Meest recente foto van jezelf!
+80
Feline
Sorella
Stuiterbal
_Lacey_
Aziraphale
Linnie1985
sweetgirl
Jade
Middleme
Caramba
Jordana
ixis
ProudMom
nina
Atelier Madame
Oasis
Ooh La La!
Shy
PluDan
Sjaantje
Prosecco
Muppetje
ekiaam87
Kabouter
Polly
Mamsie
loura
Antibes
Melis_je
Tesss
Raindrop
Ayla
TGR
Highway
Krullebol
Arwyn
Burn
Erin
Caresses
girli
Blond
Blair
Zonnetje
Sarah1985
Julia
Curious
Inge
flower
TwistedAngel
Flippin' Bitch
Marin
Bliss
Error
Lejow
Ugly Betty
Shisha
Lavendel
May
_Femme
Alex
Zwerver
sterremaan
Suus
Chocolate Cookie
xxDila
Jeanette
Tiana
rapa nui
Zora
Bay
Jilke
Ibbeltje
CCC
Toet
nien
Caroow
Terkina
Tullow
Sweety
Lady4
84 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Meest recente foto van jezelf!
Toet schreef:Moet je hier nou echt 5 keer je excuses maken voor het aankomt?
nee
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
+ heel veel.Zelda schreef:MeeloperAyla schreef:Zet er dan volgende keer de vraag bij of het mooi staat en zo niet, want je dan beter zou kunnen dragen. Het komt ook doordat TGR al een reactie had getypt (zwak, maar tis makkelijk om er dan wat achteraan te zetten, want uit mezelf doe ik dat niet, dan had ik gewoon niet gereageerd)
Ik vind de reactie van TGR trouwens wel een heel ander soort reactie en die snap ik eigenlijk heel goed.
Ibbeltje weet zelf ook wel dat ze te zwaar is, en daar werkt ze heel erg hard aan, dus daar commentaar op geven is niet nodig. Haar kleding zit inderdaad strak, maar ze vraagt toch ook op feedback, dus dat plaatsen is echt niet erger dan de reactie van Ayla nu.
Zo, en nu gewoon tegen Ibbeltje praten i.p.v over Ibbeltje.
Ik vind het zelf (ook) altijd erg moeilijk om iets te vinden dat past op een rokje. Ik vind rokjes erg leuk, maar geen idee waarmee te combineren en dus draag ik ze zelf niet. Een trui op een rokje vind is niet zo leuk. Bij niemand niet, ongeacht de maat. De trui laat inderdaad niet je beste kanten zien, dan ben ik met de rest eens, maar ik vind het wel een leuke trui. En ik denk dat je op dit moment gewoon een moeilijk figuur hebt dat met maar weinig kleding echt te verbergen valt. Ik zou het ook zonde vinden als je daardoor ik wijde en/of zwarte kleding gaat lopen tot je nog meer bent afgevallen.
Gast- Gast
Nee, maar men mag van mij best aangeven dat een excuus niet meteen je opmerking goed maakt. Anders kan ik ook los gaan en gewoon daarna mijn excuus aanbieden. Kan alleen maar zeggen: denk voortaan na en loop niet mee, maar blijf bij jezelf. Dat scheelt een hoop excuus..Ibbeltje schreef:Toet schreef:Moet je hier nou echt 5 keer je excuses maken voor het aankomt?
nee
Gast- Gast
Je Smik jij slaat de spijker op zijn kop. Ik heb meestal wat wijders aan en idd dat staat niet op een rok. En ik heb nu eenmaal een buik en dat zie je ook wel als ik wijdere kleding draag . Ik wil gewoon eens wat anders. En ja het zal stukken beter staan als er wat kilo's af zijn. Maar dan past de rok ook niet meer
Maar goed dat zien we dan wel weer.
Ik weet niet of de rok goed is qua lengte. Qua top denk ik dat je het beste een blazer kan nemen of iets simpels in effen, soepel stofje, iets wat aansluit maar niet strak is. Geen gebreide stof, gewoon van dat synthetische spul.
Ik heb eigenlijk alleen verstand van mijn eigen figuur. Gelukkig lijkt dat altijd de meeste problemen op te leveren. Tenminste, bijna iedereen die een 'wat staat mij'-topic opent, waar ik op reageer, heeft ongeveer dezelfde problemen als ik. Feitelijk heb ik dus geen verstand van mode. Maar een goede site waar ik echt veel aan had, is www.2style4you.nl Je vult dan je maten in en die site zoekt in webwinkels naar wat voor kleding bij jouw figuur past. En er staat dan bij waarom wel/niet.
Ik heb weleens geprobeerd om hier buiten m'n eigen figuur te denken, maar toen waren er andere meiden die me erop wezen dat sommige dingen juist echt niet konden. Dus ik probeer dat maar niet meer.
Ik heb eigenlijk alleen verstand van mijn eigen figuur. Gelukkig lijkt dat altijd de meeste problemen op te leveren. Tenminste, bijna iedereen die een 'wat staat mij'-topic opent, waar ik op reageer, heeft ongeveer dezelfde problemen als ik. Feitelijk heb ik dus geen verstand van mode. Maar een goede site waar ik echt veel aan had, is www.2style4you.nl Je vult dan je maten in en die site zoekt in webwinkels naar wat voor kleding bij jouw figuur past. En er staat dan bij waarom wel/niet.
Ik heb weleens geprobeerd om hier buiten m'n eigen figuur te denken, maar toen waren er andere meiden die me erop wezen dat sommige dingen juist echt niet konden. Dus ik probeer dat maar niet meer.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
oke ik ga ff op de site kijken dank je!
Ik denk ook niet dat 'buik verbergen' het doel moet zijn, ik denk juist dat je moet kijken naar wat je wil benadrukken.Ibbeltje schreef:Je Smik jij slaat de spijker op zijn kop. Ik heb meestal wat wijders aan en idd dat staat niet op een rok. En ik heb nu eenmaal een buik en dat zie je ook wel als ik wijdere kleding draag . Ik wil gewoon eens wat anders. En ja het zal stukken beter staan als er wat kilo's af zijn. Maar dan past de rok ook niet meer
Melis_je- Kletskop
Anders de BIB collectie van H&M en de MS mode heeft ook best leuke dingen zonder dat het ouwelijk wordt! Verder zou je kunnen kijken bij Bonprix.
Ook de Bristol heeft een grote maten collectie, zo ook de Scapino.
Misschien dat je daar wat dingetjes kan vinden!
Ook de Bristol heeft een grote maten collectie, zo ook de Scapino.
Misschien dat je daar wat dingetjes kan vinden!
Gast- Gast
Huh de Bristol ook ja? Ja Scapino zag ik ook maar die heeft (waar ik geweest ben en dat is dan een dorp) niet heel veel. Dank je wederom
En ja wat wel te benadrukken, geen idee
En ja wat wel te benadrukken, geen idee
Ik zou als ik jou was de Miss Etam outlets goed in de gaten houden. Die hebben veel grotere maten kleding die echt enorm goedkoop wordt, terwijl het dan pas een aantal weken uit is (die collectie wisselt elke 6 weken, vandaar)..
Gast- Gast
Jep, Bristol ook! Sinds een half jaar ofzo?
Maar ik zou de nadruk leggen op je ogen of op je benen (je kuiten lijken mij niet heel erg dik, maar kan ik niet goed zien op de foto.). Misschien is het ook wel leuk als je je haar even in een frissere coupe laat knippen waardoor je gezicht nog mooier uit komt! Dan kan je daar de nadruk op leggen. En wellicht je hals/buste?
Maar ik zou de nadruk leggen op je ogen of op je benen (je kuiten lijken mij niet heel erg dik, maar kan ik niet goed zien op de foto.). Misschien is het ook wel leuk als je je haar even in een frissere coupe laat knippen waardoor je gezicht nog mooier uit komt! Dan kan je daar de nadruk op leggen. En wellicht je hals/buste?
Gast- Gast
Yoyo, ff tussendoor. Je hebt PM!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Yoyo schreef:Jep, Bristol ook! Sinds een half jaar ofzo?
Kuiten zijn wel dik. Kan echt heel moeilijk laarzen vinden En wat voor coupe denk je dan?
En hoe leg ik de nadruk op mijn ogen?
Ik vind de eerste twee reacties op Ibbels foto echt om overheen te kotsen.
Wat verschrikkelijk kinderachtig zeg! Geen goed woord voor over. Hoe erg diegene het later ook goed proberen te praten.
Ibbeltje, ik vnd het juist super stoer dat jij hier een foto laat zien in jehele outfit en om advies vraagt, ik zou dat echt niet durven!
Ik denk dat je je haar idd zou moeten laten knippen. Gaaf!
En de kleren vind ik ook leuk!
Wat verschrikkelijk kinderachtig zeg! Geen goed woord voor over. Hoe erg diegene het later ook goed proberen te praten.
Ibbeltje, ik vnd het juist super stoer dat jij hier een foto laat zien in jehele outfit en om advies vraagt, ik zou dat echt niet durven!
Ik denk dat je je haar idd zou moeten laten knippen. Gaaf!
En de kleren vind ik ook leuk!
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Yoyo schreef:Jep, Bristol ook! Sinds een half jaar ofzo?
Kuiten zijn wel dik. Kan echt heel moeilijk laarzen vinden En wat voor coupe denk je dan?
Een stoere schuine bob ofzo!
En je ogen accentueer je met make up. Werkt bij mij ook
Gast- Gast
Los van elkaar vind ik het leuk, maar de combi niet zo.
Ik weet hoe lastig het is om iets te vinden wat leuk bij elkaar past en ook nog eens goed staat.
Heb je een corrigerend hemdje? dat doet echt al wat voor je figuur.
Zelf heb ik laarzen van JJ, voor de bredere kuit, maar die zijn vrij prijzig. (zijn de laarzen die ik op mijn laatst geplaatste foto aan heb)
*ik kijk morgen even of ik dat spijker rokje nog heb
Ik heb ook nog wel wat shirtjes misschien? maar meeste is de kledingcontainer ingegaan*
Scapino en Bristol hebben soms best leuke kleding in een grotere maat, voor niet al te veel geld
Ik weet hoe lastig het is om iets te vinden wat leuk bij elkaar past en ook nog eens goed staat.
Zelf heb ik laarzen van JJ, voor de bredere kuit, maar die zijn vrij prijzig. (zijn de laarzen die ik op mijn laatst geplaatste foto aan heb)
Ik heb ook nog wel wat shirtjes misschien? maar meeste is de kledingcontainer ingegaan*
Scapino en Bristol hebben soms best leuke kleding in een grotere maat, voor niet al te veel geld
Laatst aangepast door Inge op vr 9 dec 2011 - 6:28; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
PrinsesBo schreef:Ibbeltje schreef:Yoyo schreef:Jep, Bristol ook! Sinds een half jaar ofzo?
En dan hoe kort de bob?
(maarre nu wordt het een ibbeltje aankleedtopic Mensen plaats gewoon een foto! :d)
Inge schreef:Los van elkaar vind ik het leuk, maar de combi niet zo.
Dank je En nee niet echt een corrigerend hempje eigenlijk.
Ik had mijn post nog iets aangepast.Ibbeltje schreef:Inge schreef:Los van elkaar vind ik het leuk, maar de combi niet zo.
Dank je
Jammer dat mijn zwartere langere vestje ook weg gegaan is... die had leuk gestaan bij jou denk ik (heb je nu weinig aan he :-p)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ibbeltje schreef:PrinsesBo schreef:Ibbeltje schreef:Yoyo schreef:Jep, Bristol ook! Sinds een half jaar ofzo?
En dan hoe kort de bob?
(maarre nu wordt het een ibbeltje aankleedtopic Mensen plaats gewoon een foto! :d)
Voor tot op je schouder en achter wat kort opgeknipt. Mijn zusje geeft je denk ik voor 7,50 een totaal nieuwe coupe Koop bij Action een potje verf voor 5 euro, als je dat zou willen, en voila
Gast- Gast
Ja ik kreeg ook al de tip idd van Bristol en Scapino (al kende ik het al van Scapino maar vind daar weinig).
PB> ja wel lang dus haha ja dat hoopte ik ook Maar heb nu laagjes en weet niet of je dan makkelijk een goede bob kan laten knippen. EN haren verven liever niet eigenlijk. het bijhouden is niet zo mijn ding en helemaal niet nu financieel
Misschien heb ik nog wel 2 lange en leuke lichtgrijze en donker grijze vesten voor je. Zijn gebreide.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:PB> ja wel lang dus haha ja dat hoopte ik ook Maar heb nu laagjes en weet niet of je dan makkelijk een goede bob kan laten knippen. EN haren verven liever niet eigenlijk. het bijhouden is niet zo mijn ding en helemaal niet nu financieel
Ja dat kan heel goed hoor!
Bij mij vervaagt de verf altijd. En als ik verf, dan doe ikzelf dat. Moet mij ook nie te duur zijn
Gast- Gast
Ik vind je haarkleur prachtig en ik vind je lengte ook mooi. Ik vind lang, verzorgd haar sowieso mooi en vrouwelijk en wat je hebt, vind ik je goed staan.
Melis_je- Kletskop
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meest recente foto van jezelf deel 3!
» Meest recente foto
» Je meest recente www op facebook
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» meest charmante foto van jouw kindje(s)
» Meest recente foto
» Je meest recente www op facebook
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» meest charmante foto van jouw kindje(s)
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: