Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vetpercentage

+7
xxlisaxx
rapa nui
Sorella
Minx
Susan
Curious
Bacio
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vetpercentage - Pagina 2 Empty Re: Vetpercentage

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 7:56

Minneke schreef:
Zelda schreef:
Minneke schreef:
Zelda schreef:Nu ga ik huilen laughcry ik heb hetzelfde figuur en volgens mij een nog hoger vetpercentage dan mevrouw 25%....workin' on it.

Op basis van foto's die ik van je gezien heb zeg ik: onzin! Volgens mij ben jij een stuk slanker dan mevrouw 25% hoor...

Ik liet net de foto's aan mijn man zien om te vragen op welk figuur dat van mij het meest lijkt. Hij wees zonder twijfel mevrouw 20% aan. En dan heb ik dus 35% vet... klopt echt niks van.

(maar intussen wel blij met het compliment Very Happy )
Hahaha nou echt niet hoor. Ik plaats alleen de goeie foto's van mezelf natuurlijk laughcry
Maar wat een leuk compliment van je man, die kan je in je zak steken Very Happy maar jij bent ook erg slank!

Nou, ik moest wel echt nodig afvallen, Had echt veel vet rond mijn middel, niet zo charmant. Nu voel ik me een stuk fitter en kleren staan ook beter Wink

Ik denk dat ik maar eens naar een Eindhoven-meeting moet komen, dan kan ik het in real-life zien, dat figuur van jou nerd
Voor die tijd ben ik hopelijk al wat kilo's kwijt, ik kan deze week een wii fit ophalen I love you

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bacio zo 4 dec 2011 - 9:56

Ik zou er dus uit moeten zien als mevrouw 25%, lijkt me toch sterk met mn bmi van 19,2 *hoopt heel hard er niet uit te zien als mevrouw 25% want dan zie ik mezelf een stuk slanker dan dat ik daadwerkelijk ben*

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 21:02

Maar je bmi staat echt los van je vetpercentage.

Er zijn genoeg vrouwen die 'skinny fat' zijn. Die hebben een slanke bouw maar gewoon een hoog vetpercentage. Deze vrouwen kunnen echt wel dunner/strakker zijn als ze een lager vetpercentage hebben of meer spieren opbouwen.

Vetpercentage - Pagina 2 Skinny-fat-woman

Vetpercentage - Pagina 2 Lindsay_lohan_bikini

Foto's als ze meer sporten, overduidelijk een lager vetpercentage.

Vetpercentage - Pagina 2 Mischa-barton-bikini-006-1024

Vetpercentage - Pagina 2 Lindsay+Lohan+Bikini+Beach+Candids+in+Miami+with+Freckles+www.GutterUncensored.com+lindsay_lohan_bikini_00

Gast
Gast

Bericht  xxlisaxx ma 5 dec 2011 - 4:16

BMI zegt idd niks over je vetpercentage. Mijn BMI is ruim 22 maar ik heb een vetpercentage van 20,5. Het bovenlichaam van mevrouw20% past wel bij mij maar mn benen en billen zijn dikker. Heeft ook met je figuur te maken lijkt mij. Als je bmi 19 is kan je best een hoog vetprecentage hebben. Iemand die dun is maar niet sport en ongezond eet heeft dat nog al snel.

edit: ik doe redelijk veel krachttraining daardoor heb ik meer spieren waardoor ik zwaarder weeg en dus mn bmi hoger wordt maar ik in principe wel gezonder wordt, want een lager vetpercentage dan wanneer ik niet meer zou trainen.

Laatst aangepast door xxlisaxx op ma 5 dec 2011 - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt

xxlisaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 4:18

Mijn vetpercentage is ook 'maar' 21 en m`n BMI hoger.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  xxlisaxx ma 5 dec 2011 - 4:23

Ik denk ook dat de berekening niet klopt van runinfo, ik heb daar een vetpercentage van 12,3 haha. Dit komt gewoon omdat ik een behoorlijk slanke taille heb. Mijn vet zit vooral in het heup/bil gebied smile

xxlisaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Jerry ma 5 dec 2011 - 5:05

mijn thuisweegschaal geeft 23,5% vet, de weegschaal op de sportschool gaf 27 (waarbij de instructeur vertelde dat tussen de 25 en 30 gezond is voor 'n vrouw boven de 18). Het is dus maar net welke theorie/weegschaal je aanhoudt :P
Ik geloof wel dat die op de sportschool redelijk betrouwbaar is (betrouwbaarder dan die van thuis), dus hou die maar aan als 'kloppend' en als eikpunt...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SuperGrover ma 5 dec 2011 - 6:42

De weegschaal bij mijn moeder zegt dat mijn vetpercentage 20% is. Ik heb netjes een BMI van 20, maar ik sport niet, dus ik kan me bijna niet voorstellen dat dat een echt accurate meting is. Volgens mij is de enige betrouwbare meting een huidplooimeting bij een arts, maar zoveel interesseert het me niet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Terkina ma 5 dec 2011 - 6:55

Zowel mijn bmi als vetpercentage zijn rond de 19... (volgens internet tenminste)

Toen ik laatst een keer aan het stappen was, kwam er een jongen naar me toe. Hij maakte complimentjes over mijn figuur en vroeg toen: 'Wat is jouw vetpercentage?'. Serieus, nog nooit zo'n rare openingsvraag gehad, hahaha...
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud