Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

+9
Jeanette
Sneeuwvlok
Sarah1985
Inge
Marin
Curious
slaatje
Paper Crown
Tesss
13 plaatsers

Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Tesss di 6 dec 2011 - 1:40

Eigenlijk wil ik helemaal geen kerstkaarten doen maar toch besloten om het heel selectief toch te doen alleen naar de mensen wie ik wil en geen 'ver weg' mensen. Anders krijg je altijd gezeur van die en die heb ik niks gehad.

Heb kaartjes gemaakt met een foto van mijn konijntjes en bewerkt met kerst mutsjes op enz enz maar het is 80 cent per kaartje en heb er zon 20 nodig. Gewone vind ik zo standaard.

Maar is dit niet heel duur?
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 1:42

Tja, als je dat leuk vindt, waarom niet? Ik vond in de winkel onwijs leuke, en ben in totaal 4 euro kwijt voor 40 kaarten, maar als jij het geld hebt en graag zulke kaarten koopt, dan zou ik dat lekker doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Paper Crown di 6 dec 2011 - 1:44

ik zou het niet doen hoor, kerstkaarten belanden toch in de vuilnisbak/papierbak na een tijdje.. zonde van je €16.-
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Tesss di 6 dec 2011 - 1:44

nou ja geld heb ik wel ja maar vind het sonde van mijn geld!

Vind al die kerstkaarten 1 grote onzin en saai. Maar dacht als ik het dan toch doe dan maar iets persoonlijks.
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 1:45

2CKC2 schreef:ik zou het niet doen hoor, kerstkaarten belanden toch in de vuilnisbak/papierbak na een tijdje.. zonde van je €16.-

De mooie/bijzondere kaarten bewaar ik in een doos Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Tesss di 6 dec 2011 - 1:48

Pippa schreef:
2CKC2 schreef:ik zou het niet doen hoor, kerstkaarten belanden toch in de vuilnisbak/papierbak na een tijdje.. zonde van je €16.-

De mooie/bijzondere kaarten bewaar ik in een doos Very Happy

Doe ik ook altijd.
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  slaatje di 6 dec 2011 - 1:48

Ik wilde net zeggen, niet iedereen gooit alle kaarten altijd weg.

En tja, wie zijn wij om tegen jou te zeggen of iets te veel is of niet, wij kunnen niet in jouw portomonee kijken ;-) Maar als jij het zo wilt doen, waarom niet?

slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Tesss di 6 dec 2011 - 1:48

slaatje schreef:Ik wilde net zeggen, niet iedereen gooit alle kaarten altijd weg.

En tja, wie zijn wij om tegen jou te zeggen of iets te veel is of niet, wij kunnen niet in jouw portomonee kijken ;-) Maar als jij het zo wilt doen, waarom niet?


nee dat begrijp ik maar vraag me af is dit niet onwijs duur of valt het wel mee? via kruidvat kun je het ook wel maar dat is heel anders kun je niet bewerken enzo.
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Curious di 6 dec 2011 - 1:50

Als jou het toch leuk lijkt en je denkt dat de mensen die je het stuurt het ook waarderen? waarom niet dan?
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Marin di 6 dec 2011 - 1:58

Ik verstuur - als ik dan toch kaarten verstuur - liever kaarten die ik zelf echt leuk vind, dan goedkope meuk omdat het goedkoop is. Mocht ik nou leuke, goedkope vinden, is dat helemaal mooi meegenomen. Ik had zelf niet zo heel veel budget dit jaar om zelf kerstkaarten te laten drukken, anders had ik zeker een mooie foto genomen..maar dit jaar vind ik dat niet waard. Maar heb wel hele mooie andere gevonden en gekocht.
Ik zou gewoon lekker doen waar jij zin in hebt. ZO ontzettend veel geld is het nou ook weer niet, vind ik. Als jij dat leuk vindt, zou ik het zeker doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Inge di 6 dec 2011 - 2:00

Ik weet niet via welke site je het doet.
Maar via www.webprint.nl bestel je 10 persoonlijke kaarten voor 2,95
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:02

Je zegt dat je sowieso al selectief gaat sturen, dan zou ik het lekker doen.
Ik vind het een leuk idee!
Als ik naar mijn eigen situatie kijk, dan bewaar ik fotokaarten van vrienden altijd, en zo nu en dan bekijk ik ze ook nog wel eens..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:07


Doe ik ook, ik heb een foto kaart laten maken (10 stuks) en dat kostte me iets van 12,50 en daarnaast verstuur ik nog afdrukjes van 40 cent.
In totaal iets van 25 kaarten die ik verstuur, voornamelijk aan mensen die mij altijd sturen.

Duur... wat heet duur. De rest van mijn geld gaat naar 3FM.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Sarah1985 di 6 dec 2011 - 2:25

ik had laatst ook een foto kerstkaart gemaakt, en heb toen gezocht waar je gratis afdrukken kan hebben dat hebben ze regelmatig ergens, en had nu 100 gratis foto afdrukken en moest alleen de verzendkosten van 4,96 betalen. Ik zou zoiets gaan zoeken als ik jou was
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  slaatje di 6 dec 2011 - 2:32

Heb je anders niet zelf een fotoprinter? Anders kan je foto's misschien zelf bewerken en ze zelf afdrukken, is het misschien iets goedkoper. En zo niet, dan zou ik het gewoon doen hoor. Ik vind het ook een leuk idee om er een persoonlijker tintje aan te geven. Veel plezier ermee in ieder geval.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Sneeuwvlok di 6 dec 2011 - 2:36

Je kan ze ook gewoon als foto af laten drukken, dus op de foto de kerstwens zetten en laten afdrukken. Dat kost meestal meer 10 cent ofzo? Veel goedkoper!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Jeanette di 6 dec 2011 - 2:38

Als je het leuk vindt, gewoon doen zou ik zeggen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Ella di 6 dec 2011 - 2:57

ALs jij het leuk vind en het er voor over heb moet je het gewoon doen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Makamba di 6 dec 2011 - 3:29

Pippa schreef:Tja, als je dat leuk vindt, waarom niet? Ik vond in de winkel onwijs leuke, en ben in totaal 4 euro kwijt voor 40 kaarten, maar als jij het geld hebt en graag zulke kaarten koopt, dan zou ik dat lekker doen.

Eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Raindrop di 6 dec 2011 - 5:13

Ja waarom niet? Als jij dat leuker vind zou ik het lekker doen smile
Wel een leuk idee! Mijn ouders deden dat ook altijd maar dan met een foto van mij en mijn broertjes.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Nora di 6 dec 2011 - 5:56

Een hobby kost ook geld. Als jij dit leuk vind, lekker doen!
Ik vind het zelf ook altijd erg leuk om zelfgemaakte kaarten te krijgen! Ben alleen niet zo'n held in het maken ervan;)
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven? Empty Re: Ben ik heel gek om 8o cent per kerstkaartje uit te geven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum