DagCafé
+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Uhm.. uiteraard is er stokbrood met aioli en tappenade en ik maak nog een yoghurtsausje met knoflook en koriander, gehaktballetjes in pittige saus, kleine kipfiletjes met pesto en spek, kip/rijst ballen, caprese salade, paprika salade, aardappeltjes met knoflook en rozemarijn, gevulde champignons, pompoensoep (moest perse van mijn zusje), en nu vergeet is vast wat!Reva schreef:Oeh wat ga je allemaal maken, Smikk
Laatst aangepast door Smikkell op di 6 dec 2011 - 1:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva: lukt het? met je lijstje afwerken, keukenkastjes schoonmaken enzo:P
Ik moest 2 belangrijke mails versturen, had het al telang uitgesteld maar nu gebeurt. Wasmachine is klaar, dus ga het maar nu meteen ophangen.
Ik moest 2 belangrijke mails versturen, had het al telang uitgesteld maar nu gebeurt. Wasmachine is klaar, dus ga het maar nu meteen ophangen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Reva: lukt het? met je lijstje afwerken, keukenkastjes schoonmaken enzo:P
Ik ben nog niet begonnen met de keuken Maar ik ben wel druk bezig geweest opzich. Nu even eten
Gast- Gast
Smikkell; nou suc6 ermee!
ik wil weer is een keertje gourmetten, dat is alweer jaren geleden maar mijn ex heeft het gourmetstel mogen houden van mij, nog altijd spijt van!
ik wil weer is een keertje gourmetten, dat is alweer jaren geleden maar mijn ex heeft het gourmetstel mogen houden van mij, nog altijd spijt van!
Wij gourmetten best vaak, vind het zooo gezellig ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat is nou eigenlijk precies het verschil tussen gourmetten en gewoon iets in een pan ofzo maken en daarna opeten.. Ja, serieuze vraag. Het hele gourmet, steengrill idee ontgaat mij echt volledig. Kaasfondue, dat vind ik dan wel weer leuk.
Gast- Gast
Gadver, ik ga echt over mijn nek van kaasfondue en van chocoladefondue word ik hondsberoerd.
Gourmetten vind ik gewoon gezellig omdat het zo lang duurt en het smaakt toch anders dan wanneer je het gewoon in een pan op het fornuis dondert
Gourmetten vind ik gewoon gezellig omdat het zo lang duurt en het smaakt toch anders dan wanneer je het gewoon in een pan op het fornuis dondert
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm ik voel me nog wel wat belachelijk met zo'n hartje... Past niet bij mij op een of andere manier ofzo
Gast- Gast
Ik heb echt de verkeerde tijd gekozen voor een dieet!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb echt de verkeerde tijd gekozen voor een dieet!
Dan maar goede voornemen voor het nieuwe jaar?
Vergeet-me-nietje schreef:Kaasfondu! Dat heb ik echt al veel te lang niet meer gedaan...
En het is zo lekker! Gewoon achterover zitten met in je ene hand een stokje en in de andere hand een wijntje en maar kletsen.
Gast- Gast
Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Kaasfondu! Dat heb ik echt al veel te lang niet meer gedaan...
En het is zo lekker! Gewoon achterover zitten met in je ene hand een stokje en in de andere hand een wijntje en maar kletsen.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Rush schreef:Ik heb echt de verkeerde tijd gekozen voor een dieet!
Haha
Ik mag niks slechts tot kerstavond
Gast- Gast
Gourmetten: smaakt wel anders en je eet van alles door elkaar, kleine hapjes, rustig eten..
Ook zulke pokkeweer bij jullie? Komt hier met bakken uit de lucht en hagel ook!!
Ook zulke pokkeweer bij jullie? Komt hier met bakken uit de lucht en hagel ook!!
Ach. Ik weet niet, ik heb een helder moment gehad dat ik heb gezien hoeveel troep je eigenlijk naar binnen schuift en heb nu ontzettend zin om gezond te gaan eten.Reva schreef:ExpressoB schreef:Rush schreef:Ik heb echt de verkeerde tijd gekozen voor een dieet!
Haha
Ik mag niks slechts tot kerstavond
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben het eng vaak met je eens..Reva schreef:Wat is nou eigenlijk precies het verschil tussen gourmetten en gewoon iets in een pan ofzo maken en daarna opeten.. Ja, serieuze vraag. Het hele gourmet, steengrill idee ontgaat mij echt volledig. Kaasfondue, dat vind ik dan wel weer leuk.
Gast- Gast
Elke keer springt die weer aan; abonnement op dit onderwerp - opzeggen, want mijn hele mail komt vol te staan met plaatsen van reacties! word er gek van. Elke keer klik ik 'm weer aan en even later springt die weer aan zeg maar
snappie?! Als ik mijn bericht wil plaatsen, vink ik altijd uit, waarschuwen als er gereageerd is maar dit helpt ook niet.
snappie?! Als ik mijn bericht wil plaatsen, vink ik altijd uit, waarschuwen als er gereageerd is maar dit helpt ook niet.
Ik vind gezond eten heel erg leuk, voor de maaltijden en gezonde tussendoortjes vind ik ook prima. Alleen ik snack 's avonds te graag slechte dingen. Maar goed, zolang ik voor loop op afvalschema ben ik positief (al mag het altijd sneller gaan natuurlijk, wat zou het leuk zijn om nog 5 kilo en een beetje voor eind 2011 af te vallen en juni doel te halen )
Gast- Gast
Ow, dat is inderdaad naar. Ik had het laatst ook. 67 pagina's dagcafe in mijn inbox. Zo zuur. Alleen je zou denken dat het moet ophouden als je het weer uitzet!ExpressoB schreef:Elke keer springt die weer aan; abonnement op dit onderwerp - opzeggen, want mijn hele mail komt vol te staan met plaatsen van reacties! word er gek van. Elke keer klik ik 'm weer aan en even later springt die weer aan zeg maar
Gast- Gast
Leuk, maar haalbaar? Ik ben ook nog zeker vijf kilo van het doel verwijderd!Reva schreef:Ik vind gezond eten heel erg leuk, voor de maaltijden en gezonde tussendoortjes vind ik ook prima. Alleen ik snack 's avonds te graag slechte dingen. Maar goed, zolang ik voor loop op afvalschema ben ik positief (al mag het altijd sneller gaan natuurlijk, wat zou het leuk zijn om nog 5 kilo en een beetje voor eind 2011 af te vallen en juni doel te halen )
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: