Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medewerkster C1000 doodgeschoten

+19
Pompoen
Rev3rie
Alex
Snoopy
Char1
Ella
TGR
Gebruikersnaam
Zwerver
Shy
Zininzon
Ibbeltje
Erin
Antibes
Arwyn
Tiana
Raindrop
Rush
Susan
23 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 10:06

Bah, verschrikkelijk nieuws!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  TGR vr 9 dec 2011 - 10:08

Heftig dat alles zoveel persoonlijker wordt door alle social media.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 10:08

Rush schreef:
Carrie schreef:
Rush schreef:
Carrie schreef:
Ik leest het gewoon als dat hij en politieagent is, en haar ex. Toch niet zo heel lastig?
Nee helemaal niet lastig.

Nou dan Very Happy
Mijn begrijpend lezen stopt op vrijdagavond na de 40 uren durende werkwerk.

Don`t blame me.

Ik hoor hier ook niet op vrijdagavond. sorry

Ik vind mezelf ook verrassend scherp hoor, na 4 chardonnay nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 10:08

wc-eend schreef:Nog even een veel mensen durven hun relatie niet meer uit te maken...verschrikkelijk dit soort dingen :shock: :shock:

Dat lijkt me niet, zoiets zie je (bijna nooit) aankomen, dat verwacht je gewoon niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 10:12

TGR schreef:Heftig dat alles zoveel persoonlijker wordt door alle social media.

Ja hè. Heel logisch, maar ook ergens heel bizar dat het je zoveel meer raakt als je een gezicht voor je ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Rush vr 9 dec 2011 - 10:13

Carrie schreef:
wc-eend schreef:Nog even een veel mensen durven hun relatie niet meer uit te maken...verschrikkelijk dit soort dingen :shock: :shock:

Dat lijkt me niet, zoiets zie je (bijna nooit) aankomen, dat verwacht je gewoon niet.
Ik hoor wel steeds vaker dat 1 van beide dreigt met zelfmoord als die ander het uitmaakt en vooral ook bij jongere mensen.

Het broertje van m`n beste vriendin heeft ook zo`n chick. Hij heeft het al 2x uitgemaakt en dan gaat ze zo doen en nu durft hij het niet meer uit te maken. Ze zijn 19. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Zwerver vr 9 dec 2011 - 10:13

Zijn afscheidsbrieven in de man zijn woning gevonden
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 10:15

Mijn ex heeft gedreigd dat hij zelfmoord ging plegen als ik het uit zou maken. Na een tijdje was ik zo boos op hem dat ik heb gezegd dat hij dat dan maar lekker moet doen, maar dat ik zonder hem verder wil. Inmiddels is die papa & verloofd. Dus meestal (klopt af) zijn het loze woorden.... En erg moeilijk dat zij daar ook de lul van is, en dus ook dood is Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 10:17

Verschrikkelijk...,

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 10:27

June schreef:
TGR schreef:Heftig dat alles zoveel persoonlijker wordt door alle social media.

Ja hè. Heel logisch, maar ook ergens heel bizar dat het je zoveel meer raakt als je een gezicht voor je ziet.

Ja, maar het opzoeken van de namen op facebook of hyves vind ik wel een beetje ramptoerisme. Waarom zou je dat doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 10:28

@ Youandi, eerlijk gezegd kom ik zelf nooit op het idee, maar als het hier in het topic staat, dan open ik het wel en dan merk ik dat het me dus ook erger raakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Susan vr 9 dec 2011 - 10:39

Ja, maar waar ligt dan de grens van ramptoerisme? In feite hoef je geen enkel detail te weten en kun je in zo'n bericht dus volstaan met een enkele zin, maar mensen willen nou eenmaal zoveel mogelijk informatie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 10:41

Dat is waar, Susan. Maar goed, profielsites zijn wat meer privé dan een krantenbericht/nieuwsbericht, dus dan vind ik het persoonlijk richting ramptoerisme gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Ella vr 9 dec 2011 - 10:48

Men wat erg zeg. Waarom nou weer
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Char1 vr 9 dec 2011 - 10:49

Zeker heftig nu het zo dichtbij komt. Ik woon aan de andere kant van de stad. Doe altijd mijn boodschappen bij de c1000 hier. Toen ik dus las c1000 in mijn stad schrok ik helemaal.... 'gelukkig' dus aan de andere kant van de stad, maar het blijft ontzettend triest.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 10:51

Char1 schreef:Zeker heftig nu het zo dichtbij komt. Ik woon aan de andere kant van de stad. Doe altijd mijn boodschappen bij de c1000 hier. Toen ik dus las c1000 in mijn stad schrok ik helemaal.... 'gelukkig' dus aan de andere kant van de stad, maar het blijft ontzettend triest.

Wat boeit het nou weer waar het heeft plaats gevonden Rolling Eyes

Al met al, erg triest, zo jong...en dan op zo een manier aan je einde moeten komen Sad bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Zininzon vr 9 dec 2011 - 10:58

Nou, ik snap het wel, dat je schrikt als het misschien om 'jouw' supermarkt gaat.
Ik ben in de bewuste supermarkt een paar keer geweest voor mijn boodschappen, dan komt het wel enorm dichtbij hoor.

Maar uiteindelijk maakt het niet uit waar is gebeurd, het is gebeurd...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 11:01

HeartBeat schreef:
Char1 schreef:Zeker heftig nu het zo dichtbij komt. Ik woon aan de andere kant van de stad. Doe altijd mijn boodschappen bij de c1000 hier. Toen ik dus las c1000 in mijn stad schrok ik helemaal.... 'gelukkig' dus aan de andere kant van de stad, maar het blijft ontzettend triest.

Wat boeit het nou weer waar het heeft plaats gevonden Rolling Eyes

Al met al, erg triest, zo jong...en dan op zo een manier aan je einde moeten komen Sad bah!

Dan komt het wel erg dichtbij, misschien ken je het slachtoffer wel..
Het is ineens geen ver van je bed show meer.
Ik snap de reactie van Char1 wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Char1 vr 9 dec 2011 - 11:37

Princess schreef:
HeartBeat schreef:
Char1 schreef:Zeker heftig nu het zo dichtbij komt. Ik woon aan de andere kant van de stad. Doe altijd mijn boodschappen bij de c1000 hier. Toen ik dus las c1000 in mijn stad schrok ik helemaal.... 'gelukkig' dus aan de andere kant van de stad, maar het blijft ontzettend triest.

Wat boeit het nou weer waar het heeft plaats gevonden Rolling Eyes

Al met al, erg triest, zo jong...en dan op zo een manier aan je einde moeten komen Sad bah!

Dan komt het wel erg dichtbij, misschien ken je het slachtoffer wel..
Het is ineens geen ver van je bed show meer.
Ik snap de reactie van Char1 wel.

Ja, inderdaad dat bedoel ik. Bij 'mijn' winkel ken ik ook een aantal caissières echt. Heb bewust 'gelukkig' tussen aanhalingstekens gezet. Want inderdaad, waar het ook gebeurt, het is gewoon ontzettend triest voor alle betrokkenen.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Zininzon vr 9 dec 2011 - 12:02

Hmm, de officier van justitie die nu in het late nieuws is, ken ik redelijk goed via mijn werk
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 12:08

June schreef:
Rush schreef:
Elodie schreef:Het is vrijwel zeker een politieagent en haar ex. Echt akelig.
Zijn ex bedoel je?

Huh? Die agent heeft dan een meisje neergeschoten. Dan is hij toch haar ex? Ja, zij is ook zijn ex, maar dan klopt de zin niet meer scratch

Echt een vreselijk bericht, zo schokkend en onvoorstelbaar.
Als je de zin begint met 'hij' loopt de zin beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Snoopy vr 9 dec 2011 - 12:09

Wauw heftig. Altijd jammer dat mensen op deze manier hun problemen oplossen.

Was trouwens vanavond bij een afdeling van corps Amsterdam-Amstelland en er liepen opeens een paar uniformen weg, zal hier wel mee te maken hebben gehad....
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Alex vr 9 dec 2011 - 12:27

Echt verschrikkelijk.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Rev3rie za 10 dec 2011 - 8:53

Het is echt heel naar dit. Mijn collega kende haar.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 21:32

Wat erg!! Sad

Maar wat ik niet snap is hoe hij in godsnaam aan dat wapen is gekomen, ik macht toch echt hopen dat de politie eerst alle wapens gaat tellen voordat ze de wapenkamer in gaan. Hoe heeft hij zijn wapen kunnen verbergen?? 'Weer' een domme blunder van de politie dus want een politie agent in opleiding komt echt niet zo gemakkelijk aan een wapen. Bovendien ligt er nooit echte munitie in een wapenkamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Medewerkster C1000 doodgeschoten   - Pagina 3 Empty Re: Medewerkster C1000 doodgeschoten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum