Meest recente foto van jezelf!
+80
Feline
Sorella
Stuiterbal
_Lacey_
Aziraphale
Linnie1985
sweetgirl
Jade
Middleme
Caramba
Jordana
ixis
ProudMom
nina
Atelier Madame
Oasis
Ooh La La!
Shy
PluDan
Sjaantje
Prosecco
Muppetje
ekiaam87
Kabouter
Polly
Mamsie
loura
Antibes
Melis_je
Tesss
Raindrop
Ayla
TGR
Highway
Krullebol
Arwyn
Burn
Erin
Caresses
girli
Blond
Blair
Zonnetje
Sarah1985
Julia
Curious
Inge
flower
TwistedAngel
Flippin' Bitch
Marin
Bliss
Error
Lejow
Ugly Betty
Shisha
Lavendel
May
_Femme
Alex
Zwerver
sterremaan
Suus
Chocolate Cookie
xxDila
Jeanette
Tiana
rapa nui
Zora
Bay
Jilke
Ibbeltje
CCC
Toet
nien
Caroow
Terkina
Tullow
Sweety
Lady4
84 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Meest recente foto van jezelf!
Zeeeeeggg dat dan :p
Dat is lekker!
Dat is lekker!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Charlie, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Thanx!!!
Gast- Gast
Charlie, mooierd! Ik vind 24 augustus wel een mooie bevaldatum voor je
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Charlie, mooierd! Ik vind 24 augustus wel een mooie bevaldatum voor je
Dát duurt nog lang!
Gast- Gast
Evy schreef:Charlie, mooierd! Ik vind 24 augustus wel een mooie bevaldatum voor je
Ik ook!!!!
Tweede forumbaby op mijn dag
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Charlie, mooierd! Ik vind 24 augustus wel een mooie bevaldatum voor je
Ik ook!!!!
Tweede forumbaby op mijn dag
Charlie, ik vond het 3 jaar geleden ook erg lang duren tot mijn uitgerekende datum en ze kwam nog 5 dagen te laat ook.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
.
Laatst aangepast door Anousch op zo 18 dec 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
+1 ik zie nauwelijks verschil..Charlie schreef:Anoush, dat is niet kort hoor!
Gast- Gast
Anousch, kan me voorstellen dat dat ineens even heel kort aanvoelt!!
Herinnert mij er aan dat ik niet naar de kapper wil om mijn puntjes te laten knippen..
Herinnert mij er aan dat ik niet naar de kapper wil om mijn puntjes te laten knippen..
Gast- Gast
Youandi schreef:Anousch, kan me voorstellen dat dat ineens even heel kort aanvoelt!!
ik wou net zeggen, als je kijkt wat er af is, en dat terwijl ik normaal ook alleen maar puntjes doe..
Gast- Gast
Zelda schreef:+1 ik zie nauwelijks verschil..Charlie schreef:Anoush, dat is niet kort hoor!
Nauwelijks verschil zien is ook wel weer overdreven, er is namelijk echt een hoop af! als ik recht/zit sta is het tot boven mijn schouders en dat terwijl het eerst bijna tot mn borsten kwam.
Gast- Gast
Idd, een heel stuk eraf zeg! Was het nodig of was je het zat? Je haar ziet er nog gezond uit op de eerste foto namelijk . Ik vind het zonde en ik vind het kort maar dat vind ik al heel snel haha! Ik hou gewoon van lang haar .
Waarom zijn de foto's nou weg zo snel?
Waarom zijn de foto's nou weg zo snel?
Gast- Gast
Zusje schreef:Idd, een heel stuk eraf zeg! Was het nodig of was je het zat? Je haar ziet er nog gezond uit op de eerste foto namelijk . Ik vind het zonde en ik vind het kort maar dat vind ik al heel snel haha! Ik hou gewoon van lang haar .
Was het zat inderdaad haha, vooral omdat ik het toch altijd maar los draag!
Gast- Gast
Maar dan maakt het toch niet uit dat het wat langer is? Ik draag mijn haar nu op mijn werk steeds in een staart, word er gek van want ik vind dat echt niet prettig zitten...
Gast- Gast
Zijn weg omdat ik ga slapen, en het niet prettig vind als ze er staan.. (ja ik ben wat voorzichtiger geworden)
Gast- Gast
Haha nou dan vind je het overdreven, ik vind dat er niet zoveel af was. Tenminste, je zegt dat het kort is, en ik vind dit niet kort.Anousch schreef:Zelda schreef:+1 ik zie nauwelijks verschil..Charlie schreef:Anoush, dat is niet kort hoor!
Nauwelijks verschil zien is ook wel weer overdreven, er is namelijk echt een hoop af! als ik recht/zit sta is het tot boven mijn schouders en dat terwijl het eerst bijna tot mn borsten kwam.
Gast- Gast
Zelda schreef:Haha nou dan vind je het overdreven, ik vind dat er niet zoveel af was. Tenminste, je zegt dat het kort is, en ik vind dit niet kort.Anousch schreef:Zelda schreef:+1 ik zie nauwelijks verschil..Charlie schreef:Anoush, dat is niet kort hoor!
Dat je het niet kort vindt is natuurlijk ook niet hetzelfde als dat er niet veel af is .
Gast- Gast
Zusje schreef:Maar dan maakt het toch niet uit dat het wat langer is? Ik draag mijn haar nu op mijn werk steeds in een staart, word er gek van want ik vind dat echt niet prettig zitten...
Ik heb ALTIJD last van klitten, wat ik er ook aan doe.. en ik krijg nu zoveel complimenten dat het me beter staat, het me wat vlotter laat lijken, vooral nu ook omdat ik in mijn gezicht een stuk afgevallen ben, dus ben er blij mee zo
Oh dan ben je zeker wel blij als je klaar ben met werken en je haar weer los mag?
Gast- Gast
Ik vind nog steeds dat er nauwelijks verschil te zien was op die foto.Zusje schreef:Zelda schreef:Haha nou dan vind je het overdreven, ik vind dat er niet zoveel af was. Tenminste, je zegt dat het kort is, en ik vind dit niet kort.Anousch schreef:Zelda schreef:+1 ik zie nauwelijks verschil..Charlie schreef:Anoush, dat is niet kort hoor!
Dat je het niet kort vindt is natuurlijk ook niet hetzelfde als dat er niet veel af is .
Gast- Gast
Anousch schreef:Zusje schreef:Maar dan maakt het toch niet uit dat het wat langer is? Ik draag mijn haar nu op mijn werk steeds in een staart, word er gek van want ik vind dat echt niet prettig zitten...
Ik heb ALTIJD last van klitten, wat ik er ook aan doe.. en ik krijg nu zoveel complimenten dat het me beter staat, het me wat vlotter laat lijken, vooral nu ook omdat ik in mijn gezicht een stuk afgevallen ben, dus ben er blij mee zo
Oh dan ben je zeker wel blij als je klaar ben met werken en je haar weer los mag?
Ja, heb ook een borstel in de auto liggen die gaat er dan gelijk doorheen want met een staart krijg ik dus heel veel klitten en loop nogal door wat spinnenwebben op een dag ook bah... Zo heerlijk als het dan weer los kan dus . Weltrusten alvast!
Gast- Gast
Ik zie duidelijk dat er echt wel een stuk af is. Echt kort kort is het misschien niet, maar echt lang vind ik het ook niet meer.
Fijn dat je er blij mee bent Anousch!
Fijn dat je er blij mee bent Anousch!
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Spetterdespat op ma 19 dec 2011 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meest recente foto van jezelf deel 3!
» Meest recente foto
» Je meest recente www op facebook
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» meest charmante foto van jouw kindje(s)
» Meest recente foto
» Je meest recente www op facebook
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» meest charmante foto van jouw kindje(s)
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: