Eerste woordjes
+2
Liadan
_Mashimaro_
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eerste woordjes
Wanneer zei jouw zoon/dochter het eerste woordje?
Sinds een paar dagen maakt mijn zoon papappapappapa en mamamamamamamaamama klanken. Hij zegt het natuurlijk nog wel op een babymanier, maar wat ben ik trots!
Sinds een paar dagen maakt mijn zoon papappapappapa en mamamamamamamaamama klanken. Hij zegt het natuurlijk nog wel op een babymanier, maar wat ben ik trots!
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Eerste woordjes
Ik heb wel geen kinderen maar mijn eerste woordje was eten.
Het tweede lekker..
Het tweede lekker..
Gast- Gast
Yara zei als eerst 'kak kak' (kwak kwak), daarna zei ze 'ertje' (hertje) en daarna papa en mama. Ze was geloof ik 10 maanden toen ze haar eerste woordje zei.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
alex eerste woordje was honger met 6 maanden daarna kwam mama, hondje en eendje.
nu zegt hij honger, inne (drinken), ranja, oma, dadda (papa), mama, hondje, eendje, loeloe.
nu zegt hij honger, inne (drinken), ranja, oma, dadda (papa), mama, hondje, eendje, loeloe.
Laatst aangepast door loesje op vr 9 dec 2011 - 6:12; in totaal 1 keer bewerkt
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Princess schreef:Ik heb wel geen kinderen maar mijn eerste woordje was eten.
Het tweede lekker..
Haha de mijne was lekker.
Ik vraag me af hoe weet je wanneer je kind bewust mama zegt? Mijn dochter komt vaak naar me toe gekropen en zegt dan mama, maar dat doet ze ook bij papa en opa en oma en de tafel en haar speeltjes en alles eigenlijk. :-)
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Als eerste volgens mij mama, toen woordjes als papa, opa en oma. En toen nee en toen zelf en toen... gingen we al de peuterpubertijd in.
Gast- Gast
N zei met 20 maanden papa en kort daarna mama. Het echte praten begon vanaf 32 maanden.
J zei met 8 maanden die, mama en toen papa en kent nu zo'n 30 woordjes.
J zei met 8 maanden die, mama en toen papa en kent nu zo'n 30 woordjes.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
eerste woordje was rond een jaar, maar het waren wel direct meerdere woordjes. Woordjes die ze toen zei: wafwaf, poes, die, ohoh, mama, papa, oma, nee. Dit rijtje werd als snel uitgebreid met voet, auto, lamp en meer woordjes waar ik nu zo niet op kan komen
Gast- Gast
J.anneman zegt wel papa en mama maar hij zet het niet bewust in. Hij herhaalt het wel al een tijdje.
Gast- Gast
Het echte praten doet ze sinds ze z'on 11 maanden is. Mama en papa kon ze al een tijdje zeggen. Nu zegt ze ook opa, oma, wafwaf, woefwoef, amen, Ad (zo heet opa), lekker, ja, nee, die, ohoh en er zullen nog vele volgen.....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Soortgelijke onderwerpen
» Eerste woordjes.
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Woordjes
» Woordjes overhoren
» Eerste hapje
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Woordjes
» Woordjes overhoren
» Eerste hapje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: