Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen? Empty Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 2:30

Deze bh's zitten zo ongelooflijk fijn bij mij echt de perfecte pasvorm net alsof ik een hempje aan heb maar ik vind die bandjes lelijk.
Ik kies ze altijd al uit met 1 of 2 bandjes alleen voor zodat dit zo min mogelijk opvalt maar zonder bandjes zijn bijna niet te vinden.

Krijg je de bandjes bij deze bh's er makkelijk af Embarassed iemand daar ervaring mee? of verliest het dan ook heel zijn stevigheid? Ben instaat om er gewoon de schaar in te zetten.

groetjes.


Laatst aangepast door rose_gordijn op ma 2 jul 2012 - 2:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen? Empty Re: Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?

Bericht  Poubelle ma 2 jul 2012 - 2:31

Mijn moeder knipt ze er altijd gewoon af, geen probleem.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen? Empty Re: Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 2:32

Dan ga ik dat ook gewoon doen want ze zitten echt zooo heerlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen? Empty Re: Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?

Bericht  Blond ma 2 jul 2012 - 3:43

Ja hoor, dat kan gewoon!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen? Empty Re: Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 4:50

Dat doe ik ook weleens Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen? Empty Re: Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 1:21

Ik heb ze er net afgeknipt allemaal behalve die je echt helemaal niet ziet bij truitjes en heel dicht bij mijn borsten zitten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen? Empty Re: Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum