Logeerkoffertje dreumes
+3
smooch
Sjonno
meisjesmama
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Logeerkoffertje dreumes
Ik ben op zoek naar een leuk logeerkoffertje voor een dreumes. Liefst niet te duur waar verkopen ze die? Een trolley vind ik ook leuk!
Gast- Gast
Re: Logeerkoffertje dreumes
Scapino, Blokker, action
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Rick en Lisa hebben met Sinterklaas ieder een koffertje gekregen met hun naam erop. Wel wat duurder dan in een winkel zoals bv scapino,bristel
Hier de link..
http://www.bulbby.com/nl/shop/tas-met-naam/koffertje.html?affiliate=adwords&gclid=CLfu9OjwnaYCFQUs3godlV6lnw
Hier de link..
http://www.bulbby.com/nl/shop/tas-met-naam/koffertje.html?affiliate=adwords&gclid=CLfu9OjwnaYCFQUs3godlV6lnw
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Bij de InterToys, Bart Smit hebben ze ook leuke trolley's. Zag laatst een leuke van Cars.
Gast- Gast
Oppasgezin hebben deze variant in tassen voor de jongens. Ik vind de trolley ervan echt geweldig (wel beetje te duur haha...)
Gast- Gast
Ik heb voor mijn zusje een leuke trolley gekocht bij kruidvat van de Disney prinsessen.
Zijn nu in de aanbieding ook voor jongens. Zijn echt super lief, mn zusje is helemaal trots op haar trolley.
Hij koste trouwens E5-,
Zijn nu in de aanbieding ook voor jongens. Zijn echt super lief, mn zusje is helemaal trots op haar trolley.
Hij koste trouwens E5-,
Laatst aangepast door smooch op ma 3 jan 2011 - 5:55; in totaal 1 keer bewerkt
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
schoenenreus hebben ze ook trolleys
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een trolley van Nijntje, geloof bij V&D vandaan.
We hebben ook een rugtas met haar naam erop, van www.koterkado.nl
We hebben ook een rugtas met haar naam erop, van www.koterkado.nl
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Ik zag laatst leuke bij de piet kerkhof. Ze hadden van prinsessen en van Cars geloof ik.
Gast- Gast
Razz_ schreef:Bij de InterToys, Bart Smit hebben ze ook leuke trolley's. Zag laatst een leuke van Cars.
Deze vind ik echt heel leuk voor mijn zoontje, is ook een stuk groter dan dat die nu heeft. Ga ik toch eens even kijken, ik heb ze nooit zien staan.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Minella schreef:Oppasgezin hebben deze variant in tassen voor de jongens. Ik vind de trolley ervan echt geweldig (wel beetje te duur haha...)
Ja die zijn leuk he! Mijn oppaskindje heeft die ook!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik vind de Trunki helemaal geweldig...www.trunki.nl
Heee, zo heet dat dus! Wij vlogen naar Mexico vorig jaar, zaten er 2 kleine meisjes bij ons in het vliegtuig (met hun ouders, duh) en die hadden ook zo'n koffertje. Elk 1. Ze gingen er echt op zitten ook! Super leuk!
Gast- Gast
Ik vind trolley's van Cars, winnie de poeh en andere bekende figuren niet zo leuk, alleen van Nijntje.
Gast- Gast
Mijn zoon heeft ook een trolly van nijntje toevallig.
Deze heeft hij gekregen van opa en oma maar ik weet even niet waar ze hem gehaald hebben.
S. vind hem overigens geweldig en sleept het liefst zelf ermee
NIet quoten ik haal hem weer weg
Deze heeft hij gekregen van opa en oma maar ik weet even niet waar ze hem gehaald hebben.
S. vind hem overigens geweldig en sleept het liefst zelf ermee
NIet quoten ik haal hem weer weg
Laatst aangepast door Nonnevot op vr 7 jan 2011 - 1:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
CKC schreef:_Leaf_ schreef:Ik vind de Trunki helemaal geweldig...www.trunki.nl
Heee, zo heet dat dus! Wij vlogen naar Mexico vorig jaar, zaten er 2 kleine meisjes bij ons in het vliegtuig (met hun ouders, duh) en die hadden ook zo'n koffertje. Elk 1. Ze gingen er echt op zitten ook! Super leuk!
Ja ze zijn echt heel leuk! Kindjes kunnen erop zitten en er zelf mee rijden, of je kunt je kindje erop voortrekken. Koffertje is helemaal zo gemaakt dat de vingertjes er nergens tussen kunnen komen en ze mogen mee als handbagage in het vliegtuig. Ik heb er ruim een jaar geleden een aantal weggegeven bij het tijdschrift waar ik toen werkte en prompt schaften collega's met kindjes dit koffertje massaal aan, haha...
Gast- Gast
Ohww die Trunki is echt heel erg leuk!!!
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
_Leaf_ schreef:CKC schreef:_Leaf_ schreef:Ik vind de Trunki helemaal geweldig...www.trunki.nl
Ja ze zijn echt heel leuk! Kindjes kunnen erop zitten en er zelf mee rijden, of je kunt je kindje erop voortrekken. Koffertje is helemaal zo gemaakt dat de vingertjes er nergens tussen kunnen komen en ze mogen mee als handbagage in het vliegtuig. Ik heb er ruim een jaar geleden een aantal weggegeven bij het tijdschrift waar ik toen werkte en prompt schaften collega's met kindjes dit koffertje massaal aan, haha...
Ja, idd! Die meiden hadden het mee met stiften en kleurboeken en een gewoon frutsels. En ze gingen er in de wachtrij ook echt op zitten en rollen. Lief! Als ik een kindje heb, krijg ie een trunki!
Gast- Gast
Nonnevot, wat lief!
Wist niet eens dat die dingen bestonden joh, ik gooi zijn spul altijd gewoon in een woezel en pip tas
Wist niet eens dat die dingen bestonden joh, ik gooi zijn spul altijd gewoon in een woezel en pip tas
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Regenkleding dreumes
» Pff... vliegen met dreumes
» Dreumes straffen?
» Dreumes + drifbuien
» Bekkenpijn en dreumes
» Pff... vliegen met dreumes
» Dreumes straffen?
» Dreumes + drifbuien
» Bekkenpijn en dreumes
Pagina 1 van 1