DagCafé
+26
Polly
NoName88
Rovine
Toet
GreenGrass
Tullow
Chocolate Cookie
Suus
Lotus
Kabouter
ExpressoB
Burn
Mamsie
Ugly Betty
Jordana
Rush
Antibes
Minx
Alex
May
Gebruikersnaam
Tiana
Tesss
Zininzon
Ibbeltje
Erin
30 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Ik moet steeds denken aan een Evelyn die eerder forumde op Yes en die ik niet zo leuk vond
Gast- Gast
Huh?! Staat er bij mij bovenin je hebt 1 nieuw bericht, in het rijtje gebruikerslijst etc. Klik ik erop, heb ik geen nieuw bericht!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Smikkell schreef:profiel, posts en je weet het. Had jou toch wel wat slimmer ingeschat.Maura schreef:Leuk dat jij anoniemer door het leven wilt gaan, maar ik mag graag weten met wie ik forum. Dus geef eens even een hint.
?
Dat is een facade. Ik ben eigenlijk ontzettend dom.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik moet steeds denken aan een Evelyn die eerder forumde op Yes en die ik niet zo leuk vond
Kijk en daar ga IK nu verandering in brengen
Laatst aangepast door Evelyn op zo 11 dec 2011 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:Ik moet steeds denken aan een Evelyn die eerder forumde op Yes en die ik niet zo leuk vond
Dat was dubbel N. Dus nu mag je het gelijk weer vergeten.
Gast- Gast
Ja dat bedoelde ik net ook
Daar moet ik aan denken dus.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Da ook ja!Maple schreef:Ik moet steeds denken aan een Evelyn die eerder forumde op Yes en die ik niet zo leuk vond
Gast- Gast
Zie, dan was mijn eerste gedachte wel de goede gedachte. Maar met is het allemaal alweer verraden.
Gast- Gast
Komt allemaal goed ik breng jullie snel weer op nieuwe en leuke gedachten en herinneringen aan deze naam
Gast- Gast
Ik snap de reden ook niet helemaal, maar ach.. ik heb er geen last van.Maura schreef:Zie, dan was mijn eerste gedachte wel de goede gedachte. Maar met is het allemaal alweer verraden.
Was Evelynn niet een vriendin van jou?
Gast- Gast
Haha, hint gesnopen...
Mwah, moet er wel aan wennen hoor
Ben altijd net blij als ik een beetje weet wie wie is, komen er weer nieuwe avatars en namen..
Ben altijd net blij als ik een beetje weet wie wie is, komen er weer nieuwe avatars en namen..
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Dat hoop ik wel Evelyn (en nu niet telkens je vorige naam typen )
Wie had het over leuke gedachtes?Evelyn schreef:Komt allemaal goed ik breng jullie snel weer op nieuwe en leuke gedachten en herinneringen aan deze naam
Ik zou zelf nooit een forumnaam nemen waar al een geschiedenis aan hangt, zoals Deesje of namen van (grote) fakers.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 11 dec 2011 - 8:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik snap de reden ook niet helemaal, maar ach.. ik heb er geen last van.Maura schreef:Zie, dan was mijn eerste gedachte wel de goede gedachte. Maar met is het allemaal alweer verraden.
Was Evelynn niet een vriendin van jou?
Was inderdaad. Maar na verloop van de jaren is gebleken dat we niet bij elkaar passen en dat onze levens te ver uit elkaar liggen om verder met onze vriendschap te gaan. We hebben geen ruzie hoor, maar we gaan ook niet meer met elkaar om.
Gast- Gast
Maar dat heb ik ook met jouw afkorting.Ibbeltje schreef:Dat hoop ik wel Evelyn (en nu niet telkens je vorige naam typen )
Gast- Gast
Ik vind al die nieuwe namen en avatars helemaal niet leukZininzon schreef:Haha, hint gesnopen...
En dan gaan ze ook nog kloten met de kleuren van het forum
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wie had het over leuke gedachtes?Evelyn schreef:Komt allemaal goed ik breng jullie snel weer op nieuwe en leuke gedachten en herinneringen aan deze naam
Ik zou zelf nooit een forumnaam nemen waar al een geschiedenis aan hangt, zoals Deesje of namen van (grote) fakers.
Wat maakt het uit Smikkel. Ik ken haar niet dus ik link niet terug !
Gast- Gast
Ja, dat snap ikEvelyn schreef:Maak niet uit of je het wel of niet snapt. Het was tijd voor een nieuwe naam.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar dat heb ik ook met jouw afkorting.Ibbeltje schreef:Dat hoop ik wel Evelyn (en nu niet telkens je vorige naam typen )
haha ja dat hoor ik van meerderen... het wordt nu Ibb of zo?
Ha, en je weet ook wat ibb nog meer is? Ibb is hier in de stad en onder de studenten al een veel gebruikte term.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Maar dat heb ik ook met jouw afkorting.Ibbeltje schreef:Dat hoop ik wel Evelyn (en nu niet telkens je vorige naam typen )
Gast- Gast
Smikkell, mijn avatar is even voor de kerst. Daarna wordt het gewoon weer de avater die ik voor vandaag had.
Gast- Gast
Fijn!Maura schreef:Smikkell, mijn avatar is even voor de kerst. Daarna wordt het gewoon weer de avater die ik voor vandaag had.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ha, en je weet ook wat ibb nog meer is? Ibb is hier in de stad en onder de studenten al een veel gebruikte term.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Maar dat heb ik ook met jouw afkorting.Ibbeltje schreef:Dat hoop ik wel Evelyn (en nu niet telkens je vorige naam typen )
Oww en wat betekent dat dan? (nee weet het dus niet?)
Smikkell schreef:Fijn!Maura schreef:Smikkell, mijn avatar is even voor de kerst. Daarna wordt het gewoon weer de avater die ik voor vandaag had.
Ik wilde mezelf een kerstmutsje opzetten, maar het programma had geen kerstmutsje. Dus vandaar de kaart. Maar ik ben blij dat je het fijn vindt.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: