www.Etsy.com ervaringen e.d.
Pagina 1 van 1
www.Etsy.com ervaringen e.d.
Zijn er hier dames die ervaring hebben met bestellen bij Etsy? Hoelang duurt het voor je het binnen hebt en hoe werkt het met betalen. Ben namelijk alleen Ideal gewend.
Of is er iemand die eventueel daar iets besteld en iets voor mij wil meebestellen?
Of is er iemand die eventueel daar iets besteld en iets voor mij wil meebestellen?
Laatst aangepast door Lily op wo 8 jun 2011 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: www.Etsy.com ervaringen e.d.
Hoe lang het duurt voordat je je spul binnen hebt hangt er helemaal vanaf, of het nog gemaakt moet worden en vooral waar het vandaan komt (NL of Thailand maakt natuurlijk nogal verschil). Betalen heb ik altijd met creditcard gedaan.
Gast- Gast
Ik koop wel eens wat op etsy, volgens mij heb ik de laatste keer het geld gewoon overgemaakt (naar een NL bankrekening).
Gast- Gast
Ik heb met paypal betaald, werkte prima! Duurde wel 3-4 dagen voordat dat verwerkt was. Paypal haalt het dan van je bankrekening af.
Al meerdere dingetjes bij etsy besteld, de dingetjes uit amerika waren er ongeveer met 2 weken. Uit Hong Kong heb ik ongeveer 4-5 weken moeten wachten.
Vond het wel meevallen:) en je hebt iets origineels vaak:)
Al meerdere dingetjes bij etsy besteld, de dingetjes uit amerika waren er ongeveer met 2 weken. Uit Hong Kong heb ik ongeveer 4-5 weken moeten wachten.
Vond het wel meevallen:) en je hebt iets origineels vaak:)
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: