Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 8:23

Ik ben nogal een noob...Het gaat om een knoop met 1 oog, dus niet 4 ogen zoals een normale knoop. Hij is van mijn blazer afgevallen, gelukkig zit er een reserveknoop bij...Dit gebeurde al na 2 dagen dragen, dus eerlijk gezegd wil ik hem er nu wel goed aanhebben. Maar het is hele delicate stof...Zelf doen (en hoe??) of toch even bij de Turkse kleermaker langslopen (dan voel ik me een beetje dom??)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Re: Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 8:25

Naar de kleermaker, zijn ze toch voor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Re: Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 8:26

Ik zou die knoop er zelf aanzetten, is 2 minuten werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Re: Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 8:37

zelf doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Re: Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  Esperanza di 8 nov 2011 - 8:51

Ik voel me heel dom nu, maar hoe zet je een knoop met 1 oog vast? Embarassed
Of bedoel je zo'n knoop waar aan de onderkant een soort van lusje zit?

Ik zou het zelf doen, maar als je het niet ziet zitten zou ik gewoon naar de kleermaker gaan. Of misschien heb je wel iemand in je familie of vriendenkring die er goed in is.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Re: Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 8:53

Ja een knoop met een lusje eraan aan de onderkant idd!

Ik heb al een vriendin gevonden die er even met mij naar wil kijken angel

Die kan het idee niet aan dat ik hiermee naar de kleermaker wil geloof ik Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Re: Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  Esperanza di 8 nov 2011 - 9:12

Haha, nou mooi dat het zo opgelost is!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Re: Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  Rouge di 8 nov 2011 - 9:14

nee...echt dit is echt serieus zelf te doen...! al die moeite voor een simpele knoop. Desnoods doe je een proefje op een ander los stukje stof, moet je hem wel daarna weer losmaken maar ok. Oefening baart kunst!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Re: Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 9:14

Hier kost het 50 cent bij een Turks naaiwinkeltje Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? 827601

Maar ik die het zelf. De zak van mijn jas in nu gescheurd, dat laat ik wel maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Re: Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  rapa nui di 8 nov 2011 - 9:52

En als je nu zo'n soort drukknoop hebt, zo'n metalen rondje die door de stof heen moet in plaats van eraan te naaien. Kun je die er ook zelf aan zetten zonder speciaal apparaatje? Ik heb wel een reserveknoop bij mijn blouse maar geen idee hoe ik dit er goed door heen krijg.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Re: Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  Prosecco di 8 nov 2011 - 11:20

rapa nui schreef:En als je nu zo'n soort drukknoop hebt, zo'n metalen rondje die door de stof heen moet in plaats van eraan te naaien. Kun je die er ook zelf aan zetten zonder speciaal apparaatje? Ik heb wel een reserveknoop bij mijn blouse maar geen idee hoe ik dit er goed door heen krijg.

Dat kan echt alleen maar met een speciaal apparaatje, en dan is het te hopen dat je kleding/schoenmaker het goede stempeltje er voor heeft. Maar dat zou ik dus even wegbrengen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker? Empty Re: Knoop aan blazer zetten, zelf doen of kleermaker?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum