DagCafé
+26
Polly
NoName88
Rovine
Toet
GreenGrass
Tullow
Chocolate Cookie
Suus
Lotus
Kabouter
ExpressoB
Burn
Mamsie
Ugly Betty
Jordana
Rush
Antibes
Minx
Alex
May
Gebruikersnaam
Tiana
Tesss
Zininzon
Ibbeltje
Erin
30 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Na een verjaardag van papa, sta ik nu in de kroeg. Draaien ze iets met barbiegirl, denk ik aan VC! Nu K3 en dat is weer doedel
Gast- Gast
Ik ben al drie keer overnieuw begonnen Nog niet af haha. Ik las dat jij ook aan het haken bent. Wat maak je zoal?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Het breien gaat hier nog altijd beter dan het haken hoor, maar ben nu hoesjes voor potjes (= worden theelichthouders) aan het maken en om oordopjes aan het haken. Ik heb net ook een bloem gehaakt, of iig een deel, voor op een vilten kussen dat ik ga maken..oOErinOo. schreef:Ik ben al drie keer overnieuw begonnen Nog niet af haha. Ik las dat jij ook aan het haken bent. Wat maak je zoal?
En ik heb nog een setje liggen van een rookworst en tompoes om te haken, gekregen van Sint Merai.
Kwam vandaag ook een heel leuke gehaakte cupcake-slinger tegen op internet, inc. haakbeschrijving stap voor stap met plaatjes, dus de lijst is lang. Wil nog een slappe aap haken ook.
Gast- Gast
Zo, nu alleen mijn nieuwe kringloopvondsten van vandaag nog even in de week zetten
*geef mezelf een schouderklopje*
*geef mezelf een schouderklopje*
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het breien gaat hier nog altijd beter dan het haken hoor, maar ben nu hoesjes voor potjes (= worden theelichthouders) aan het maken en om oordopjes aan het haken. Ik heb net ook een bloem gehaakt, of iig een deel, voor op een vilten kussen dat ik ga maken..oOErinOo. schreef:Ik ben al drie keer overnieuw begonnen Nog niet af haha. Ik las dat jij ook aan het haken bent. Wat maak je zoal?
En ik heb nog een setje liggen van een rookworst en tompoes om te haken, gekregen van Sint Merai.
Kwam vandaag ook een heel leuke gehaakte cupcake-slinger tegen op internet, inc. haakbeschrijving stap voor stap met plaatjes, dus de lijst is lang. Wil nog een slappe aap haken ook.
Oeehhh!! Link??
Maar voor de rest klinkt goed! Schouderklopje is verdient!
Ik moet nog veel leren.. Youtube aan en haken maar
Erin- Ratel
Vooral veel haken, dan leer je het meest denk ik. Ik moet echt nog wat handigheid krijgen. Heb je ook al iets af?.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Het breien gaat hier nog altijd beter dan het haken hoor, maar ben nu hoesjes voor potjes (= worden theelichthouders) aan het maken en om oordopjes aan het haken. Ik heb net ook een bloem gehaakt, of iig een deel, voor op een vilten kussen dat ik ga maken..oOErinOo. schreef:Ik ben al drie keer overnieuw begonnen Nog niet af haha. Ik las dat jij ook aan het haken bent. Wat maak je zoal?
Oeehhh!! Link??
Maar voor de rest klinkt goed! Schouderklopje is verdient!
Ik moet nog veel leren.. Youtube aan en haken maar
Ik zal morgen even kijken voor de link. Kan hem uiteraard weer niet vinden tussen mijn opgeslagen favorieten. Ik moet denk toch wat minder opslaan
Gast- Gast
Yes please! Dank je!
Ik heb een heel klein mutsje gemaakt wat begon als een onderzetter.. Don't ask haha. Onderzettertjes dus ook. Nu dus een bloem. Wil ook leren breien met al die zwangere vriendinnen van me
Ik moet echt gaan slapen. Welterusten ladies!
Ik heb een heel klein mutsje gemaakt wat begon als een onderzetter.. Don't ask haha. Onderzettertjes dus ook. Nu dus een bloem. Wil ook leren breien met al die zwangere vriendinnen van me
Ik moet echt gaan slapen. Welterusten ladies!
Erin- Ratel
Smikkelll: Ik ben ook wel geinteresseerd in de link voor de slinger, dus als je er aan denkt?
Gast- Gast
Aijn er nog/al mensen wakker op dit onmogelijke tijdstip?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben alweer wakker helaas, straks werken.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben al vanaf 3 uur wakker.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen, ik ben ook al vroeg wakker al was dat niet echt de bedoeling
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Je bent inderdaad vroeg!
Lotus- Ratel
Ja he en dat terwijl ik gewoon uit kon slapen. Maar ja ach beter te vroeg op dan mij verslapen
Dat is zeker waar. Al moet ik zeggen dat ik best wat meer slaap had kunnen gebruiken...
Lotus- Ratel
Ja maar 4 uur dat is wel weinig slaap idd Ik heb wel wat langer geslapen
Gelukkig maar voor jou!
Lotus- Ratel
Al ben ik ook nog niet uitgeslapen merk ik maar goed. Zo maar eens een ontbijtje maken.
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Heej Stuitje
Ibbeltje schreef:Heej Stuitje
Zo ik heb race tegen de klok. Even de hapjes maken, daarna mezelf klaar maken, dan komt zoon, nog even naar de winkel, tanken en dan kom ik eraan !!! Whoop whooop
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: