Ervaringen kaartje2go
+6
Burn
Pompoen
Happydobby
Miss G
Tsjip
duckie
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaringen kaartje2go
Ik heb een proefdruk voor onze trouwkaart aangevraagd, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen?
Ik vind de kaart namelijk erg mooi en zou hem zomaar kunnen gaan worden. Maar nu is de proefdruk niet helemaal mooi gelukt waardoor op de vouwrand een beetje kleur mist en er een soort veeg (niet helemaal egaal) zit midden op de kaart. Ik weet niet of dit toevallig bij alleen deze kaart is. Ga sowieso nog een nieuwe proefdruk aanvragen. Maar ik ben even benieuwd naar jullie meningen, want de prijzen zijn wel redelijk gunstig.
Ik vind de kaart namelijk erg mooi en zou hem zomaar kunnen gaan worden. Maar nu is de proefdruk niet helemaal mooi gelukt waardoor op de vouwrand een beetje kleur mist en er een soort veeg (niet helemaal egaal) zit midden op de kaart. Ik weet niet of dit toevallig bij alleen deze kaart is. Ga sowieso nog een nieuwe proefdruk aanvragen. Maar ik ben even benieuwd naar jullie meningen, want de prijzen zijn wel redelijk gunstig.
Gast- Gast
Re: Ervaringen kaartje2go
wij hebben vorig jaar onze trouwkaart uitnodiging ook via kaarte 2 go besteld dan wel gewoon als onze trouwfoto in een kader en dan met tekst achterop en gewoon als anzichtkaart, dit jaar de uitnodigingen voor de 1e verjaardag van onze dochter ook als anzichtkaart via hun besteld en zijn er zeer tevreden over. niet duur en goeie en snelle levering. heb alleen dus geen ervaringen met dubbele kaarten
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb er 2 jaar geleden mijn verhuiskaartjes laten maken. Ik was helemaal tevreden! Ze zagen er mooi uit, ik had ze snel binnen en het was natuurlijk erg betaalbaar.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil onze trouwkaarten ook bij kaartje2go vandaan halen, dus ik hou dit topic even in de gaten.
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Wij hebben onze geboortekaartjes via kaartje2go. Wij waren erg tevreden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met bestellen bij kaartje2go, maar ik ben kaartontwerper daar en ik zou niet voor ze willen werken als de kwaliteit van de kaarten niet goed was.
Edit: ik bestel dus ook altijd proefkaartjes van mijn eigen kaarten om te checken of ze goed zijn.
Edit: ik bestel dus ook altijd proefkaartjes van mijn eigen kaarten om te checken of ze goed zijn.
Laatst aangepast door тыквашка op do 8 dec 2011 - 7:12; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik had mijn verhuiskaarten ervandaan en ben erg tevreden! Ze waren erg mooi, luxe & goed betaalbaar, met goede service.
Gast- Gast
We hebben daar kaarten besteld voor m'n ouders, prima kwaliteit!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik had mijn verhuiskaarten er ook van, maar dit waren enkele kaarten.
Kwaliteit en prijs waren prima
Kwaliteit en prijs waren prima
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb onze trouwkaarten er vorige maand besteld; is allemaal supergoed verlopen. Helaas kwam mijn proefkaartje in eerste instantie niet aan, was uit de envelop geschoten maar dat was snel weer opgelost. Ik heb de kaarten allemaal in 1 doos naar hier laten verzenden, waren netjes verpakt en heb ze zelf verstuurd. De kaarten had ik op donderdag om 17 u besteld en de volgende middag had ik ze al!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben er onze geboortekaartjes besteld, we waren er erg tevreden over.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb er kerstkaarten en verjaardagsuitnodigingen gemaakt. Prima kwaliteit voor een leuke prijs.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Allemaal goeie ervaringen zo te lezen!
Ik denk dat het dan net deze ene kaart is die iets minder goed is gedrukt. Dus ga gewoon nog een proefkaart aanvragen.
Verder zijn we tevreden over de kleuren en kwaliteit/prijs verhouding
Ik denk dat het dan net deze ene kaart is die iets minder goed is gedrukt. Dus ga gewoon nog een proefkaart aanvragen.
Verder zijn we tevreden over de kleuren en kwaliteit/prijs verhouding
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaringen met GV?
» www.Etsy.com ervaringen e.d.
» Ervaringen LLL en VBN
» Ervaringen Zero Bra?
» Bio oil, ervaringen?
» www.Etsy.com ervaringen e.d.
» Ervaringen LLL en VBN
» Ervaringen Zero Bra?
» Bio oil, ervaringen?