Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

+16
Tania
mzcharlotte
Starla
Muurvlindertje
Raindrop
Minx
Sarah1985
Mysterious
TukTuk
Alex
Susan
Toet
Lady4
Shisha
_Femme
sterremaan
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 5:32

He je al contact gehad met Bol.com?
Misschien kun je wat leuke dingen vinden via Youtube van DH.

Succes nog een paar uur en dan is het weer dinsdag
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  TukTuk ma 5 dec 2011 - 5:35

Muurvlindertje schreef:Ja ik vind maandag gewoon een rotdag..... had nu afleveringen Desp Housewives willen kijken en dat kan niet, grrrrrrrrrrr

Boehoe..

Misschien is er wel iets mis gegaan bij de post? Het is nu heel druk bij tnt, daar kan het dus ook aan liggen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Minx ma 5 dec 2011 - 5:35

Ach ik weet dat ik te dik ben op het moment. En ben niet echt op mijn mondje gevallen dus ik denk dat zij zich een stuk lulliger voelde. En aan de andere kant er zijn zoveel collega's zwanger denk dat ze het niet echt meer kon volgen.

Daarbij ook nog eens heel erg last van mijn pds dus fijne combi
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 5:43

Ai FT das idd geen lekkere combi. Misschien heb ik gewoon mijn week ook niet. Haha ben ook giga snel aangebrand en dat ben ik anders nooit. Iets teveel op mijn hooivork liggen dit keer. Er hangt denk ik iets teveel van deze week af.. Ook geen goede combi dus haha.. Dus shake hands smile
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Starla ma 5 dec 2011 - 5:56

Wat een onbeschofte man zeg, hoe haal je het in je hoofd om zoiets te zeggen. Ik vind het trouwens helemaal niet negatief dat je die mensen er op aanspreekt, eerder onfatsoenlijk dat ze daar rijden. Tuurlijk kijkt een hond wel uit, maar hij zal maar net een keer niet goed kijken en dan ben jij de sjaak, terwijl jij en je hond niks verkeerd deden.
Ik ben vandaag uitgescholden voor 'kuttelikker' door een client die haar pinpas kwijt was (psychiatrie), maar ik kon er stiekem wel om lachen, vond het wel een origineel woord smile
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 5:59

©Starla wow lekkere baan heb je. Wel bijzonder he het werken op de psychiatrie. Ik heb er een half jaar stage gelopen. En vond het destijds altijd heel erg leuk. Want niet elke dag is hetzelfde daar. Je beleefd er altijd wel wat. Alleen tja dat woord. Is idd niet echt iets wat je snel hoord als iemand kwaad is.. Dan hoor je meer andere scheldwoorden.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte ma 5 dec 2011 - 6:12

Wat een nare reactie Sterremaan. Onze nieuwe receptioniste beheert de kantoorartikelen, maar had geen idee waar ik het over had toen ik om een collegeblok vroeg. Daar kon ik dan nog wel op inkomen, maar ze begreep het nog niet toen ik vroeg naar een schrijfblok op A4 formaat door ringetjes gebonden. Toen ze eenmaal alle kasten had opengetrokken en ik het in de laatste kastje kon aanwijzen, zei ze "Nog nóóit gezien". Ik weet niet of ze nou bedoelde als in never ever of tijdens haar (week-oude) carriere bij ons. Ik heb het maar in het midden gelaten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Starla ma 5 dec 2011 - 6:44

Wat leuk sterremaan, stage in de psychiatrie smile Wat voor stage heb je gedaan dan? Ik vind mijn baan heel erg leuk en inderdaad, geen dag is hetzelfde Very Happy
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Tania ma 5 dec 2011 - 7:39

Die man had ook gewoon normaal kunnen reageren. Hij kan het dan wel niet leuk vinden dat je er wat van zegt maar dan kan hij nog wel vriendelijk reageren.

Ik maakte vandaag bij de schoenenwinkel wel iets aparts mee. Ik zat schoenen te passen terwijl mijn man met zoontje door de winkel liep. Hij kan nog niet los lopen maar aan een handje. De verkoopster vond dat hij naar haar toe moest lopen want hij kon het heus wel Question Vervolgens vroeg ze wat hij gedronken had want hij stond zo te wiebelen op z'n benen. Ik hoorde het een beetje aan want ik zat laarzen te passen. Ik vroeg een andere maat en toen vroeg ze aan mij wat ik hem te eten gaf want hij leek wel dronken Rolling Eyes .
Het ging echt heel raar, ik dacht ok, ik zeg niks zal wel aan m'n hormonen liggen. Mijn man is nogal bijdehand en die zei niks dus het zal wel meevallen dacht ik. Maar toen we naar buiten liepen zei hij dat hij ook even tot 100 had geteld om niks te zeggen (ik zeg altijd dat hij niet zo bijdehand moet doen tegen iedereen dus hij probeert zich altijd in te houden als ik erbij ben Very Happy ).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Error ma 5 dec 2011 - 7:43

Mijn moeder : "Zoo, jij bent ook de hoofdsponsor van de sportschool ofniet?"

Ze heeft nog gelijk ook nog laughcry Laughing
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 7:46

Lady4 schreef:Ik vind het wel belerend overkomen wanneer je verschillende mensen gaan aanspreken op hun gedrag. Het is ook niet netjes om te gaan fietsen op een voetpad, maar het is nou ook weer niet zo dat honden zo dom zijn dat ze zich zomaar laten overrijden door een fiets.

Ieder zijn mening. hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  - Pagina 2 561177

Eens.
En mag jouw hond daar uberhaupt wel los lopen dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 7:52

Sommige mensen hebben geen inlevingsvermogen hug

De laatste vervelende opmerking kreeg ik zaterdag avond van mijn directe collega. Ik stond met aan andere collega te praten, ze vertelde dat ze op mijn facebook had gelezen dat M.ara in maart definitief geopereerd wordt. Komt ze er bij staan en vraagt ze waar we het over hebben. Ik zeg ik het kort 'Dat Mara in maart geopereerd gaat worden', wat krijg ik voor antwoord 'Wat leuk zeg !'. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 5 dec 2011 - 9:37

Sterremaan, je hoeft je echt niet te verdedigen hoor. Ik bedoelde het ook niet lullig, heb gewoon gezegd hoe het op mijn overkwam. Ik weet van mezelf dat ik een beetje obstinaat van zulke opmerkingen kan worden. Wink

De reactie die die man vervolgens geeft over jouw handicap is natuurlijk beneden alle peil. Daar valt wat mij betreft niet over te twisten. Die man kan kiezen om op zijn fiets te stappen of te gaan lopen, voor jou is die keuze er helaas niet.

Laatst aangepast door Lady4 op di 6 dec 2011 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 9:49

AngelNyn schreef:
Muurvlindertje schreef:Ja ik vind maandag gewoon een rotdag..... had nu afleveringen Desp Housewives willen kijken en dat kan niet, grrrrrrrrrrr

Boehoe..

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 5 dec 2011 - 10:00

Mama_van2 schreef:Sommige mensen hebben geen inlevingsvermogen hug

De laatste vervelende opmerking kreeg ik zaterdag avond van mijn directe collega. Ik stond met aan andere collega te praten, ze vertelde dat ze op mijn facebook had gelezen dat M.ara in maart definitief geopereerd wordt. Komt ze er bij staan en vraagt ze waar we het over hebben. Ik zeg ik het kort 'Dat Mara in maart geopereerd gaat worden', wat krijg ik voor antwoord 'Wat leuk zeg !'. Rolling Eyes

Mag hopen dat ze het anders bedoelde... of dat ze het verkeerd zei... Komt niet erg leuk over...

Pfff... vind die man eigenlijk wel onbeschoft, en ik snap je volkomen dat je de mensne probeert aan te spreken op hun gedrag, voor hetzelfde geld rijden ze je hond aan... Daarbij vind ik ook wel dat mensen tegenwoordig niet echt meer aan te spreken zijn, als je iets zegt tegen iemand krijg je meestal een vervelend antwoord terug of word het een hele discussie die uit proportie getrokken word... Beetje jammer eigenlijk...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:01

Wat nou belerend. Hou je gewoon aan de regels. Valt me tegen van een verpleegster en een docent. Aan regels hou je je.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 5 dec 2011 - 11:15

Tsjee, wat brutaal van die man zeg Sterremaan. Sommige mensen hebben echt weinig herseninhoud. Rolling Eyes
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 22:39

Lady 4 nee ik snapte je hoor. haha maar wilde even voor alle duidelijkheid de situatie uitleggen. Even goede vrienden hoor smile

Mama van 2 jeetje ik hoop dat ze het in de goede zin bedoelde. Maar kan mij voorstellen dat het nogal vreemd over kwam.

Prinses ja mijn hond heeft een vergunning van de politie dat hij daar los mag lopen. Dit heeft te maken met mijn aandoening en het feit dat het een hulphond is. Dat is de rede dat Storm daar los mag lopen. Er is overigens een losloop veldje voor honden. Alleen ik kan daar namelijk niet op. Is niet zo handig gemaakt. Dus mijn hond mag daar gewoon los lopen.

Jeetje wat een rare verkoopster zeg dat zeg je toch niet over een kind en al helemaal niet tegen de ouders. Dat jullie tot 100 konden tellen zeg. Ik had denk ik de laarzen aan de kant gedaan en was naar een andere winkel gegaan. En had daarna een brief gestuurd dat het niet zo netjes was. Of had meteen om de manager gevraagd. Ja heb deze week even een kort lontje. Maar, jeetje wel netjes dat jullie tot buiten hebben gewacht zeg.

overigens vandaag haha was er een jongeman met een scooter stapte netjes af dus ik meteen super joh. Hij "ja alles voor de honden he ik heb er thuis ook een en moest toch wel even nadenken en je hebt gelijk"
Dus dat was eigenlijk wel tof.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 22:40

Paraplu ga jij zo vaak naar de sportschool?

Starla ik heb op de activiteiten begeleiding stage gelopen. Vond het heel leuk.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 22:42

Oh Mama van 2, ik moet er stiekem wel om lachen, wat zal dat gênant geweest zijn. Dan weet je echt direct dat zo iemand niet nadenkt voordat die iets zegt..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Error ma 5 dec 2011 - 23:09

sterremaan schreef:Paraplu ga jij zo vaak naar de sportschool?

Haha nee ga juist zelden, ze bedoelde het zovan jaa je betaalt wel maar je gaat nooit :P
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 23:17

oooh oeps, nou ja je kunt in ieder geval zeggen dat je lid bent Wink Maar trekt het je ook gewoon niet om te gaan? Zoals Zumba zou mij wel leuk lijken. Of het spinning.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Lady4 di 6 dec 2011 - 4:53

Lorna mercedez schreef:Wat nou belerend. Hou je gewoon aan de regels. Valt me tegen van een verpleegster en een docent. Aan regels hou je je.

Niemand houdt zich aan alle regels. Aparte opmerking van jouw kant. Ik ben verpleegkundige, geen moraalridder.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: