Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meest recente foto van jezelf!

+80
Feline
Sorella
Stuiterbal
_Lacey_
Aziraphale
Linnie1985
sweetgirl
Jade
Middleme
Caramba
Jordana
ixis
ProudMom
nina
Atelier Madame
Oasis
Ooh La La!
Shy
PluDan
Sjaantje
Prosecco
Muppetje
ekiaam87
Kabouter
Polly
Mamsie
loura
Antibes
Melis_je
Tesss
Raindrop
Ayla
TGR
Highway
Krullebol
Arwyn
Burn
Erin
Caresses
girli
Blond
Blair
Zonnetje
Sarah1985
Julia
Curious
Inge
flower
TwistedAngel
Flippin' Bitch
Marin
Bliss
Error
Lejow
Ugly Betty
Shisha
Lavendel
May
_Femme
Alex
Zwerver
sterremaan
Suus
Chocolate Cookie
xxDila
Jeanette
Tiana
rapa nui
Zora
Bay
Jilke
Ibbeltje
CCC
Toet
nien
Caroow
Terkina
Tullow
Sweety
Lady4
84 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 10 Empty Re: Meest recente foto van jezelf!

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:02

ProudMama schreef:
.oOErinOo. schreef:
ProudMama schreef:"Wat staat de striae op je buik je leuk, net een zebraprintje"

Ach, ik ben nu eenmaal niet zo mooi als een CKC of Evy, heb niet een mooi figuurtje als Youandi of Carrie, niet de sexy uitstraling van Prinses of Punk't, niet de wijsheid/ opleidingsniveau van Susan of SG, straal niet zoals Joy, ben niet zo modebewust Nour en Jeanette, heb niet de zelfspot van Bazinga of de humor van Smikkell en Reva. Maar zonder mensen zoals ik zouden hun er ook niet uitspringen toch?! Wink

silent Eh wil jij even je mond houden? Je bent hartstikke mooi....
Dat is ProudMom, niet ProudMama.
lol!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 10 Empty Re: Meest recente foto van jezelf!

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:03

Smikkell schreef:
ProudMama schreef:"Wat staat de striae op je buik je leuk, net een zebraprintje"

Ach, ik ben nu eenmaal niet zo mooi als een CKC of Evy, heb niet een mooi figuurtje als Youandi of Carrie, niet de sexy uitstraling van Prinses of Punk't, niet de wijsheid/ opleidingsniveau van Susan of SG, straal niet zoals Joy, ben niet zo modebewust Nour en Jeanette, heb niet de zelfspot van Bazinga of de humor van Smikkell en Reva. Maar zonder mensen zoals ik zouden hun er ook niet uitspringen toch?! Wink
Ahh, mag dit als quote? Meest recente foto van jezelf! - Pagina 10 166342 cheers
Leef je uit, dan heb ik in elk geval een quote! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:04

Ach, ik ben nu eenmaal geen Zelda. Maar zonder mij zou ze er ook niet uitspringen toch?! Wink
lol! lol! lol!

Gast
Gast

Bericht  Erin wo 7 dec 2011 - 7:05

Bemoei jij je even niet met mijn mening wil je! laughcry Ik vind je wel mooi, pech gehad :P
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:06

.oOErinOo. schreef:Bemoei jij je even niet met mijn mening wil je! Meest recente foto van jezelf! - Pagina 10 394967 Ik vind je wel mooi, pech gehad :P
lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:08

Smikkell schreef:
.oOErinOo. schreef:Bemoei jij je even niet met mijn mening wil je! Meest recente foto van jezelf! - Pagina 10 394967 Ik vind je wel mooi, pech gehad :P
lol!
Heb ook altijd pech, maar goed, zonder mij zouden de mensen met veel geluk in het leven er niet zo uitspringen.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 7:12

Hahaha dank je wel PM! Geweldige quote smile

En ik heb ook striae als een zebra, maar heb géén twee lekkere ventjes er aan over gehouden
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Erin wo 7 dec 2011 - 7:13

Joy_ schreef:Hahaha dank je wel PM! Geweldige quote smile

En ik heb ook striae als een zebra, maar heb géén twee lekkere ventjes er aan over gehouden

+1

Laatst aangepast door .oOErinOo. op wo 7 dec 2011 - 7:13; in totaal 1 keer bewerkt
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:13

Ik zie geen foto's meer! peuk

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:14

Ik geloof dat er iemand probeert te zeggen dat we afdwalen Meest recente foto van jezelf! - Pagina 10 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:14

Ik ben ook niet zo rechtlijnig als zusje... :P

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 7 dec 2011 - 7:15

Zusje schreef:Ik zie geen foto's meer! peuk

Ik denk dat niemand meer durft na het biechttopic, want straks krijg je nog te horen dat je haar zo leuk zit en je trui zo mooi is.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  girli wo 7 dec 2011 - 7:19

Joy_ schreef:
girli schreef:@ Joy is dat A. ?

Ja, klopt. (Her)ken je haar nog van de colleges?
Ja!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:23

Lavendel schreef:
Zusje schreef:Ik zie geen foto's meer! peuk

Ik denk dat niemand meer durft na het biechttopic, want straks krijg je nog te horen dat je haar zo leuk zit en je trui zo mooi is.

Nou hier, iemand complimentjes? Very Happy

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 10 07

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:23

Leuke bijl, kleurt mooi bij je ogen.

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 7 dec 2011 - 7:23

Wat een mooie blauwe ogen

lol!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:26

Thanx girls, hoor ik vaker Very Happy. Niet over die bijl dan hoor lol!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 7 dec 2011 - 7:26

Prachtige make-up, zelf gedaan?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:27

Zusje schreef:
Lavendel schreef:
Zusje schreef:Ik zie geen foto's meer! Meest recente foto van jezelf! - Pagina 10 4080444403

Nou hier, iemand complimentjes? Very Happy

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 10 07
FAAAKKKKEEERRRR!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:29

Haha Smikkel, ja dan zou ik wel een heel goede faker zijn he Very Happy.

Lavendel, zo goed ben ik niet met make up. Dit heeft mijn zusje gedaan maar dat klinkt nu eigenlijk wel een beetje schizofreen...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:30

Meer foto's please! Of zijn jullie nu allemaal schijterig geworden?

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 7:31

girli schreef:
Joy_ schreef:
girli schreef:@ Joy is dat A. ?

Ja, klopt. (Her)ken je haar nog van de colleges?
Ja!

Grappig! Jij doet nu iets anders toch? Ze is afgelopen september afgestudeerd en begint waarschijnlijk binnenkort aan een PhD.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 7:32

Zusje schreef:Meer foto's please! Of zijn jullie nu allemaal schijterig geworden?

Ik heb nog een verwaaide-op-de-tram-wachten-foto van vanmiddag. Hierbij mag je zeggen dat ik er verwaaid uit zie, niet mooi ofzo en volgens mij kijk ik ook scheel laughcry

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 10 6640cd1b
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:35

Ik zit te kijken maar je kijkt toch helemaal niet scheel? Ik keek vroeger zelf scheel en dit lijkt er echt niet op Very Happy. Ik vind verwaaide foto's wel iets leuks hebben altijd Very Happy. De foto die ik hiervoor plaatste, voor al het gekletst, was ook een verwaaide! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 7:38

Ja het valt nog wel mee, bij nader inzien. Had jij niet een schele foto?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: