DagCafé
+26
Polly
NoName88
Rovine
Toet
GreenGrass
Tullow
Chocolate Cookie
Suus
Lotus
Kabouter
ExpressoB
Burn
Mamsie
Ugly Betty
Jordana
Rush
Antibes
Minx
Alex
May
Gebruikersnaam
Tiana
Tesss
Zininzon
Ibbeltje
Erin
30 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Ik woonde toen nog in het huis van mijn ex en ik had hem als nieuwe vriend. Hij was zo bang dat ik vreemd zou gaan met mijn ex, dat hij me gewoon continu controleerde. In dat opzicht snapte ik hem wel. En eng heb ik hem nooit gevonden. Achteraf zegt hij ook dat hij gewoon ietwat te onvolwassen was. Want nu zou hij dat niet meer doen. Al komt hij hier nog wel koffie drinken en dan staat hij al bij mijn voordeur, terwijl ik geen portiekdeur heb opengedaan (niet eens thuis was).
En deze jongen ook. Hoe komt hij door de portiekdeur heen? Wie heeft er in hemelsnaam die deur opengedaan? Nou ja, weten we dat ook weer. Dat is geen materiaal voor mij.
En deze jongen ook. Hoe komt hij door de portiekdeur heen? Wie heeft er in hemelsnaam die deur opengedaan? Nou ja, weten we dat ook weer. Dat is geen materiaal voor mij.
Gast- Gast
Maura schreef:Nou, dat bedoel ik dus. Ik kan er ontzettend slecht tegen. Had ooit een vriendje die mijn mobiele nummer met mijn telefoon afwisselende. En dan niet één keer bellen op de één en de ander, maar beiden toerloos laten overgaan tot ik opnam. Of bij mijn buren achterom gaan en opeens in de woonkamer staan, omdat ik de voordeur niet open deed. Dus ik heb er echt de pest in/aan. Ik kan slecht tegen zulk gedrag.
Vreselijk... Ik had een jongen leren kennen via Paiq. Ik wilde het eigenlijk gaan deleten toen hij tegen me begon te praten. Hij was nogal bijdehand en ik vond het wel grappig. Maar later bleek hij dus best opdringerig te zijn. Hij wilde zo graag met me afspreken dat hij gewoon voor me in ging vullen hoe ik mijn afspraken moest plannen. Zo van dat ik uit zou gaan met Suusie en Doedel, dan kon ik nog wel wat drinken met hem van 8 tot 10 omdat ik vast met mijn vriendinnen om 10 uur had afgesproken. Oh en ik was toch op de luchthaven, dan kon ik wel een drankje met hem doen want hij zou ook landen die dag... Op een gegeven moment vroeg hij me of ik nog wel wilde afspreken en ik zei van niet omdat ik hem te dwingend vond (dit zijn slechts wat voorbeelde, hij werd echt irritant). Hij vond het maar raar, als ik nou zei dat hij te weinig tijd had begreep hij het wel... Hoe raar? Dat was toch niet waar ik tegen aan liep? Vervolgens kreeg ik constant smsjes, belde hij me... Ik antwoorde geen enkele keer, en beantwoorde de gesprekken niet. Vroeg hij gister of ik nou zo hard to get aan het spelen was... Pffff, serious!?!? Dus ik nogmaals zeggen hoe of wat (was op fb chat), begint hij dat ik zelf dwingend ben omdat ik hem wel 2 keer heb teruggebeld die ene keer dat de verbinding verbroken was. Eh ja, we waren midden in een gesprek, ik dacht dat het de verbinding was en dat beaamde hij zelf ook... Nu zegt hij dat hij zelf op hing en geen zin had om af te spreken whahaha sorry hoor maar hoe triest ben je dan als je daarover gaat zitten liegen, volwassen vent... Ik heb hem gelijk maar van mijn fb afgeflikkerd. Wat een clown...
Niet quoten
Gast- Gast
Oh Zusje
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
OMG! Zusje, dat is ook een enge man! Ik laat me niet vertellen hoe ik dingen moet doen en laten. Laat ie mooi de rambam krijgen. En dan zulke uitspraken, beetje heel erg jammer!
Gast- Gast
Haha ja het kost me nogal moeite om alle lopende zaken af te handelen . Gisteravond wel een heel lief gesprek gehad met een jongen die ik erg leuk vond. Hij wil duidelijk gewoon geen relatie en ik wel. We zijn daar ook eerlijk in geweest gisteravond. Hij vond het erg jammer maar begreep het wel. Bood zichzelf aan als vangnet voor als het niet zou lopen met mijn eerste vriendje. Ik vond het wel lief haha .
Maar goed, volgens mij heb ik ze nu allemaal wel gehad... Ik ben klaar voor 4de kerstdag
Maar goed, volgens mij heb ik ze nu allemaal wel gehad... Ik ben klaar voor 4de kerstdag
Gast- Gast
Vrijdagavond was er een vriend in de twee. Hij hing de hele tijd om me heen. Kocht me drankjes en eigenlijk was hij mij compleet aan het claimen en controleren. Ik heb me omgedraaid en tegen hem gezegd:"Ik weet niet hoe jij in onze vriendschap staat, maar hier zet ik een punt. Het is vrienden, maar het zal nooit iets meer worden". Hij draait zich om, loopt van mij af en ik heb hem sindsdien niet meer gezien of gesproken. Ik was kennelijk nogal hard?
De forummeiden zeiden dat ik eerlijk moest zijn. Ben ik dat, is het nog niet goed. Haha.
De forummeiden zeiden dat ik eerlijk moest zijn. Ben ik dat, is het nog niet goed. Haha.
Gast- Gast
Eh ja, als het wel een goede vriend is had je het wellicht iets tactischer kunnen brengen?
Gast- Gast
Zusje schreef:Eh ja, als het wel een goede vriend is had je het wellicht iets tactischer kunnen brengen?
Hmmz, ja. Maar tact komt niet in mijn woordenboek voor. Ik dacht, nu moet ik het zeggen, anders dan blijft dit zo doorgaan. Daarom laat ik ook meestal dingen doodbloeden, omdat ik verdomde hard ben in mijn bewoording.
Gast- Gast
Ik heb het steen koud. De verwarming staat al op 21 en ik vries nog. Zo maar eens een warme douche.
Gast- Gast
Evelyn schreef:Ik heb het steen koud. De verwarming staat al op 21 en ik vries nog. Zo maar eens een warme douche.
Haha ja ik had het ook zo koud tot ik me bedacht dat mijn kachel ook niet aan stond... Heb hem maar even aangezet dus .
Gast- Gast
Hier is het lekker
Zag net op het nieuws dat er ergens een dodelijk ongeluk is gebeurd. Chauffeur had 5 keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed en was een militair.
Na het Almelo-drama begin ik 'ze' wel een beetje over één kam te scheren, is dat raar?
(ik werk veel samen met politie en weet wel dat niet alle agenten stomme dingen doen, maar je hoort het zoveel tegenwoordig)
Na het Almelo-drama begin ik 'ze' wel een beetje over één kam te scheren, is dat raar?
(ik werk veel samen met politie en weet wel dat niet alle agenten stomme dingen doen, maar je hoort het zoveel tegenwoordig)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Evelyn, vanwaar je naamsverandering?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Evelyn, vanwaar je naamsverandering?
Poging om wat anoniemer door het leven te gaan
Gast- Gast
Dat helpt ook echt als je gewoon onder het zelfde account verder gaat. Je bent gelinkt aan al je posts.Evelyn schreef:Burn schreef:Evelyn, vanwaar je naamsverandering?
Gast- Gast
Evelyn hoe kom je op de naam
Smikkell schreef:Dat helpt ook echt als je gewoon onder het zelfde account verder gaat. Je bent gelinkt aan al je posts.Evelyn schreef:Burn schreef:Evelyn, vanwaar je naamsverandering?
Dat is niet zo'n probleem. Indien ik merk dat het idd nog niks heeft uit gehaald dan verwijder ik de boel.
Gast- Gast
Zo heerlijk niet passend. heb telkens iemand anders in mijn hoofd als ik die naam zie staan
Leuk dat jij anoniemer door het leven wilt gaan, maar ik mag graag weten met wie ik forum. Dus geef eens even een hint.
Gast- Gast
Ehhh, wie IS Evelyn?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Leuk dat jij anoniemer door het leven wilt gaan, maar ik mag graag weten met wie ik forum. Dus geef eens even een hint.
Damn dat is toch niet moeilijk ?????
Gast- Gast
profiel, posts en je weet het. Had jou toch wel wat slimmer ingeschat.Maura schreef:Leuk dat jij anoniemer door het leven wilt gaan, maar ik mag graag weten met wie ik forum. Dus geef eens even een hint.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: