Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?  Empty Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:07

Vanavond heb ik pasta Carbonara gemaakt. De pasta is vers, maar de saus komt uit de diepvries en is dus al een keer eerder opgewarmd geweest. Nu wil ik morgen eigenlijk iets anders eten en de pasta met saus tot woensdag bewaren in de koelkast. Maar ik vraag me af of dat wel kan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?  Empty Re: Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

Bericht  Angela_1986 ma 5 dec 2011 - 10:40

Ja hoor volgens mij wel! Ik zou het in ieder geval nog rustig eten. Mits het er nog goed uitziet en ruikt. nerd
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?  Empty Re: Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:43

Dank je wel. Ik ga het er maar even op wagen. Ik zie me morgen niet nog een keer hetzelfde eten. Maar het weggooien is ook zo zonde van de maaltijd. En invriezen is weer niet zo heel erg handig voor de tweede keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?  Empty Re: Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

Bericht  Angela_1986 ma 5 dec 2011 - 10:47

Nee opnieuw invriezen zou ik zeker niet doen maar het er op wagen om het woensdag nog gewoon te eten wel hoor!

Smakelijk Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?  Empty Re: Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 11:16

Ik zou het alleen woensdag nog eten als het direct na opwarmen de vorige keer is ingevroren en dus maar één keer eerder opgewarmd is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?  Empty Re: Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

Bericht  boekenwurm83 ma 5 dec 2011 - 23:21

Ik zou het denk ik niet doen omdat het al eerder is opgewarmd.
Ik vries eten altijd in porties in zodat je niet tegen dit probleem aanloopt.
Maar goed af en toe is het ook moeilijk om precies in te vriezen wat je nodig hebt. In dat geval zou ik het weggooien. Maar ik ben daar ook vrij pietluttig in hoor.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?  Empty Re: Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

Bericht  litllejoy di 6 dec 2011 - 1:54

Ik zou het op woensdag gewoon nog eten (mits het goed ruikt en smaakt natuurlijk), maar niet meer opnieuw invriezen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?  Empty Re: Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 1:54

Het is niet goed om meerder keren te verwarmen, dus ik zou het niet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?  Empty Re: Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

Bericht  Sue wo 7 dec 2011 - 3:23

Ja hoor dit kan prima!
Ik doe dit ook altijd, dag één een grote pan van iets koken voor met ons 2en, dag twee een grote pan van iets anders koken voor ons 2en en als ik dan dag 3 's avonds werk eet mijn vriend het restje van dag één, dag 4 eet hij het restje van dag twee smile
Sue
Sue
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?  Empty Re: Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:00

Ik heb het vandaag toch maar niet meer gegeten. Toen ik de folie van het bord haalde, zag het er gewoon niet zo heel erg lekker uit. Durfde het toch niet aan. In het vervolg toch nog even kleinere porties invriezen. smile

Toch bedankt voor al jullie antwoorden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?  Empty Re: Pasta Carbonara - Bewaren tot woensdag of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum