DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Tot nu toe wel redelijk, geloof ik. En met jou?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goed zo. Hier ook! Ik krijg straks een verrassing per post dus ik begin een beetje zenuwachtig te worden....
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ja het staat er verkeerd. Ik bedoel ook de hele serie, maar dan ben ik er nog lang niet.Tullow schreef:
Rush, waarom vraag je niet een complete tv-serie? Ik zag laatst een mooie box met alle seizoenen van Friends. Die wil ik! Alleen wij doen helaas niet van de grote bedragen met kerst
Misschien vraag ik The L World.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ja het staat er verkeerd. Ik bedoel ook de hele serie, maar dan ben ik er nog lang niet.Tullow schreef:
Rush, waarom vraag je niet een complete tv-serie? Ik zag laatst een mooie box met alle seizoenen van Friends. Die wil ik! Alleen wij doen helaas niet van de grote bedragen met kerst
Oeh dat lijkt me nou ook een leuke serie!
Erin- Ratel
Waar heb je die verrassing aan te danken?.oOErinOo. schreef:Goed zo. Hier ook! Ik krijg straks een verrassing per post dus ik begin een beetje zenuwachtig te worden....
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ja mij nou ook! Het is toen gestopt op de TV hier, en ik heb toen 1 of 2 afleveringen gezien en dat vond ik erg leuk!.oOErinOo. schreef:Rush schreef:Ja het staat er verkeerd. Ik bedoel ook de hele serie, maar dan ben ik er nog lang niet.Tullow schreef:
Oeh dat lijkt me nou ook een leuke serie!
Rush- Lady Post-a-lot
Spannend, Erin! Gewoon zomaar?
Hoi Lotus!
Mijn Wii zei net dat hij zich zorgen maakt omdat ik te snel het afvaldoel -die hij overigens zelf had voorgesteld- heb behaald. Gaan digitale apparaten zich nou ook al overal mee bemoeien
Hoi Lotus!
Mijn Wii zei net dat hij zich zorgen maakt omdat ik te snel het afvaldoel -die hij overigens zelf had voorgesteld- heb behaald. Gaan digitale apparaten zich nou ook al overal mee bemoeien
Gast- Gast
Reva schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Spannend, Erin! Gewoon zomaar?
Hoi Lotus!
Ik heb werkelijk geen idee waarom, dus ik ga er maar vanuit dat het zomaar is whahaha. Als ik het krijg wordt alles duidelijk is de boodschap. Pfff ik heb echt de zenuwen nu! Maar het lijkt ook alsof iedereen geheimzinnig loopt te doen. Nou even geduld dan maar!
Je bent zo te lezen al goed op weg met je doel! Kepp up the good work girl!
Erin- Ratel
Ik heb nu wat op m`n lijstje..
Rush- Lady Post-a-lot
Je hebt ook een heerlijk budget zeg! Jaloers
Erin- Ratel
Ik ga zo maar is even zwemmen en in de sauna!
Is even een beetje actief gaan doen op m'n vrije dag..
Is even een beetje actief gaan doen op m'n vrije dag..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben net pas wakker. Zit in mijn pyjama en ben bij lange na niet van plan me om te kleden.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wie is de afzender Erin?
M'n vriend (voor een deel) maar mijn moeder heeft er ook mee te maken en nog iemand (wat ik niet mag weten anders weet ik wat het is). Mijn broer doet ook heel vaag! Snappen jullie het nog? Arg, ik wil het weten! NU!
Erin- Ratel
Zelda schreef:Heerlijk toch Stuite?
Jup ik heb alleen knallende hoofdpijn. Mijn eczeem is weer terug op mijn handen en een pijnlijke vinger.
Maar verder.....
Gast- Gast
Ja. Het leek mij ook fantastisch, maar nu het zover is vind ik het alleen maar moeilijk. Ik ben niet gewend aan zulke giften en vind het ook best wel moeilijk..oOErinOo. schreef:Je hebt ook een heerlijk budget zeg!Jaloers
Mijn ouders hebben namelijk geen cent.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zeg: Het is iets ronds en er hoort een vraag bij... Je moeder heeft de maat doorgegeven..oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Wie is de afzender Erin?
M'n vriend (voor een deel) maar mijn moeder heeft er ook mee te maken en nog iemand (wat ik niet mag weten anders weet ik wat het is). Mijn broer doet ook heel vaag! Snappen jullie het nog? Arg, ik wil het weten! NU!
Gast- Gast
Goedemiddag! Hoe gaat het met iedereen?
Ik ben bang, moet zo voor het eerst alleen bloed geven..
Ik ben bang, moet zo voor het eerst alleen bloed geven..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Per post? Dan krijgt ie een bitchslap Hoezo ondankbaar
Erin- Ratel
Rush, ik snap je wel. Dubbel gevoel is dat hé? Maar ik neem aan dat je cadeautjes uit een goed hart komen en je bent het meer dan waard.
Erin- Ratel
Rush, ik snap je wel. Dubbel gevoel is dat hé? Maar ik neem aan dat je cadeautjes uit een goed hart komen en je bent het meer dan waard.
Erin- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: