Meest recente foto van jezelf!
+80
Feline
Sorella
Stuiterbal
_Lacey_
Aziraphale
Linnie1985
sweetgirl
Jade
Middleme
Caramba
Jordana
ixis
ProudMom
nina
Atelier Madame
Oasis
Ooh La La!
Shy
PluDan
Sjaantje
Prosecco
Muppetje
ekiaam87
Kabouter
Polly
Mamsie
loura
Antibes
Melis_je
Tesss
Raindrop
Ayla
TGR
Highway
Krullebol
Arwyn
Burn
Erin
Caresses
girli
Blond
Blair
Zonnetje
Sarah1985
Julia
Curious
Inge
flower
TwistedAngel
Flippin' Bitch
Marin
Bliss
Error
Lejow
Ugly Betty
Shisha
Lavendel
May
_Femme
Alex
Zwerver
sterremaan
Suus
Chocolate Cookie
xxDila
Jeanette
Tiana
rapa nui
Zora
Bay
Jilke
Ibbeltje
CCC
Toet
nien
Caroow
Terkina
Tullow
Sweety
Lady4
84 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Meest recente foto van jezelf!
Ibbeltje schreef:Ik ben er wel voor dat iemand mij een keer mooi op gaat maken
Ikke ikke!?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ibbeltje schreef:Ik ben er wel voor dat iemand mij een keer mooi op gaat maken
Ikke ikke!?
Das wel super ideaal zo dichtbij dus ja i'm in. Heb alleen nog geen goede oogschaduw en potlood....welke kleur oogschaduw moet ik kiezen?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Julia schreef:TGR: Ben je in het echt ook zo stokerig? Gezien je vriendschap met meerdere mensen hier kan ik het me niet voorstellen. Ik vind je opmerking echt misselijk, niet alles hoeft altijd uitgesproken te worden. Ik probeer dat gedrag van je altijd te negeren, maar ik kon het nu niet laten.
Ibbeltje: Ik vind het je wel leuk staan overigens. Ik las net dat iemand het over correctiehemdjes..ik draag die soms ook. Ik heb ze van de action, heel goedkoop en ze werken super goed.
Dank je wel En ja misschien toch een keer aanschaffen...
Ibbeltje schreef:PrinsesBo schreef:Ibbeltje schreef:Ik ben er wel voor dat iemand mij een keer mooi op gaat maken
Ikke ikke!?
Das wel super ideaal zo dichtbij dus ja i'm in. Heb alleen nog geen goede oogschaduw en potlood....welke kleur oogschaduw moet ik kiezen?
En wil je dan mooi op de foto?
Mijn man is lerende fotograaf.
Tesss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11
Tesss schreef:Ibbeltje schreef:PrinsesBo schreef:Ibbeltje schreef:Ik ben er wel voor dat iemand mij een keer mooi op gaat maken
Ikke ikke!?
En wil je dan mooi op de foto?
Mijn man is lerende fotograaf.
Jaaaaa ik pm je ff
Ibbeltje schreef:PrinsesBo schreef:Ibbeltje schreef:Ik ben er wel voor dat iemand mij een keer mooi op gaat maken
Ikke ikke!?
Ik gebruik altijd bruin tinten. Maar die heb ik evt nog wel om te smeren
Als jij zorgt voor potlood en mascara, komt t goed. Kan ik je haar ook wel proberen te doen?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ibbeltje schreef:PrinsesBo schreef:Ibbeltje schreef:Ik ben er wel voor dat iemand mij een keer mooi op gaat maken
Ikke ikke!?
Ik gebruik altijd bruin tinten. Maar die heb ik evt nog wel om te smeren
Als jij zorgt voor potlood en mascara, komt t goed. Kan ik je haar ook wel proberen te doen?
Wat wil je met mijn haar doen dan? en ja potlood en mascara komt goed.
Ja goed! Want vind zo'n tips ook wel fijn! Ben echt een noob
Zelda schreef:
Antibes, wat een prachtige foto, echt super mooi bewerkt, wauw
Gewoon met mobieltje gemaakt via een of andere applicatie ofzo..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Julia schreef:TGR: Ben je in het echt ook zo stokerig? Gezien je vriendschap met meerdere mensen hier kan ik het me niet voorstellen. Ik vind je opmerking echt misselijk, niet alles hoeft altijd uitgesproken te worden. Ik probeer dat gedrag van je altijd te negeren, maar ik kon het nu niet laten.
Ibbeltje: Ik vind het je wel leuk staan overigens. Ik las net dat iemand het over correctiehemdjes..ik draag die soms ook. Ik heb ze van de action, heel goedkoop en ze werken super goed.
Ik benoem gewoon iets wat speelt en besproken werd in een ander topic.
En ja, ik heb Eucalypta net nog een naief wicht genoemd.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ibbeltje schreef:Ja goed! Want vind zo'n tips ook wel fijn! Ben echt een noob
Ik ook hoor bij mezelf.
Gast- Gast
TGR schreef:Julia schreef:TGR: Ben je in het echt ook zo stokerig? Gezien je vriendschap met meerdere mensen hier kan ik het me niet voorstellen. Ik vind je opmerking echt misselijk, niet alles hoeft altijd uitgesproken te worden. Ik probeer dat gedrag van je altijd te negeren, maar ik kon het nu niet laten.
Maar je bent ook behoorlijk intelligent en je hebt volgens mij donders goed door dat je zeer regelmatig expres shockerend reageert, meer dan nodig is om gewoon dingen recht voor zijn raap te benoemen. En de vraag is of je DAT in normale sociale context ook doet.
Antibes- Ratel
Antibes schreef:TGR schreef:Julia schreef:TGR: Ben je in het echt ook zo stokerig? Gezien je vriendschap met meerdere mensen hier kan ik het me niet voorstellen. Ik vind je opmerking echt misselijk, niet alles hoeft altijd uitgesproken te worden. Ik probeer dat gedrag van je altijd te negeren, maar ik kon het nu niet laten.
Maar je bent ook behoorlijk intelligent en je hebt volgens mij donders goed door dat je zeer regelmatig expres shockerend reageert, meer dan nodig is om gewoon dingen recht voor zijn raap te benoemen. En de vraag is of je DAT in normale sociale context ook doet.
Ik hoop t niet voor dr.
Gast- Gast
Je kunt googlen op 'wintertype', dan zijn er veel voorbeelden. Als je oogschaduw wil, zou je lila kunnen nemen met bijvoorbeeld een zwart lijntje boven en een beetje mascara. Je zou ook bepaalde tinten donkerbruin kunnen nemen, maar geen roodbruinige tinten. Echt wat tegen zwart aanzit.Ibbeltje schreef:
Wat je ook goed zou staan, is een beetje mascara en/of oogpotlood en lipstick, bijvoorbeeld frambooskleurig. Dat maakt je tanden wit en het staat heel mooi bij lichtblauwe ogen.
Deze kleur lila lijkt me mooi bij jou (kies jouw kleur --> lilacs --> 46, Innocent) http://www.maxfactor.nl/nl/products/Lips/Lipsticks/LipfinityRange/shade.aspx?id=296 en dit merk vind ik ook prettig voor lipstick. Het blijft heel goed zitten.
Qua roze lijkt deze me mooi bij jou (kies jouw kleur --> pinks --> 03 mellow rose)
http://www.maxfactor.nl/nl/products/Lips/Lipsticks/LipfinityRange/shade_pinks.aspx
En bij 'corals' lijkt me 120 hot ook mooi. http://www.maxfactor.nl/nl/products/Lips/Lipsticks/LipfinityRange/shade_corals.aspx?id=318 Misschien hou je wel helemaal niet van lipstick of niet van dit merk hoor, maar het gaat om de kleuren, al weet ik niet of ik lila lipstick zo mooi vind.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik draag nooit lipstick...heb het idee dat het niet bij mij past of zo?
EN jaaa die lila is mooi!
edit: of is dat ook lipstick?
EN jaaa die lila is mooi!
edit: of is dat ook lipstick?
Ja dat is lipstick, maar het zou een mooie tint oogschaduw zijn . Lichtgroen zou je ook goed staan als oogschaduw.
Dit vind ik bijvoorbeeld een heel mooie kleur.
Dit vind ik bijvoorbeeld een heel mooie kleur.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Antibes schreef:TGR schreef:Julia schreef:TGR: Ben je in het echt ook zo stokerig? Gezien je vriendschap met meerdere mensen hier kan ik het me niet voorstellen. Ik vind je opmerking echt misselijk, niet alles hoeft altijd uitgesproken te worden. Ik probeer dat gedrag van je altijd te negeren, maar ik kon het nu niet laten.
Inderdaad. Het is ook gewoon kwetsend wat je doet. Ook al herhaal je iets wat eerder is besproken in een ander topic. Dat maakt geen enkel verschil. Het is namelijk ontzettend duidelijk wat je insinueert en dat is in dit geval kwetsend.
Ik geloof er niets van dat je in het dagelijks leven ook zo bent. Dan houd je geen mensen in je omgeving meer over.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Melis: wat voor tinten oogschaduw zouden mij staan denk je? Heb je nog een foto nodig? Ik durf namelijk echt NIETS qua oogschaduw. Goud/brons, that's it. En dan heb ik een goude die een beetje rozig is (waarvan ik wel eens gehoord heb dat dat niet bij mij zou passen, ook al vind ik het zelf wel mooi haha) en een die een beetje groeniggoud (koperaanslagachtig zeg maar) is.. Maar verder?
Antibes- Ratel
Oke dus lichtgroen en lila kan.
PrinsesBo schreef:Ibbeltje schreef:Ja goed! Want vind zo'n tips ook wel fijn! Ben echt een noob
Ik ook hoor bij mezelf.
Maar bij een andere niet?
Julia schreef:Antibes schreef:TGR schreef:Julia schreef:TGR: Ben je in het echt ook zo stokerig? Gezien je vriendschap met meerdere mensen hier kan ik het me niet voorstellen. Ik vind je opmerking echt misselijk, niet alles hoeft altijd uitgesproken te worden. Ik probeer dat gedrag van je altijd te negeren, maar ik kon het nu niet laten.
Inderdaad. Het is ook gewoon kwetsend wat je doet. Ook al herhaal je iets wat eerder is besproken in een ander topic. Dat maakt geen enkel verschil. Het is namelijk ontzettend duidelijk wat je insinueert en dat is in dit geval kwetsend.
Ik geloof er niets van dat je in het dagelijks leven ook zo bent. Dan houd je geen mensen in je omgeving meer over.
Ik denk dat het erg te maken heeft met of het hardop wordt gezegd of wordt gelezen. Ik reageer niet alleen op discussies in het dagelijke leven, maar ik ben zeker wel recht voor zijn raap.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Antibes, jij hebt blauwe ogen toch? Een vriendin van me heeft dat ook en bij haar staat donkergrijs heel mooi.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meest recente foto van jezelf deel 3!
» Meest recente foto
» Je meest recente www op facebook
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» meest charmante foto van jouw kindje(s)
» Meest recente foto
» Je meest recente www op facebook
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» meest charmante foto van jouw kindje(s)
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: