Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meest recente foto van jezelf!

+80
Feline
Sorella
Stuiterbal
_Lacey_
Aziraphale
Linnie1985
sweetgirl
Jade
Middleme
Caramba
Jordana
ixis
ProudMom
nina
Atelier Madame
Oasis
Ooh La La!
Shy
PluDan
Sjaantje
Prosecco
Muppetje
ekiaam87
Kabouter
Polly
Mamsie
loura
Antibes
Melis_je
Tesss
Raindrop
Ayla
TGR
Highway
Krullebol
Arwyn
Burn
Erin
Caresses
girli
Blond
Blair
Zonnetje
Sarah1985
Julia
Curious
Inge
flower
TwistedAngel
Flippin' Bitch
Marin
Bliss
Error
Lejow
Ugly Betty
Shisha
Lavendel
May
_Femme
Alex
Zwerver
sterremaan
Suus
Chocolate Cookie
xxDila
Jeanette
Tiana
rapa nui
Zora
Bay
Jilke
Ibbeltje
CCC
Toet
nien
Caroow
Terkina
Tullow
Sweety
Lady4
84 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 15 Empty Re: Meest recente foto van jezelf!

Bericht  Highway do 8 dec 2011 - 10:14

Bedankt!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 15 Empty Re: Meest recente foto van jezelf!

Bericht  Ibbeltje vr 9 dec 2011 - 3:14

Niet quoten Wink

Deze is net genomen om te kijken of deze outfit wat is (strikje zit wat scheef en haren is nog niks mee gedaan :P)

*dank jullie voor alle tips en complimenten! *

Laatst aangepast door Ibbeltje op vr 9 dec 2011 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  TGR vr 9 dec 2011 - 4:57

Ik heb een enorm binnenpretje nu, gewoon omdat er geen reacties meer zijn na de laatst geplaatste foto. laughcry

+1 als je me snapt.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065

Bericht  Ayla vr 9 dec 2011 - 5:04

Ik snap 'm TGR... En verder typ ik maar niks Rolling Eyes
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 5:05

Nou ja .....

typ dan gewoon lekker niks ! Vind het echt mega kinderachtig !

En Ibbeltje ik vind het je goed staan !

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 9 dec 2011 - 5:06

OHJA Very Happy Nu komen de reacties ineens en heb ik het gedaan Very Happy

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 5:08

TGR schreef:OHJA Very Happy Nu komen de reacties ineens en heb ik het gedaan Very Happy

Het gaat me niet om jou reactie want ik wist precies wat je bedoelde.
Maar de reactie daarna vind ik echt kinderachtig en al helemaal met die smiley erachter.
Schrijf dan gewoon niks.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop vr 9 dec 2011 - 5:12

Ibbeltje, leuke outfit! Staat je goed Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje vr 9 dec 2011 - 5:13

Ja ik moest daar ook aan denken....en had een twijfel om mijn foto weg te halen.

Dank je voor de complimenten verder.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tesss vr 9 dec 2011 - 5:15

Ik vind de rok je heel goed staan ibbeltje.

Alleen zou ik een wat ruimer shirtje/vestje nemen. En dan bedoel ik onder ruimer niet boven zodat het niet zo nauw aansluit want dan tekent het niet zo af op je rolletjes. Of een leuk vestje dat je onder wat open laat.

Het kleurt wel heel leuk samen.

Laatst aangepast door Tesss op vr 9 dec 2011 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Bericht  Melis_je vr 9 dec 2011 - 5:15

@ Ibbeltje: Vraag je in dit topic of het een leuke outfit is, of is dit toevallig de meest recente foto? Mocht je het hier vragen, dan vind ik het zoals je het nu draagt, niet zo leuk. Ik denk dat de lengte van de trui/rok niet veel voor je figuur doen. En doordat je twee kleuren gebruikt, krijg je optisch een tweedeling waardoor je kleiner lijkt. Ik denk dat als je diezelfde trui in het zwart (of die rok in dezelfde kleur grijs) zou hebben, het je een stuk beter zou staan. Zwart lijkt me de leukste optie omdat je ogen er dan meer uitspringen. Als de grijze trui een vest zou zijn (dat je open zou dragen) en je zou er een zwart hemd/shirtje onder dragen, zou ik het ook een stuk leuker vinden, want dat maakt je langer.

Heb je nog andere schoenen die lekker zitten? Laarzen die hoger komen, eventueel in een kleurtje, zou ik leuk vinden of pumps (maar dat is koud). Deze lengte laarzen (tot halverwege de kuit), maakt je kuiten optisch breder. Doordat je benen nu 'in vieren gehakt worden' door laars-panty-rok-trui, lijken ze korter. Ik denk dat roze (bv deze kleur dit kleurtje je heel goed zou staan. Daar heb je dit jaar best veel keus in, een gekleurde blazer bijvoorbeeld vind ik ook leuk op een zwarte jurk of zwarte shirt/rok-combinatie.

Als je wil dat ik dit weer weghaal, hoor ik het wel.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Ibbeltje vr 9 dec 2011 - 5:16

Tess > dank je ook voor de tip. Maar het is dit of allemaal net te lang en helemaal te wijd voor op de rok.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 5:17

TGR's opmerking vind ik nog wel kunnen, gezien het biechttopic van laatst.
Maar Ayla's 2e opmerking vind ik nogal kinderachtig en niet nodig.

Mijn meest recente:
Meest recente foto van jezelf! - Pagina 15 IMG-20111209-WA0001

Gast
Gast

Bericht  Tesss vr 9 dec 2011 - 5:18

Ibbeltje schreef:Tess > dank je ook voor de tip. Maar het is dit of allemaal net te lang en helemaal te wijd voor op de rok.

ik zou dit shirt niet op deze rok dragen want zo valt je buik extra op. Hier lijk je dikker dan je bent en dat is zo jammer.

Of inderdaad in dezelfde kleur zoals mijn voorganger zegt dat zou ook al heel veel schelen.

Ik vind je wel echt knap!

Laatst aangepast door Tesss op vr 9 dec 2011 - 5:19; in totaal 2 keer bewerkt
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ibbeltje vr 9 dec 2011 - 5:18

Melis_je dank je wel voor de tips. Mag je laten staan hoor. Ik zou eens goed willen shoppen met iemand die er verstand van heeft Very Happy Maar ja ik moet het nu even doen met wat ik heb helaas. En nee helaas geen lange zwarte laarzen meer.
En ja de bedoeling was beetje dubbel. Dit is recent en ja ik was benieuwd naar meningen Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje vr 9 dec 2011 - 5:19

Tesss schreef:
Ibbeltje schreef:Tess > dank je ook voor de tip. Maar het is dit of allemaal net te lang en helemaal te wijd voor op de rok.

ik zou dit shirt niet op deze rok dragen want zo valt je buik extra op. Hier lijk je dikker dan je bent en dat is zo jammer.

Of inderdaad in dezelfde kleur zoals mijn voorganger zegt dat zou ook al heel veel schelen.

Ik vind je wel echt knap!

Dank je Embarassed
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tesss vr 9 dec 2011 - 5:20

Of een shirtje met een split aan de zijkant! Misschien kun je dat bij dit shirtje zelf maken?

Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ibbeltje vr 9 dec 2011 - 5:21

Tesss schreef:Of een shirtje met een split aan de zijkant! Misschien kun je dat bij dit shirtje zelf maken?

Eh nee dat kan ik niet ..of ja niet netjes ben ik bang Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tesss vr 9 dec 2011 - 5:21

Ibbeltje schreef:
Tesss schreef:Of een shirtje met een split aan de zijkant! Misschien kun je dat bij dit shirtje zelf maken?

Eh nee dat kan ik niet ..of ja niet netjes ben ik bang Very Happy

jammer want dat zou het meteen oplossen smile
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 5:26

Ayla; Kansloos.

Ibbeltje: Heb je niet nog een zwart shirtje? Dan zou ik die aan doen. Hier wordt erg de nadruk gelegd op je buik. Of je moet je rok hoger op kunnen trekken, zodat die er net overheen valt (werkt bij mij nog wel eens :P) dan corrigeert het een beetje!
Niks aantrekken van die mutsen die onder jou reageerden.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je vr 9 dec 2011 - 5:28

Ja, ook een goed idee!
@ Ibbeltje: doen met wat je hebt --> je hebt prachtig haar, opvallende ogen en een erg mooie huid, ik denk dat je dat moet laten zien. Met die ronde halslijn die je op de foto hebt, doe je dat iig goed. Maar je zou erg veel kleur goed kunnen hebben juist omdat je donker haar en felle ogen hebt. Echt een wintertype. Erg mooi.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Ayla vr 9 dec 2011 - 5:30

Oké Ibbeltje, sorry, ik wilde je niet kwetsen door te zeggen dat ik het niet mooi vind omdat het te strak zit, maar de rest zegt dat wel... Daarom zei ik, ik zeg verder niks, want ik wilde je niet kwetsen. Ik denk wel dat het mooier is als je iets erbij doet (truitje) wat losser valt en dan inderdaad een vestje erover ofzo.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 5:30

Ayla schreef:Ik snap 'm TGR... En verder typ ik maar niks Rolling Eyes
Ik zou heel graag eens een foto van jou willen zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 5:31

Ayla schreef:Oké Ibbeltje, sorry, ik wilde je niet kwetsen door te zeggen dat ik het niet mooi vind omdat het te strak zit, maar de rest zegt dat wel... Daarom zei ik, ik zeg verder niks, want ik wilde je niet kwetsen. Ik denk wel dat het mooier is als je iets erbij doet (truitje) wat losser valt en dan inderdaad een vestje erover ofzo.
Kom je beetje laat mee, zeg dan gewoon eerlijk dat je het niet mooi vindt, in plaats van met zo'n smiley erachter.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 5:34

Zelda schreef:
Ayla schreef:Oké Ibbeltje, sorry, ik wilde je niet kwetsen door te zeggen dat ik het niet mooi vind omdat het te strak zit, maar de rest zegt dat wel... Daarom zei ik, ik zeg verder niks, want ik wilde je niet kwetsen. Ik denk wel dat het mooier is als je iets erbij doet (truitje) wat losser valt en dan inderdaad een vestje erover ofzo.
Kom je beetje laat mee, zeg dan gewoon eerlijk dat je het niet mooi vindt, in plaats van met zo'n smiley erachter.

Of zeg gewoon niks, want de reactie voegt werkelijk waar niks toe smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: