DagCafé
+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Zij nemen spek mee (en de drank).
Rijstballen zijn:
Kipfilet bakken met veel kruiden en knoflook.
Dat in de blender of klein snijden (ik doe het in de kitchen chef van tupperware)
Dat meng ik met plakkerige, gekookte rijst, inc de olie, zout en peper.
Daar maak ik er met mijn handen balletjes van die gaan door het ei en gekruid paneermeel.
Daarna bak ik ze in de pan, al moet je ze eigenlijk frituren
Rijstballen zijn:
Dat in de blender of klein snijden (ik doe het in de kitchen chef van tupperware)
Daar maak ik er met mijn handen balletjes van die gaan door het ei en gekruid paneermeel.
Gast- Gast
Mijn avondeten is ook op. Alleen nog een beetje yoghurt straks.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:Nu alleen nog even de grote verdwijntruc wat betreft de rommel
Kast/la open, duwen & proppen, dicht. Tadaaaa!
Die rijstballen klinken echt vies lekker.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zij nemen spek mee (en de drank).
Rijstballen zijn:
Hoe bak je die in de pan dan? Gewoon in olijfolie en een beetje rollen?
Zo, ik zit lekker thuis en ga me zo eens klaarmaken om de stad in te gaan. Ik ben morgen lekker een dag vrij . Het was vandaag vreselijk op de weg. Helemaal naar Wageningen waar ik 2,5 uur over heb gedaan, dan een half uurtje examen doen en weer terug. Vervolgens was mijn benzine bijna op en kon ik maar geen shell vinden. Stomme navigatie stuurde me ergens heen waar er helemaal geen shell was! Grrr... Stress stress, gelukkig toch nog terecht gekomen waar ik zijn moest en werd gelijk veel zelfstandiger aan het werk gezet door mijn collega haha. Ik heb vanmorgen mijn examen gehaald dus tijdens de lunch lekker oliebollen gegeten . Aaaah heerlijk zeg, dit examen ook binnen. Nu de grootste nog maar daar ga ik volgende week pas aan denken .
Zal ik de chocoladeletters nog een paar dagen laten staan trouwens? Wat vinden jullie?
Gast- Gast
Serieus, je hele post vol met kerstsmiley's en dan die vraag onderaan
Maar wel heel goed hoor, Zusje, GEFELICITEERD
Maar wel heel goed hoor, Zusje, GEFELICITEERD
Gast- Gast
Welnee, gewoon opeten! je hebt het verdiend toch?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
hmmm het kip in de blender stuk klinkt niet zo smakelijk maar de rest wel!
Ooh oliebollen! ik kom elke dag langs de oliebollen kraam en tot nu toe is het gelukt ze te weerstaan.. morgen misschien! En oliebollen EN chocolade letters op 1 dag kan eeeecht niet Zusje Gefeliciteerd met je examen!
Ooh oliebollen! ik kom elke dag langs de oliebollen kraam en tot nu toe is het gelukt ze te weerstaan.. morgen misschien! En oliebollen EN chocolade letters op 1 dag kan eeeecht niet Zusje Gefeliciteerd met je examen!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, zelf fijne stukjes snijden of de kitchen chef vind ik zelf ook beter en lekkerder.Lavendel schreef:hmmm het kip in de blender stuk klinkt niet zo smakelijk maar de rest wel!
Zusje, ja gewoon in olie bakken. Als je ze meteen bakt is de rijst nog warm en hoef je alleen een korstje te bakken. Ze vallen altijd in de smaak eigenlijk.
Letter mogen best weg als er kerstletters voor in de plaats komen.
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Welnee, gewoon opeten! je hebt het verdiend toch?!
Oh Dombo... ook niet goed gelezen dus hahaha
nee haal die dingen maar weg hoor!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Klinkt wel als een beetje veel werk
Oh en ik bedoelde de letters hierboven haha! Ik dacht dat jij er zo gehecht aan was Smikkel?
Lavendel; ik wil echt al heel lang een oliebol maar tot nu toe niet ergens geweest (of op het juiste tijdstip) dat ze ze hadden... Vandaag waren we bij het winkelcentrum en ik reageerde zo enthousiast op de oliebollenkraam dat mijn collega daar stopte . Was echt weer een gezellige dag. Zal het wel missen als ik straks alleen op pad ga...
En bedankt voor de felicitaties!
Oh en ik bedoelde de letters hierboven haha! Ik dacht dat jij er zo gehecht aan was Smikkel?
Lavendel; ik wil echt al heel lang een oliebol maar tot nu toe niet ergens geweest (of op het juiste tijdstip) dat ze ze hadden... Vandaag waren we bij het winkelcentrum en ik reageerde zo enthousiast op de oliebollenkraam dat mijn collega daar stopte . Was echt weer een gezellige dag. Zal het wel missen als ik straks alleen op pad ga...
En bedankt voor de felicitaties!
Gast- Gast
haha ooooh de letters hierboven Ja die mogen wel weg voor kerstletters!
Laatst aangepast door Lavendel op di 6 dec 2011 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Ik heb al een week of 4 een oliebollenkraam voor de deur En schuin tegenover mij de banketbakker die de lekkerste oliebollen van de stad maakt Arme ik.
Gast- Gast
KloptZusje schreef:Oh en ik bedoelde de letters hierboven haha! Ik dacht dat jij er zo gehecht aan was Smikkel?
Gast- Gast
Smikkell schreef:KloptZusje schreef:Oh en ik bedoelde de letters hierboven haha! Ik dacht dat jij er zo gehecht aan was Smikkel?
Haha nou geniet jij er nog even van dan... Ik ga nl wat drinken . Vorig jaar kon ik maar moeilijk iets leuks kerstigs vinden maar zal van de week weer eens kijken... Ik ga me omkleden, was ophangen en er vandoor. Fijne avond!
Gast- Gast
Ziet er toch minder smakelijk uit
Lavendel- Ratel
Avond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Maar wel leuk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lavendel schreef:
Ziet er toch minder smakelijk uit
Hey die had ik volgens mij vorig jaar wel? Toch nog eens goed zoeken. Helaas is mijn pc kapot waar het op staat... Maar thanx!
Gast- Gast
mm zou best eens kunnen dat dit de letters van vorig jaar zijn ja.
Ik zit nu aan mijn chocoladeletter, het is vanavond vrouwenavond op rtl5 . Mijn vriend is alleen onderweg hier naartoe, hij is alleen chagrijnig omdat hij een kriebeltrui aanheeft.. dus van mij mag hij nog even onderweg blijven!
Ik zit nu aan mijn chocoladeletter, het is vanavond vrouwenavond op rtl5 . Mijn vriend is alleen onderweg hier naartoe, hij is alleen chagrijnig omdat hij een kriebeltrui aanheeft.. dus van mij mag hij nog even onderweg blijven!
Lavendel- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: