Bedankt! Hier kan ik wel iets mee! smile
Ik was van plan om het in de doos waar mijn eigen kerstpakket in heeft gezeten, te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: