DagCafé
+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Bwhaha, hilarisch, dan doet hij die trui toch uit?
Ik heb ook heel erg veel zin in de nieuwe serie. Als ik twee vrienden moet geloven die de serie al kennen had ik de hoofdrol kunnen spelen . Of ik dat een compliment moet vinden? Vriend komt als het goed is ook over klein uurtje, kerstboom en kaarsjes staan al aan, jeej.
Ik heb ook heel erg veel zin in de nieuwe serie. Als ik twee vrienden moet geloven die de serie al kennen had ik de hoofdrol kunnen spelen . Of ik dat een compliment moet vinden? Vriend komt als het goed is ook over klein uurtje, kerstboom en kaarsjes staan al aan, jeej.
Gast- Gast
Reva schreef:Bwhaha, hilarisch, dan doet hij die trui toch uit?
Nou serieus he... toen ik de reclame dacht moest ik ook aan jou denken! Ik dacht bij mezelf Reva is in het echt vast zoals zij..
En hij kan de trui niet uitdoen want hij komt van zijn ouders vandaan en daar lagen geen kleren meer. Dus ik moet morgenochtend van hem naar de H&M om een nieuwe te kopen. Ja doei, doet hij zelf maar. zonder trui. Aansteller.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Hilarisch Het waren ook nog eens twee afzonderlijke mensen
Kan de trui niet een nachtje in je vriezer? Of past dat niet?
Kan de trui niet een nachtje in je vriezer? Of past dat niet?
Gast- Gast
Dan moet het wel kloppen! Reva, ik heb je foto gemist een paar dagen geleden in het fototopic en ik MOET nu gewoon weten hoe je eruit ziet. Pm?
En hij stelt zich maar gewoon even niet aan met zijn trui want dat past echt niet in mijn diepvries. Wel goede tip trouwens, blijft het effect bestaan als je hem daarna gewoon weer wast?
En hij stelt zich maar gewoon even niet aan met zijn trui want dat past echt niet in mijn diepvries. Wel goede tip trouwens, blijft het effect bestaan als je hem daarna gewoon weer wast?
Lavendel- Ratel
Voglens mij wel ja! Ik heb een hekel aan gekriebel ook, dus draag het niet, maar het werkt wel.
Ik wil je best de foto via pm sturen die van de week in dat topic stond, maar die was wel van dat moment. Ik ga namelijk NOOIT(!!!!!!!!!) met mijn haar vast de deur uit, dus zo loop ik niet in het wild
Hmm, qua uiterlijk trouwens precies nul overeenkomsten met de dame van die serie. Blond en dik
Edit: zodra ik thuis kom doe ik namelijk mn haar vast
Ik wil je best de foto via pm sturen die van de week in dat topic stond, maar die was wel van dat moment. Ik ga namelijk NOOIT(!!!!!!!!!) met mijn haar vast de deur uit, dus zo loop ik niet in het wild
Hmm, qua uiterlijk trouwens precies nul overeenkomsten met de dame van die serie. Blond en dik
Edit: zodra ik thuis kom doe ik namelijk mn haar vast
Laatst aangepast door Reva op di 6 dec 2011 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mwhaahha de sukkel. Mijn vriend heeft blijkbaar de gewoonte andere mensen te laten ophangen aan de telefoon. (Hij had vroeger een slide telefoon en hoefde dus nooit op het ophang knopje te drukken). Nu deed ik dat vandaag per ongeluk eens niet en nu heeft hij me 52.77 minuten gebeld (waarvan dus ongeveer 2 minuten echt). :geek:
Lavendel- Ratel
druk geweest met mijn voetjes en teennagels, hopelijk zit mijn steentje er morgen nog op..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Welke film is leuk ?? voor nu op tv
Hello again!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
hoi
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Heej Nobuc hoe is het?
Ben ik ook weer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Net even nieuwe sintkadootje uitgeprobeerd (wii active), is best leuk, al is het stukken minder intensief dan ik verwachtte.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Net even nieuwe sintkadootje uitgeprobeerd (wii active), is best leuk, al is het stukken minder intensief dan ik verwachtte.
Wat heb je er op gedaan?
stomme film #rtl7
ExpressoB schreef:stomme film #rtl7
Wie kijkt er nou naar rtl7 als op rtl5 seizoen 3 van Glee is begonnen.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Nobucta schreef:Net even nieuwe sintkadootje uitgeprobeerd (wii active), is best leuk, al is het stukken minder intensief dan ik verwachtte.
Wat heb je er op gedaan?
Steps, joggen, hoelahoepen en wat krachtoefeningen. Moet nog uitvinden hoe ik dat gepraat tussendoor eruit krijg.
Hoe gaat het met jouw afvallen?
Rovine- Ratel
Nobucta schreef:Ibbeltje schreef:Nobucta schreef:Net even nieuwe sintkadootje uitgeprobeerd (wii active), is best leuk, al is het stukken minder intensief dan ik verwachtte.
Wat heb je er op gedaan?
Steps, joggen, hoelahoepen en wat krachtoefeningen. Moet nog uitvinden hoe ik dat gepraat tussendoor eruit krijg.
Oh ja leuk!! Ik doe ook vooral steps en hoelahoopen als ik meer doe dan alleen onder gtst.
Met mij gaat het iets minder. zVorige week niet echt gesport doordat ik zoveel enrgie miste. Maar heb de energie weer dus we gaan weer door.
ExpressoB schreef:stomme film #rtl7
Ik zat net Nederland 1 te kijken, planet earth. Moest huilen van het lachen, die pinguings, hilarisch
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Volg Glee niet. Die nieuwe serie lijkt mij wel leuk, die komt half 10 toch?
Ibbeltje schreef:Nobucta schreef:Ibbeltje schreef:Nobucta schreef:Net even nieuwe sintkadootje uitgeprobeerd (wii active), is best leuk, al is het stukken minder intensief dan ik verwachtte.
Wat heb je er op gedaan?
Oh ja leuk!! Ik doe ook vooral steps en hoelahoopen als ik meer doe dan alleen onder gtst.
Met mij gaat het iets minder. zVorige week niet echt gesport doordat ik zoveel enrgie miste. Maar heb de energie weer dus we gaan weer door.
Bewegen geeft ook energie! Moet ik zonodig zeggen trouwens, ik heb ook 3 dagen geskipt omdat ik echt geen zin had. Vond die krachtoefeningen wel best licht, vlgende keer eens gewichtjes erbij pakken.
Rovine- Ratel
ExpressoB schreef:Volg Glee niet. Die nieuwe serie lijkt mij wel leuk, die komt half 10 toch?
New Girl komt om half 10.
Gast- Gast
Ze kijken hier IT.. Bluhh!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: