DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Haha, ik had sommige woorden ook zooooo verkeerd geschreven. Sommige zinnen zaten zo vol moeilijke woorden dat je inhoudelijk niet eens wist wat er gezegd werd, dus dan kun je ook niet meer logisch nadenken waar de woorden van zijn afgeleid. Soms leken woorden echt nergens op
Ik vond het in ieder geval grappig, maar voorlopig was het eens en nooit weer (wellicht denk ik er volgend jaar anders over, haha).
Ik ga slapen, batterij is bijna leeg.
Welterusten!
Ik vond het in ieder geval grappig, maar voorlopig was het eens en nooit weer (wellicht denk ik er volgend jaar anders over, haha).
Ik ga slapen, batterij is bijna leeg.
Welterusten!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Veel van de woorden die je noemt, zou ik denk ik wel goed schrijven, maar ik ben er dan ook heel de dag mee bezig (ook al kan ik niet eens slecht excuus fatsoenlijk typen ). Dingen als coût que coût had ik uiteraaaaard ook absoluut niet geweten. Zo'n dictee is eigenlijk hartstikke slecht. Er staat zoveel onzin in, dat het helemaal niet meer motiverend is om mee te doen. Hartstikke zonde eigenlijk!
Gast- Gast
Als de tekst online komt, zal ik hem hier wel plaatsen.
Maar als je het geschreven ziet, zien sommige dingen er heel normaal/logisch uit. Als je het hoort, moet je zelf verzinnen hoe je het schrijft en dat is heel anders.
nu ga ik echt!
Maar als je het geschreven ziet, zien sommige dingen er heel normaal/logisch uit. Als je het hoort, moet je zelf verzinnen hoe je het schrijft en dat is heel anders.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Als de tekst online komt, zal ik hem hier wel plaatsen.
Maar als je het geschreven ziet, zien sommige dingen er heel normaal/logisch uit. Als je het hoort, moet je zelf verzinnen hoe je het schrijft en dat is heel anders.nu ga ik echt!
Dat is ook zo hoor . Wij hebben gewoon vrij veel korte presentaties over kutregeltjes gehad, waardoor je dat gemakkelijker kunt koppelen. Zoals waarom het ge-sms't is en zo
Edit: wat nog niet maakt dat je dan geen duizend fouten maakt trouwens. Het blijft lastig en voorál, omdat je zo gaat twijfelen. Vorig jaar heb ik ZEVEN dingen fout verbeterd
Gast- Gast
Ben benieuwd.Zininzon schreef:Als de tekst online komt, zal ik hem hier wel plaatsen.
Maar als je het geschreven ziet, zien sommige dingen er heel normaal/logisch uit. Als je het hoort, moet je zelf verzinnen hoe je het schrijft en dat is heel anders.nu ga ik echt!
Gast- Gast
Dat ook ja.. Hoe meer regels je kent hoe lastiger het wordt (bij mij dan).June schreef:Zininzon schreef:Als de tekst online komt, zal ik hem hier wel plaatsen.
Dat is ook zo hoor . Wij hebben gewoon vrij veel korte presentaties over kutregeltjes gehad, waardoor je dat gemakkelijker kunt koppelen. Zoals waarom het ge-sms't is en zo
Edit: wat nog niet maakt dat je dan geen duizend fouten maakt trouwens. Het blijft lastig en voorál, omdat je zo gaat twijfelen. Vorig jaar heb ik ZEVEN dingen fout verbeterd
Gast- Gast
Goed voornemen.June schreef:Drama. Dit jaar ga ik NIETS verbeteren
Bedoel je trouwens met dit jaar 2011 of dit schookjaar of..?
Laatst aangepast door Smikkell op wo 7 dec 2011 - 12:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nog in leven...June schreef:Hoe is het met je, Smik?
Zin om mijn kamer op te ruimen?
Gast- Gast
Zin om mijn afwas te doen?June schreef:Smikkell schreef:Nog in leven...June schreef:Hoe is het met je, Smik?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zin om mijn afwas te doen?June schreef:Smikkell schreef:Nog in leven...June schreef:Hoe is het met je, Smik?
Oh, ik dacht dat de afwas hoorde bij mijn kamer opruimen. Mijn halve kamer is afwas.
Gast- Gast
Dan heeft ruilen geen zinJune schreef:Smikkell schreef:Zin om mijn afwas te doen?June schreef:Smikkell schreef:Nog in leven...June schreef:Hoe is het met je, Smik?
Oh, ik dacht dat de afwas hoorde bij mijn kamer opruimen. Mijn halve kamer is afwas.
Gast- Gast
Ik heb vandaag echt weer een fantastische kaart gekregen .
Enveloppe zat al vol stickers:
Mijn naam
(prinsesje)
Mijn adres
Whaha, ik vraag me echt af wat die postbode dacht, want dit is overduidelijk een studentenhuis
Mijn naam
(prinsesje)
Mijn adres
Whaha, ik vraag me echt af wat die postbode dacht, want dit is overduidelijk een studentenhuis
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat is er gedaan/klaar/afgerond/geregeld?Reva schreef:Zo.
Whatsapp verkeer klaar, dus ik zag kans naar bed te verplaatsen.
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Oh kijk, Reva is ook nog in leven
Tja.
Alleen maar positief. Je mag Smikkell en mij helpen met de afwas
Gast- Gast
Ik overweeg serieus om mijn servies gewoon weg te gooien en nieuwe borden en schaaltjes te halen.
Gast- Gast
Ik heb altijd, en sinds dit jaar nog meer, het idee dat postbodes zijn van het soort niet denken.June schreef:Ik heb vandaag echt weer een fantastische kaart gekregen .
Mijn naam
(prinsesje)
Mijn adres
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: