Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help.. De hond en mijn zoontje

+8
Jazzlyn
lieke89
Ayla
Fearie
Blue flower
marjoleinnn
Annie24
M@niek
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Help.. De hond en mijn zoontje - Pagina 2 Empty Re: Help.. De hond en mijn zoontje

Bericht  **_pearl_** zo 4 dec 2011 - 11:19

wij hebben een hond van nu 1,5 jaar oud . ze is nog heel erg speels en een tijd geleden kwamen mijn vriend zijn neefje van 3 logeren . onze hond was toen net een jaar oud maar wist heel erg goed wat zijn plaats was . we hebben meteen tegen het neefje gezegt als de hond in zijn mand is of in de bench dan wil hij niet spelen en dan laten we hem dus ook met rust en dit ging heel erg goed ... nu is dat natuurlijk wel al een andere leeftijd waar ik over praat . ik denk dat het verschuiven van de mand uit het zicht van je kindje al iets goeds is dan merken ze elkaar ook niet steeds op .succes ermee
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help.. De hond en mijn zoontje - Pagina 2 Empty Re: Help.. De hond en mijn zoontje

Bericht  TukTuk zo 4 dec 2011 - 21:09

Ayla schreef:En als jij je kind keer op keer op keer op keer.... etc. gecorrigeerd hebt, dan ook? Ik zit niet om het filmpje te lachen, maar wie niet horen wil moet voelen. Misschien ben ik te hard erin, maar zo leert hij het wel. En die kat kan wel tegen een stootje.
Er zit voor mij overigens wel verschil tussen een hond met kind en kat met kind, een kat kan vaak wel weglopen, of ergens hoog opspringen zodat het kind er niet meer bij kan. Doet hij dat niet is het eigen schuld dikke bult. Een hond mag alleen op de grond (zou ik met hond en kinderen tenminste doen) dus die kan ook geen kant op, dan blijf ik mijn kind corrigeren dat ze niet aan de hond mag komen, want de hond zal op een gegeven moment uithalen. Bij de ene duurt dat jaren, bij de andere misschien maar minuten.

Nouja in dit filmpje wordt dat kindje schijnbaar niet gecorrigeerd.. Schijnbaar moedigt die moeder/zus hem juist aan om die kat te slaan.. Zeker weten doe ik het niet omdat ik die taal niet begrijp maar dat is wel wat je op dumpert bij de reacties leest.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum