Mama top dunne bandjes
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mama top dunne bandjes
Heb tijdens zwangerschap van l zo'n mama top bij h&m gekocht, met dunne bandjes. Heel simpel en zwart. zijn voornamelijk elastisch en mooi lang, trek ze altijd tot half op de kont. Deze is echt afgedragen, maar kan m niet meer online vinden.
Mama tops zijn vaak wat langer, iemand een tip?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Mama top dunne bandjes
Bedoel je zoiets? Heb ik laatst gekocht.
http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/voor-moeder/singlet-(99000231)
http://www.hema.nl/winkel/babyspullen/voor-moeder/singlet-(99000231)
Gast- Gast
Ik had ze van Hema en H&M, ik zou dus inderdaad de hema proberen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Flower_L schreef:Heb tijdens zwangerschap van l zo'n mama top bij h&m gekocht, met dunne bandjes. Heel simpel en zwart. zijn voornamelijk elastisch en mooi lang, trek ze altijd tot half op de kont. Deze is echt afgedragen, maar kan m niet meer online vinden.
Ik heb van divided van de h&m gewoon de basis spaghettitopjes in alle kleuren, en deze kan ik ook tot mijn billen trekken!
*edit* ze zijn 5 euro!
Gast- Gast
Ja, alleen zie ik staan "ruimte voor zwangere buik" en laat ik die nu net niet hebbben
Zijn ze wel lang en draagbaar voor niet zwangere?
Zijn ze wel lang en draagbaar voor niet zwangere?
Flower_L- Ratel
Parels schreef:Flower_L schreef:Heb tijdens zwangerschap van l zo'n mama top bij h&m gekocht, met dunne bandjes. Heel simpel en zwart. zijn voornamelijk elastisch en mooi lang, trek ze altijd tot half op de kont. Deze is echt afgedragen, maar kan m niet meer online vinden.
Ik heb van divided van de h&m gewoon de basis spaghettitopjes in alle kleuren, en deze kan ik ook tot mijn billen trekken!
*edit* ze zijn 5 euro!
Zijn die super rekbaar, of een beetje? Ik trek er continu aan , dus ik moet echt elastisch / stretch hebben
Flower_L- Ratel
Bedankt! Morgen eens online zoeken.
Flower_L- Ratel
Ik had die van de Hema, ook heel fijn.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Laatst hingen ze nog wel in de winkel bij H&M dus misschien kun je daar een keertje kijken?
Ik vind ze ook ideaal en draag ze ook gewoon als ik niet zwanger ben omdat ze zo lekker lang zijn.
Ik vind ze ook ideaal en draag ze ook gewoon als ik niet zwanger ben omdat ze zo lekker lang zijn.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er 1 gekocht bij The Sting.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Bedoel je deze niet? http://www.hm.com/nl/product/77161?article=77161-B#shopOrigin=SA
Gast- Gast
)
Ja! die! maar geen zwart meer helaas. Alleen nog wit, maar ik ben al zo wittig, dus dat is niets voor mij
Ik houd site komende tijd in de gaten, en vanmiddag nog even naar Hema. Die tops zijn zo handig! Draag ze zeker 3 of 4 x per week (heb ook nog een 2 groene, niet dat jullie denken dat ik niet was ) ergens onder.
Tiramisu schreef:Bedoel je deze niet? http://www.hm.com/nl/product/77161?article=77161-B#shopOrigin=SA
Ja! die! maar geen zwart meer helaas. Alleen nog wit, maar ik ben al zo wittig, dus dat is niets voor mij
Ik houd site komende tijd in de gaten, en vanmiddag nog even naar Hema. Die tops zijn zo handig! Draag ze zeker 3 of 4 x per week (heb ook nog een 2 groene, niet dat jullie denken dat ik niet was ) ergens onder.
Flower_L- Ratel
Ik vind ze ook heel handig! Ik heb ze nu gekocht voor tijdens de zwangerschap, maar ga ze hierna ook gewoon blijven dragen. Ze zijn zo lekker lang inderdaad!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» dunne ontlasting
» Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?
» bandjes afdoen van fietsstoeltje... tips?
» Maxi cosi priori bandjes verstellen
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?
» bandjes afdoen van fietsstoeltje... tips?
» Maxi cosi priori bandjes verstellen
» Mama's met niet-mama vriendinnen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: