Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meest recente foto van jezelf!

+80
Feline
Sorella
Stuiterbal
_Lacey_
Aziraphale
Linnie1985
sweetgirl
Jade
Middleme
Caramba
Jordana
ixis
ProudMom
nina
Atelier Madame
Oasis
Ooh La La!
Shy
PluDan
Sjaantje
Prosecco
Muppetje
ekiaam87
Kabouter
Polly
Mamsie
loura
Antibes
Melis_je
Tesss
Raindrop
Ayla
TGR
Highway
Krullebol
Arwyn
Burn
Erin
Caresses
girli
Blond
Blair
Zonnetje
Sarah1985
Julia
Curious
Inge
flower
TwistedAngel
Flippin' Bitch
Marin
Bliss
Error
Lejow
Ugly Betty
Shisha
Lavendel
May
_Femme
Alex
Zwerver
sterremaan
Suus
Chocolate Cookie
xxDila
Jeanette
Tiana
rapa nui
Zora
Bay
Jilke
Ibbeltje
CCC
Toet
nien
Caroow
Terkina
Tullow
Sweety
Lady4
84 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 21 Empty Re: Meest recente foto van jezelf!

Bericht  TGR vr 9 dec 2011 - 9:19

Bij blauwe ogen staan bruin en kopertinten heel mooi.

Bij groene en bruine ogen staat paars heel mooi

Maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van experimenteren of jezelf eens een keertje laten opmaken bij Douglas of de Bijenkorf bijvoorbeeld.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 21 Empty Re: Meest recente foto van jezelf!

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 9:20

Niet echt, een beetje een onbestemd kleurtje eigenlijk. Blauwgrijsgroenig, met groen/bruin rond de pupil. Heb nog een (hele oude haha) oog-foto gevonden, hoewel ze hier al best redelijk blauwig lijken. Zie je ook gelijk die roze oogschaduw die ik dus meestal gebruik.

Laatst aangepast door Antibes op vr 9 dec 2011 - 15:31; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 9:21

Ibbeltje schreef:
PrinsesBo schreef:
Ibbeltje schreef:Ja goed! Want vind zo'n tips ook wel fijn! Ben echt een noob Sad

Ik ook hoor bij mezelf.

Maar bij een andere niet?

Nee.. Ze zeggen tenminste van niet Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 9:22

Vrij recent. Ik met mijn knappe prinsje !

Laatst aangepast door Stuiterbal op vr 9 dec 2011 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 9 dec 2011 - 9:22

Zelda schreef:Princess, knapperd!

Hopelijk kan ik na het weekend foto's plaatsen van de Sinterklaas meeting, als iedereen het daar mee eens is!

Oow vergeten te reageren maar ik wilde nog zeggen, mits ze leuk gelukt zijn mag het van mij :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 9:22

Heerlijk mannetje heb jij Stuiter!

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 9:23

Pippa schreef:Heerlijk mannetje heb jij Stuiter!

+1, wat eens schatje zeg!!

En je mag er zelf ook zijn.. Wink

Laatst aangepast door Antibes op vr 9 dec 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Melis_je vr 9 dec 2011 - 9:24

Antibes: Ik denk dat je het een beetje bij die goud/brons/bruinrozetintjes moet laten, maar ik vind dat je echt een lipstickmond hebt. Ik denk dat lipstick jou sowieso beter staat dan oogschaduw.

@ Ibbeltje: Ja, haha, lila, lichtgroen, maar ook wel een aantal tinten bruin. Maar bruin vind ik een heel lastige kleur om goed te kiezen zeg maar. Ik vind het verschil tussen verschillende tinten bruin heel moeilijk te zien. Met lila en blauwgroene kleurtjes kan het niet misgaan. Lichtgeel en wk-oranje zou je ook goed staan, maar dat gaat je misschien te ver als je niet zo gewend bent om make-up te dragen ;-). Eigenlijk kan je met jouw huid, haar en ogen heel veel kleuren hebben. En dan vooral felle, pure kleuren. Juist géén gemengde bruinrozige tinten. Paars inderdaad ook, maar geen roodpaars/bordeaux/aubergine. Juist blauwpaars.

Welke kleuren je staan vind ik veel meer afhankelijk van je huid dan van je ogen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 9:24

Dank je wel.... en ikke dan :P :P :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 9:24

Antibes schreef:

+1, wat eens schatje zeg!!

En je mag er zelf ook zijn.. Wink

Hahahahhah thnxx ! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 9:25

Stuiterbal schreef:

Dank je wel.... en ikke dan :P :P :P

Jij uiteraard ook Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 9:27

Melis_je schreef:Antibes: Ik denk dat je het een beetje bij die goud/brons/bruinrozetintjes moet laten, maar ik vind dat je echt een lipstickmond hebt. Ik denk dat lipstick jou sowieso beter staat dan oogschaduw.

Echt? Dat vind ik helemaal eng haha.. Een meisje had toevallig gisteren tijdens referaat een hele coole opvallende lipstick op (en verder erg naturel) en vond dat zó cool. Maar ook wel een beetje opvallend haha.

Maar dan weet ik al helemaaaaaal niet in welke tint ik het moet zoeken!?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 9:28

Mijn ego moet soms gewoon even gestreeld worden angel en ik zit vandaag in de ego stoel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 9:28

Antibes, ik heb ook blauw/groene ogen en heb tegenwoordig steeds grijs/zilver met donkerbruin aan de buitenkanten op. Daar krijg ik veel complimenten over. Mensen lijken ineens te zien dat ik me opmaak.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 9 dec 2011 - 9:31

PrinsesBo schreef:
Ibbeltje schreef:
PrinsesBo schreef:
Ibbeltje schreef:Ja goed! Want vind zo'n tips ook wel fijn! Ben echt een noob Sad

Ik ook hoor bij mezelf.

Maar bij een andere niet?

Nee.. Ze zeggen tenminste van niet Rolling Eyes

haha dan zal het wel goed zijn :P hug

Stuit ik kende de foto al maar jullie zijn schatjes!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje vr 9 dec 2011 - 9:32

Zo heb ff alle tips opgeslagen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 9:33

Youandi schreef:Antibes, ik heb ook blauw/groene ogen en heb tegenwoordig steeds grijs/zilver met donkerbruin aan de buitenkanten op. Daar krijg ik veel complimenten over. Mensen lijken ineens te zien dat ik me opmaak.

Hmm ok! Ik weet alleen niet of 2 kleuren werkt, ik heb echt best wel diepliggende ogen, dus ik vind het ook best moeilijk om mijn ogen op te maken.

Als ik er teveel opdoe, vallen ze helemaal weg. Terwijl je ze juist groter zou moeten kunnen doen lijken (wow, veel werkwoorden). Maar hoe?

Laatst aangepast door Antibes op vr 9 dec 2011 - 15:31; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 9:34

Nondepie daar hebben we een chicky !!!!

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 9:56

Haha, megachick! Laat die -y maar weg.. nerd

Melisss, ik wil lipstick advies!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Melis_je vr 9 dec 2011 - 10:14

Antibes: Ik heb geen idee! Ik denk dat je het vooral in de natuurkleuren moet zoeken, maar geen idee welke. Wat vind je van zoiets? 88 jewelled http://maxfactor.nl/nl/products/Lips/Lipsticks/LipfinityRange/shade_wine.aspx?id=563 Lichte kleuren die niet puur bruin, roze of oranje zijn.

Je kunt trouwens op www.taaz.com je foto uploaden, je lippen selecteren en dan allerlei kleurtjes proberen. Het is een site waar je kapsels en make-up kunt proberen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 10:21

Hmm, dat vind ik wel mooi ja. Ik draag zelf nu vaak lipgloss van Clinique, tint bonfire:

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 21 Clinique-Long-Last-Glosswear-SPF15-Bonfire

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 21 Clinique-Long-Last-Glosswear-SPF15-Bonfire-swatch

Hoewel hij in het echt iets donkerder lijkt trouwens.. Lipstick vind ik vaak zo hard, maar dat is waarschijnlijk het hele idee van mond benadrukken wat jij bedoelt..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Ugly Betty vr 9 dec 2011 - 10:23

Antibes wat ben je mooi! En wat heb je een bekend gezicht.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes vr 9 dec 2011 - 10:25

Ugly Betty schreef:Antibes wat ben je mooi! En wat heb je een bekend gezicht.

Haha, dankje! Bekend als in wellicht kennen we elkaar, of bekend als in ik lijk op iemand?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Melis_je vr 9 dec 2011 - 10:27

Je hebt tegenwoordig ook matte lipsticks, die vallen veel minder op. Ze blijven lang niet zo goed zitten (dus bijwerken), maar omdat het werkt zoals een viltstift, zie je één laagje nauwelijks. Het is dan gewoon 'je eigen lippen, één tintje meer in de richting van de viltstift'. Ik heb bijvoorbeeld deze van New York Color (Kruidvat). http://myohmytellmewhy.blogspot.com/2011/08/review-nyc-lip-stain-never-ending-nude.html Dit meisje draagt hem vrij donker, maar op haar arm zie je wel hoe licht hij kan zijn. We hebben een heel ander uiterlijk, maar ik denk dat deze jou ook goed zou staan. Je hebt die viltstiften ook van andere merken, maar ik heb geen idee van de kwaliteit.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ugly Betty vr 9 dec 2011 - 10:27

Antibes schreef:
Ugly Betty schreef:Antibes wat ben je mooi! En wat heb je een bekend gezicht.

Haha, dankje! Bekend als in wellicht kennen we elkaar, of bekend als in ik lijk op iemand?

Bekend als in "heb ik jou in het echt wel eens gezien? of herken ik je gezicht van foto's van hier?" Ik weet het niet Embarassed
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: