30 wkn echo ZH, zoontje mee?
+7
Sterrin_
Clapperdie
Funk
Jasmine
Slakje
Laurientje
Shopaholic
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
30 wkn echo ZH, zoontje mee?
Ik heb a.s. maandag een 30-weken echo in het ziekenhuis i.v.m. de nierafwijking van mijn zoontje. Ze gaan kijken of het bij deze baby wel goed is. Nou vraag ik me af of mijn zoontje mee mag (samen met mijn moeder, mijn vriend kan helaas niet)
Weet iemand dit? Ik kom verder namelijk altijd alleen bij de verloskundige.
Weet iemand dit? Ik kom verder namelijk altijd alleen bij de verloskundige.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: 30 wkn echo ZH, zoontje mee?
Bij ons ging de oudste wekelijks mee naar de gyn. Ik kreeg wekelijks een echo en zij en manlief waren er altijd bij.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik denk dat dit wel mag hoor, kun je het niet navragen bij de assitente?
Als hij maar niet de boel op stelten gaat zetten.. Doosje rozijntjes mee
Als hij maar niet de boel op stelten gaat zetten.. Doosje rozijntjes mee
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik heb Louise al wel meegenomen naar de gynaecoloog in het ziekenhuis. Ideaal is het niet, maar ze heeft er niets van gezegd. Ik zou wat speelgoed en iets om te eten meenemen!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Bij medische echo's hebben ze het liever niet volgens mij.
Ik krijg ook extra echo's (groeiecho's) in het ziekenhuis, maar dan hebben ze liever ook niet dat ze mee komt.
Ik krijg ook extra echo's (groeiecho's) in het ziekenhuis, maar dan hebben ze liever ook niet dat ze mee komt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Bij medische echo's hebben ze het liever niet volgens mij.
Okee, ik denk dat ik mijn moeder wel meevraag (met mijn zoontje dus) en het ter plekke vraag of het kan. Anders kan ze in de wachtkamer wachten met mijn zoontje.
Baal wel als ik alleen zou moeten..
Funk- Prater
Ik denk als jouw moeder hem in de ruimte in de gaten houdt dat het geen probleem is. Ik denk dat ze minder enthousiast zijn als jij alleen met hem komt en jij hem zelf in de gaten moet houden.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Met groeiecho's nam ik de oudste twee wel mee, die had ik wekelijks. Maar de medische echo, ook voor de niertjes toevallig, hadden ze het liever niet. Komt toch wat nauwkeuriger allemaal.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik nam mijn zoontje ook altijd mee naar alle afspraken. Ook toen ik werd opgenomen was hij mee.
Gast- Gast
Hier werd aangegeven dat ze naar medische echo's geen oudere kinderen erbij willen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Bij mijn gewone afspraken bij de gyn is I. nog niet mee geweest. Bij mijn medische echo's (13+20 week) mocht I. niet mee. Er hing een briefje dat oudere broers/zussen niet mee mogen.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Als verder ook je moeder mee is zal het toch geen probleem zijn denk ik, kan ze altijd met hem naar buiten als dat nodig is.
Lotte is alleen een keer bij een groei-echo meegeweest omdat ik geen oppas had en mijn man liever met Lotte meeging dan dat hij er niet bij kon zijn. De vrouw daar vond het alleen maar leuk.
Lotte is alleen een keer bij een groei-echo meegeweest omdat ik geen oppas had en mijn man liever met Lotte meeging dan dat hij er niet bij kon zijn. De vrouw daar vond het alleen maar leuk.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zou hem ook meenemen, is geen probleem. Al zou ik hem niet in de kamer loslaten. Je moeder kan hem vasthouden moet lukken. S gaat ook mee als we naar het ziekenhuis moeten. Al is dit nog niet voor echo's ofzo maar gewoon gesprekken.
Bedankt voor alle antwoorden, ik neem inderdaad mijn moeder en zoontje mee. Dan bekijk ik ter plekke of ze mee mogen en ze kunnen altijd naar buiten als hij zich verveelt.
Funk- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» 3d echo ja of nee?
» Mijn zoontje
» Onze echo.....
» S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4
» Wie z'n zoontje was gek op smurfin?
» Mijn zoontje
» Onze echo.....