Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Horloge uitzoeken

+7
Stephanieone
Teddyaapje
Blond
tralala
Arwyn
Kaboutertje
ixis
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Horloge uitzoeken - Pagina 2 Empty Re: Horloge uitzoeken

Bericht  Arwyn di 17 jan 2012 - 7:08

Als je hem speciaal daarvoor koopt, is het wel vervelend ja.
Maar persoonlijk zou ik zo'n horloge gewoon nooit kopen om het water mee in te gaan. Dan liever een wat meer standaard model en een horloge als dit voor op het droge.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Horloge uitzoeken - Pagina 2 Empty Re: Horloge uitzoeken

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 7:21

Oeh Carrie, die is mooi! Ik wil ook nog steeds een (rose)gouden. Had er laatst een besteld van Guess, maar die was te groot voor mijn pols. Dus ik moet nog even opnieuw op zoek. Ik wil er sowieso een zonder steentjes, want daar hou ik niet van. Van welk merk is de jouwe? Ik heb het even niet zo goed gezien. Ik twijfel tussen een van DKNY en een van Michael Kors, maar vind GC ook nog steeds erg mooi (maar wel duur).
Ik wacht er nog even mee, hoop namelijk van mijn vriend een gouden ring te krijgen met mijn verjaardag (in mei, ik ben al druk bezig met "subtiele" hints geven Wink) en daar wil ik dan een ander horloge bij. Dus dan kan ik pas testen of rose goud mooi staat bij een geelgouden ring.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Horloge uitzoeken - Pagina 2 Empty Re: Horloge uitzoeken

Bericht  Blond di 17 jan 2012 - 8:04

JustMeDaan schreef:Omdat ik geen waterdichte horloge koop om er niet mee in het water te gaan.
Die horloge is geschikt om mee te duiken zelfs tot 100 meter, maar dat mag niet want dan vallen de steentjes eruit!
Dan moeten ze ze niet waterdicht maken.

Ik zit enorm veel in het water dus daarom waterdicht, dan moet ie er maar tegen kunnen ook.

Dus als jullie bij de juwelier speciaal een waterdicht horloge kopen, maar hij kan niet tegen in het water gaan, dan vinden jullie dat maar prima.
Daar betaal ik toch zeker voor!! Die is gek, ga geen groot bedrag betalen voor een waterdicht horloge waar ik niet mee in het water kan. Gelukkig begrijpt mijn juwelier mij wel, en snapt ook niks van Fossil, en zet er gratis steentjes voor me in, telkens weer.



Ik snap wel dat je ervan baalt, maar omdat je nu steeds terug moet naar de juwelier zou ik het horloge gewoon afdoen als ik ging zwemmen. Hangt er geen klok in het zwembad waar je zwemt?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Horloge uitzoeken - Pagina 2 Empty Re: Horloge uitzoeken

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 8:29

Arwyn schreef:Ik douche/zwem sowieso nooit met sieraden om..
Ja, m'n ringen houd ik om, maar verder gaat alles af!

Mooi horloge trouwens Ixis! Ik wil misschien ook wel eens een nieuwe..

Carrie: Moet jij hem natuurlijk niet ook op de kop gaan dragen.. Wink

Haha nee, zal 'm niet op de kop dragen! Hij is van Michael Kors.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Horloge uitzoeken - Pagina 2 Empty Re: Horloge uitzoeken

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 8:30

JustMeDaan schreef:Omdat ik geen waterdichte horloge koop om er niet mee in het water te gaan.
Die horloge is geschikt om mee te duiken zelfs tot 100 meter, maar dat mag niet want dan vallen de steentjes eruit!
Dan moeten ze ze niet waterdicht maken.

Ik zit enorm veel in het water dus daarom waterdicht, dan moet ie er maar tegen kunnen ook.

Dus als jullie bij de juwelier speciaal een waterdicht horloge kopen, maar hij kan niet tegen in het water gaan, dan vinden jullie dat maar prima.
Daar betaal ik toch zeker voor!! Die is gek, ga geen groot bedrag betalen voor een waterdicht horloge waar ik niet mee in het water kan. Gelukkig begrijpt mijn juwelier mij wel, en snapt ook niks van Fossil, en zet er gratis steentjes voor me in, telkens weer.

Poeh poeh, rustig maar hoor! Ga jij toch lekker zwemmen met je horloge en telkens terug naar de juwelier? Heb je alleen maar jezelf mee. Nogmaals, horloge afdoen is een kleine moeite, maar suit yourself Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Horloge uitzoeken - Pagina 2 Empty Re: Horloge uitzoeken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum