Meest recente foto van jezelf!
+80
Feline
Sorella
Stuiterbal
_Lacey_
Aziraphale
Linnie1985
sweetgirl
Jade
Middleme
Caramba
Jordana
ixis
ProudMom
nina
Atelier Madame
Oasis
Ooh La La!
Shy
PluDan
Sjaantje
Prosecco
Muppetje
ekiaam87
Kabouter
Polly
Mamsie
loura
Antibes
Melis_je
Tesss
Raindrop
Ayla
TGR
Highway
Krullebol
Arwyn
Burn
Erin
Caresses
girli
Blond
Blair
Zonnetje
Sarah1985
Julia
Curious
Inge
flower
TwistedAngel
Flippin' Bitch
Marin
Bliss
Error
Lejow
Ugly Betty
Shisha
Lavendel
May
_Femme
Alex
Zwerver
sterremaan
Suus
Chocolate Cookie
xxDila
Jeanette
Tiana
rapa nui
Zora
Bay
Jilke
Ibbeltje
CCC
Toet
nien
Caroow
Terkina
Tullow
Sweety
Lady4
84 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Meest recente foto van jezelf!
Ayla schreef:Oké Ibbeltje, sorry, ik wilde je niet kwetsen door te zeggen dat ik het niet mooi vind omdat het te strak zit, maar de rest zegt dat wel... Daarom zei ik, ik zeg verder niks, want ik wilde je niet kwetsen. Ik denk wel dat het mooier is als je iets erbij doet (truitje) wat losser valt en dan inderdaad een vestje erover ofzo.
Had dan gewoon ook echt niets getypt, want wat je nu deed komt net zo kwetsend over lijkt mij.
Gast- Gast
Precies. De reactie van TGR vond ik overigens ook erg kinderachtig.Yoyo schreef:Zelda schreef:Kom je beetje laat mee, zeg dan gewoon eerlijk dat je het niet mooi vindt, in plaats van met zo'n smiley erachter.Ayla schreef:Oké Ibbeltje, sorry, ik wilde je niet kwetsen door te zeggen dat ik het niet mooi vind omdat het te strak zit, maar de rest zegt dat wel... Daarom zei ik, ik zeg verder niks, want ik wilde je niet kwetsen. Ik denk wel dat het mooier is als je iets erbij doet (truitje) wat losser valt en dan inderdaad een vestje erover ofzo.
Of zeg gewoon niks, want de reactie voegt werkelijk waar niks toe
Gast- Gast
Het is ook nooit goed, bied ik mijn excuses aan wordt er nog flauw op gereageerd... Had ze dan meteen willen lezen dat het gewoon te strak zit? En sorry, ik kan dat niet anders brengen dan zo. Ik ben niet zo goed in netjes verwoorden van wat ik zie.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Melis_je schreef:Ja, ook een goed idee!Tesss schreef:Of een shirtje met een split aan de zijkant! Misschien kun je dat bij dit shirtje zelf maken?
@ Ibbeltje: doen met wat je hebt --> je hebt prachtig haar, opvallende ogen en een erg mooie huid, ik denk dat je dat moet laten zien. Met die ronde halslijn die je op de foto hebt, doe je dat iig goed. Maar je zou erg veel kleur goed kunnen hebben juist omdat je donker haar en felle ogen hebt. Echt een wintertype. Erg mooi.
Dank je wel Maar waar zou je dan de kleur in doen? In het truitje er onder? Heb nog wel een roze maar die heeft een v hals en staat denk ik minder mooi. En ik had nu beenwarmers over de enkellaarsjes die ik nog wel wat omhoog kan doen= langer maken dus? Of is dat geen optie?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Daarom zei ik al, laat eens een foto van jezelf zien? Zou jij het dan leuk vinden als er zo op jou gereageerd werd? Ik vond het een behoorlijk kwetsende opmerking. Als je het anders geformuleerd zou hebben niet.Ayla schreef:Het is ook nooit goed, bied ik mijn excuses aan wordt er nog flauw op gereageerd... Had ze dan meteen willen lezen dat het gewoon te strak zit? En sorry, ik kan dat niet anders brengen dan zo. Ik ben niet zo goed in netjes verwoorden van wat ik zie.
Laatst aangepast door Zelda op vr 9 dec 2011 - 5:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
nee maar zeggen dat een wat losser truitje wat beter staat of ik zeg maar niks dat is wel een heel verschil in opmerkingen.
Ibbeltje, trek je er maar niks van aan hoor
Gast- Gast
Ayla schreef:Het is ook nooit goed, bied ik mijn excuses aan wordt er nog flauw op gereageerd... Had ze dan meteen willen lezen dat het gewoon te strak zit? En sorry, ik kan dat niet anders brengen dan zo. Ik ben niet zo goed in netjes verwoorden van wat ik zie.
Nou, als je het niet anders kan brengen, reageer dan niet. Tis zo gemakkelijk!
Gast- Gast
Ayla schreef:Het is ook nooit goed, bied ik mijn excuses aan wordt er nog flauw op gereageerd... Had ze dan meteen willen lezen dat het gewoon te strak zit? En sorry, ik kan dat niet anders brengen dan zo. Ik ben niet zo goed in netjes verwoorden van wat ik zie.
Ja dat had ik dan willen horen idd. Eerlijkheid en tips en zo heb ik veel meer aan, daar kan ik wat mee.
Ik ben echt iemand die slecht in kledingkeuze is en ben 'blij' dat ik dan tips krijg en dat mensen eerlijk zijn. Ben ik veel minder mee gekwetst.
Lily schreef:nee maar zeggen dat een wat losser truitje wat beter staat of ik zeg maar niks dat is wel een heel verschil in opmerkingen.
Dank je en nee doe ik ook niet. Zoals ik in vorige bericht net typte, ik heb meer aan eerlijkheid en tips
Ibbeltje schreef:Melis_je schreef:Ja, ook een goed idee!Tesss schreef:Of een shirtje met een split aan de zijkant! Misschien kun je dat bij dit shirtje zelf maken?
@ Ibbeltje: doen met wat je hebt --> je hebt prachtig haar, opvallende ogen en een erg mooie huid, ik denk dat je dat moet laten zien. Met die ronde halslijn die je op de foto hebt, doe je dat iig goed. Maar je zou erg veel kleur goed kunnen hebben juist omdat je donker haar en felle ogen hebt. Echt een wintertype. Erg mooi.
Dank je wel Maar waar zou je dan de kleur in doen? In het truitje er onder? Heb nog wel een roze maar die heeft een v hals en staat denk ik minder mooi. En ik had nu beenwarmers over de enkellaarsjes die ik nog wel wat omhoog kan doen= langer maken dus? Of is dat geen optie?
Truitje eronder inderdaad, of met leuke accesoires. Denk aan een bloem gespeld op je truitje. Voor de kerst heb ik een zwart jurkje, maar fleur ik op door middel van kleurige accessoires.
Gast- Gast
Zelda schreef:Daarom zei ik al, laat eens een foto van jezelf zien? Zou jij het dan leuk vinden als er zo op jou gereageerd werd? Ik vond het een behoorlijk kwetsende opmerking. Als je het anders geformuleerd zou hebben niet.Ayla schreef:Het is ook nooit goed, bied ik mijn excuses aan wordt er nog flauw op gereageerd... Had ze dan meteen willen lezen dat het gewoon te strak zit? En sorry, ik kan dat niet anders brengen dan zo. Ik ben niet zo goed in netjes verwoorden van wat ik zie.
Zelda tnx
Yoyo schreef:Ibbeltje schreef:Melis_je schreef:Ja, ook een goed idee!Tesss schreef:Of een shirtje met een split aan de zijkant! Misschien kun je dat bij dit shirtje zelf maken?
Truitje eronder inderdaad, of met leuke accesoires. Denk aan een bloem gespeld op je truitje. Voor de kerst heb ik een zwart jurkje, maar fleur ik op door middel van kleurige accessoires.
Ja ik kan nog wel een leuke armband om doen of zo idd.
Ja ik kan hier gewoon echt niet tegen, sorry.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Daarom zei ik al, laat eens een foto van jezelf zien? Zou jij het dan leuk vinden als er zo op jou gereageerd werd? Ik vond het een behoorlijk kwetsende opmerking. Als je het anders geformuleerd zou hebben niet.Ayla schreef:Het is ook nooit goed, bied ik mijn excuses aan wordt er nog flauw op gereageerd... Had ze dan meteen willen lezen dat het gewoon te strak zit? En sorry, ik kan dat niet anders brengen dan zo. Ik ben niet zo goed in netjes verwoorden van wat ik zie.
Zelda tnx
Gast- Gast
Zelda schreef:Ja ik kan hier gewoon echt niet tegen, sorry.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Daarom zei ik al, laat eens een foto van jezelf zien? Zou jij het dan leuk vinden als er zo op jou gereageerd werd? Ik vond het een behoorlijk kwetsende opmerking. Als je het anders geformuleerd zou hebben niet.Ayla schreef:Het is ook nooit goed, bied ik mijn excuses aan wordt er nog flauw op gereageerd... Had ze dan meteen willen lezen dat het gewoon te strak zit? En sorry, ik kan dat niet anders brengen dan zo. Ik ben niet zo goed in netjes verwoorden van wat ik zie.
Zelda tnx
Nee precies en ik heb liever als men gewoon eerlijk is en dus eventueel tips geeft.
Zet er dan volgende keer de vraag bij of het mooi staat en zo niet, want je dan beter zou kunnen dragen. Het komt ook doordat TGR al een reactie had getypt (zwak, maar tis makkelijk om er dan wat achteraan te zetten, want uit mezelf doe ik dat niet, dan had ik gewoon niet gereageerd)
Ayla- Kletskop
MeeloperAyla schreef:Zet er dan volgende keer de vraag bij of het mooi staat en zo niet, want je dan beter zou kunnen dragen. Het komt ook doordat TGR al een reactie had getypt (zwak, maar tis makkelijk om er dan wat achteraan te zetten, want uit mezelf doe ik dat niet, dan had ik gewoon niet gereageerd)
Gast- Gast
Ayla schreef:Zet er dan volgende keer de vraag bij of het mooi staat en zo niet, want je dan beter zou kunnen dragen. Het komt ook doordat TGR al een reactie had getypt (zwak, maar tis makkelijk om er dan wat achteraan te zetten, want uit mezelf doe ik dat niet, dan had ik gewoon niet gereageerd)
Ehm nou sorry hoor maar als je vind dat er geen vraag stond hoef je helemaal nog niet zo te reageren...maar goed.
Zelda schreef:MeeloperAyla schreef:Zet er dan volgende keer de vraag bij of het mooi staat en zo niet, want je dan beter zou kunnen dragen. Het komt ook doordat TGR al een reactie had getypt (zwak, maar tis makkelijk om er dan wat achteraan te zetten, want uit mezelf doe ik dat niet, dan had ik gewoon niet gereageerd)
Ja precies.
Ayla schreef:Zet er dan volgende keer de vraag bij of het mooi staat en zo niet, want je dan beter zou kunnen dragen. Het komt ook doordat TGR al een reactie had getypt (zwak, maar tis makkelijk om er dan wat achteraan te zetten, want uit mezelf doe ik dat niet, dan had ik gewoon niet gereageerd)
Sneu om het op TGR af te schuiven en hoe Ibbeltje het anders hoort te doen.
Zeg dan gewoon 'joh idd het was een kutopmerking, sorry'.
Gast- Gast
Maar goed genoeg over mij
Princess mooie foto!! Ik vind jou echt een leuke meid!
Princess mooie foto!! Ik vind jou echt een leuke meid!
Ik zeg toch al in mijn tweede reactie sorry tegen Ibbeltje Daar wordt ook niet op ingegaan. Nja laat maar, iedereen is op haar kut getrapt en ik doe het verkeerd, wat ik ook zeg.
Ayla- Kletskop
Moet je hier nou echt 5 keer je excuses maken voor het aankomt?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wil je deze outfit met de feestdagen aan of dagelijks? En heb je nu niet zo'n groot budget? Omdat je een 100% wintertype bent, staat zwart je ook erg goed. Dat heb je geluk mee denk ik, want bijna alles is in het zwart te koop. Alles zwart en bijvoorbeeld een roze (of felgroene, felblauwe...) armband en in dezelfde kleur zo'n bloemenbroche vind ik al erg leuk. Je hebt er ook veel haaraccessoires in. Dus twee accessoires in één kleurtje en je bent klaar.Ibbeltje schreef: Maar waar zou je dan de kleur in doen?
Maar als je weer basics gaat kopen, denk ik dat je die beter kan kopen in andere kleuren die je ook echt goed staan. Je doet er langer mee dan met accessoires, meestal zijn ze dezelfde prijs als zwarte/grijze basics en ze passen ook allemaal bij elkaar. Na een paar jaar heb je dan een kledingkast met kleding die je onderling heel goed kunt combineren.
Wat ik zonde zou vinden, is als je een ketting zou dragen, want dan zie je die huid niet meer. Er zijn niet zoveel vrouwen met een gave huid bij hun hals, dus laat het zien.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Princess, knapperd!
Hopelijk kan ik na het weekend foto's plaatsen van de Sinterklaas meeting, als iedereen het daar mee eens is!
Hopelijk kan ik na het weekend foto's plaatsen van de Sinterklaas meeting, als iedereen het daar mee eens is!
Gast- Gast
Melis_je schreef:Wil je deze outfit met de feestdagen aan of dagelijks? En heb je nu niet zo'n groot budget? Omdat je een 100% wintertype bent, staat zwart je ook erg goed. Dat heb je geluk mee denk ik, want bijna alles is in het zwart te koop. Alles zwart en bijvoorbeeld een roze (of felgroene, felblauwe...) armband en in dezelfde kleur zo'n bloemenbroche vind ik al erg leuk. Je hebt er ook veel haaraccessoires in. Dus twee accessoires in één kleurtje en je bent klaar.Ibbeltje schreef: Maar waar zou je dan de kleur in doen?
Maar als je weer basics gaat kopen, denk ik dat je die beter kan kopen in andere kleuren die je ook echt goed staan. Je doet er langer mee dan met accessoires, meestal zijn ze dezelfde prijs als zwarte/grijze basics en ze passen ook allemaal bij elkaar. Na een paar jaar heb je dan een kledingkast met kleding die je onderling heel goed kunt combineren.
Wat ik zonde zou vinden, is als je een ketting zou dragen, want dan zie je die huid niet meer. Er zijn niet zoveel vrouwen met een gave huid bij hun hals, dus laat het zien.
Nou weet niet voor feestdagen maar wilde hem morgen met de meeting met de eindhoven meiden dragen. En heb al een tijdje niet veel budget. Ik ben wel benieuwd wat voor top of zo er het beste op die rok kan? EN de rok is wel goed qua lengte? Mag ik jou eens pmen als ik advies wil?
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meest recente foto van jezelf deel 3!
» Meest recente foto
» Je meest recente www op facebook
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» meest charmante foto van jouw kindje(s)
» Meest recente foto
» Je meest recente www op facebook
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» meest charmante foto van jouw kindje(s)
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: