Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meest recente foto van jezelf!

+80
Feline
Sorella
Stuiterbal
_Lacey_
Aziraphale
Linnie1985
sweetgirl
Jade
Middleme
Caramba
Jordana
ixis
ProudMom
nina
Atelier Madame
Oasis
Ooh La La!
Shy
PluDan
Sjaantje
Prosecco
Muppetje
ekiaam87
Kabouter
Polly
Mamsie
loura
Antibes
Melis_je
Tesss
Raindrop
Ayla
TGR
Highway
Krullebol
Arwyn
Burn
Erin
Caresses
girli
Blond
Blair
Zonnetje
Sarah1985
Julia
Curious
Inge
flower
TwistedAngel
Flippin' Bitch
Marin
Bliss
Error
Lejow
Ugly Betty
Shisha
Lavendel
May
_Femme
Alex
Zwerver
sterremaan
Suus
Chocolate Cookie
xxDila
Jeanette
Tiana
rapa nui
Zora
Bay
Jilke
Ibbeltje
CCC
Toet
nien
Caroow
Terkina
Tullow
Sweety
Lady4
84 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 22 Empty Re: Meest recente foto van jezelf!

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 10:33

Melis_je schreef:Je hebt tegenwoordig ook matte lipsticks, die vallen veel minder op. Ze blijven lang niet zo goed zitten (dus bijwerken), maar omdat het werkt zoals een viltstift, zie je één laagje nauwelijks. Het is dan gewoon 'je eigen lippen, één tintje meer in de richting van de viltstift'. Ik heb bijvoorbeeld deze van New York Color (Kruidvat). http://myohmytellmewhy.blogspot.com/2011/08/review-nyc-lip-stain-never-ending-nude.html Dit meisje draagt hem vrij donker, maar op haar arm zie je wel hoe licht hij kan zijn. We hebben een heel ander uiterlijk, maar ik denk dat deze jou ook goed zou staan. Je hebt die viltstiften ook van andere merken, maar ik heb geen idee van de kwaliteit.

Hmm, eens bij kruidvat kijken dan!

Ik heb wel deze van dior (de onderste) alleen draag ik hem nooit laughcry :

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 22 Dioraddict

Ik vind ook dat met lipstick zo opvalt dat de contouren van mijn lippen niet strak zijn zegmaar. Maar lippotlood is wel echt drie stappen te ver voor mij haha..

Laatst aangepast door Antibes op vr 9 dec 2011 - 10:35; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 22 Empty Re: Meest recente foto van jezelf!

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 10:34

Antibes schreef:
Melis_je schreef:Je hebt tegenwoordig ook matte lipsticks, die vallen veel minder op. Ze blijven lang niet zo goed zitten (dus bijwerken), maar omdat het werkt zoals een viltstift, zie je één laagje nauwelijks. Het is dan gewoon 'je eigen lippen, één tintje meer in de richting van de viltstift'. Ik heb bijvoorbeeld deze van New York Color (Kruidvat). http://myohmytellmewhy.blogspot.com/2011/08/review-nyc-lip-stain-never-ending-nude.html Dit meisje draagt hem vrij donker, maar op haar arm zie je wel hoe licht hij kan zijn. We hebben een heel ander uiterlijk, maar ik denk dat deze jou ook goed zou staan. Je hebt die viltstiften ook van andere merken, maar ik heb geen idee van de kwaliteit.

Hmm, eens bij kruidvat kijken dan!

Ik heb wel deze van dior (de onderste):

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 22 Dioraddict

Ik vind ook dat met lipstick zo opvalt dat de contouren van mijn lippen niet strak zijn zegmaar. Maar lippotlood is wel echt drie stappen te ver voor mij haha..

Er bestaan ook kleurloze lippotloden, als je daarmee je lippen omlijnt en dan met een kwastje je lippenstift opdoet dan heb je mooie strakke contouren en je lippenstift blijft ook langer zitten.

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 11:00

Princess schreef:

Er bestaan ook kleurloze lippotloden, als je daarmee je lippen omlijnt en dan met een kwastje je lippenstift opdoet dan heb je mooie strakke contouren en je lippenstift blijft ook langer zitten.

Hoe werkt dat dan? Je zou toch zeggen dat klerloos niets doet?

Laatst aangepast door Antibes op vr 9 dec 2011 - 15:30; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie vr 9 dec 2011 - 11:16

zelf genomen Wink

Laatst aangepast door Mamsie op di 13 dec 2011 - 9:00; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ugly Betty vr 9 dec 2011 - 11:17

Mamsie wat een leuke foto, wat lijkt hij op jou!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 11:19

Antibes schreef:
Princess schreef:

Hoe werkt dat dan? Je zou toch zeggen dat kleurloos niets doet?

Zoals ik het begrepen heb neemt het lippotlood de kleur over van lippenstift, dus zorgt er echt alleen voor dat je lippenstift niet uitloopt en je contouren strak zijn.
Een vriendin van me doet een visagie-opleiding, ik wil het wel voor je navragen evt?

De lippenstift op de foto vind ik wel een mooie kleur!

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 11:20

Oh, weer prachtig mamsie! Wat hebben ze toch allemaal fantastisch haar van jou!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 11:21

Princess schreef:
Antibes schreef:
Princess schreef:

Hoe werkt dat dan? Je zou toch zeggen dat kleurloos niets doet?

Zoals ik het begrepen heb neemt het lippotlood de kleur over van lippenstift, dus zorgt er echt alleen voor dat je lippenstift niet uitloopt en je contouren strak zijn.
Een vriendin van me doet een visagie-opleiding, ik wil het wel voor je navragen evt?

De lippenstift op de foto vind ik wel een mooie kleur!

Oh, dat is erg lief van je, maar hoeft niet hoor. Ik ken mezelf een beetje, ik ben niet zo goed met (lees: vooral te lui voor) voor make-up en haardingen! Embarassed
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie vr 9 dec 2011 - 11:24

Idd Ugly betty hij lijkt op mij! G is echt een mixje tussen ons, V is echt mijn vriend en S is mij.

Antibes, ja ik ben benieuwd wat voor haar S krijgt later.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 11:25

Mamsie schreef:Idd Ugly betty hij lijkt op mij! G is echt een mixje tussen ons, V is echt mijn vriend en S is mij.

Haha, dat komt ook precies uit dan!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie vr 9 dec 2011 - 11:27

Antibes schreef:
Mamsie schreef:Idd Ugly betty hij lijkt op mij! G is echt een mixje tussen ons, V is echt mijn vriend en S is mij.

Haha, dat komt ook precies uit dan!

Ja hahaha mogen het wel jongens zijn maar heb ik toch nog een mini me.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 15:04

Pff, ik heb echt issues. Door dit topic zit ik nu allerlei facebookfoto's van afgelopen jaar van mezelf te kijken. En op een heleboel foto's zie ik een mooie, vrolijke, spontane meid. En het lijkt zo surreeel, dat ben ik niet, ik word er letterlijk misselijk van en ik ontplof bijna met tranen in mijn ogen en ik snap NIET waarom. Het zou toch juist iets leuks moeten zijn. Maar ik voel me in een onoplosbare knoop zitten ofzo. Ik ben zo in de war nu...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Polly vr 9 dec 2011 - 15:17

Wat kut dat je je zo voelt, heb je geen idee wat je eraan kan doen?
Ik weet wel dat Facebook niet de waarheid weergeeft, achter vrolijke foto's kan veel schuilgaan. Ik snap je gevoel wel.

hug
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 15:22

Zou het zoiets zijn? Nee, ik weet echt niet wat ik ermee moet. Ik ben echt compleet flabbergasted van zoveel vreemde, onplaatsbare emoties. Ik weet niet eens wat ik voel ofzo, laat staan dat ik er gedachten aan kan hangen. Ik moet waarschijnlijk gewoon gaan slapen, maar dat lukt nu echt niet. Ik ben gewoon intens gek nog altijd ben ik bang.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Kabouter vr 9 dec 2011 - 16:39

Wat vervelend om te lezen Antibes. Een tijdje geleden kwam je nog zo blij over in je posts en zo trots dat je je depressie weer helemaal teboven was!! Hopelijk heb je maar een kleine dip en voel je je snel weer de oude. Zou je graag willen helpen, maar geen idee hoe..behalve door te zeggen dat ik je mooi vind en je me een hele leuke meid lijkt! Heb je vast niks aan, maar wilde het even kwijt.

hug iig!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje vr 9 dec 2011 - 19:43

Wat een knap kindje heb jij toch Mamsie!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Shisha vr 9 dec 2011 - 22:30

Wat wordt hij alweer groot Mamsie! Mooi ventje om te zien! smile

Antibes: Vervelend dat je je zo voelt! hug
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Alex za 10 dec 2011 - 2:19

Antibes, wat naar dat je je zo voelt. Meest recente foto van jezelf! - Pagina 22 699888

Laatst aangepast door Evy op zo 11 dec 2011 - 8:41; in totaal 1 keer bewerkt
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 2:51

Evy, leuke bril! (en nee, dan bedoel ik niet dat je lelijk bent, wat dat ben je niet laughcry )

Gast
Gast

Bericht  Alex za 10 dec 2011 - 4:25

ProudMama schreef:Evy, leuke bril! (en nee, dan bedoel ik niet dat je lelijk bent, wat dat ben je niet Meest recente foto van jezelf! - Pagina 22 394967 )

Jaaaa jaaaaa! Meest recente foto van jezelf! - Pagina 22 394967

Tnx!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  TGR za 10 dec 2011 - 4:39

Leuke foto's smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 5:15

Evy, ik herken je gewoon niet meer! Ik zie dat je sowieso je haar hebt geknipt, maar heb je ook gekleurd?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 5:16

Mamsie, D. zit mee te kijken op de computer en ze denkt dat zij het zelf is op de foto van jouw zoon Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 5:23

Evy wat kijk je serieus Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 5:25

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 22 376554_10150407041095642_521545641_8433198_228701655_n

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: