horloge
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
horloge
Ik heb weer eens wat bedacht .
Ik wil graag een horloge (word wss voor de kerst)
de eisen die ik heb:
Het moet tegen een stootje kunnen zodat ik hem ook met mijn werk kan dragen.
Moet er leuk uit zien
en als het kan ook met een stopwatch. Is met mijn werk ook wel makkelijk.
Ik heb twee prachtige horloges alleen die zijn niet zo geschikt om om te hebben tijdens het werken. Wie heeft er ideeën
Ik wil graag een horloge (word wss voor de kerst)
de eisen die ik heb:
Het moet tegen een stootje kunnen zodat ik hem ook met mijn werk kan dragen.
Moet er leuk uit zien
en als het kan ook met een stopwatch. Is met mijn werk ook wel makkelijk.
Ik heb twee prachtige horloges alleen die zijn niet zo geschikt om om te hebben tijdens het werken. Wie heeft er ideeën
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: horloge
Tja wat vind je leuk? Beetje sportief of wat?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is denk ik wel het makkelijkste met deze eisen, moet namelijk wel tegen een stootje kunnen. Water en massageolie onder andere.
Deze heb ik en ik heb ook nog een klein 4 kant klokje, maar die zijn dus niet praktisch
Deze heb ik en ik heb ook nog een klein 4 kant klokje, maar die zijn dus niet praktisch
Minx- Lady Post-a-lot
Zoiets misschien? Of nog wat simpeler zonder steentjes?
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ponyo schreef:Ik vind de horloges van OOZOO erg mooi, en die kunnen ook tegen een stootje.
Ligt eraan wat voor stootje.. Ik had er een waarmee ik op een stenen punt kwam met het glas; er zat wel mooi (nouja..) een ster in het glas...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Tja in zoon situatie loop je met elk merk die kans lijkt me.Middleme schreef:Ponyo schreef:Ik vind de horloges van OOZOO erg mooi, en die kunnen ook tegen een stootje.
Ligt eraan wat voor stootje.. Ik had er een waarmee ik op een stenen punt kwam met het glas; er zat wel mooi (nouja..) een ster in het glas...
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Plien84 schreef:Tja in zoon situatie loop je met elk merk die kans lijkt me.Middleme schreef:Ponyo schreef:Ik vind de horloges van OOZOO erg mooi, en die kunnen ook tegen een stootje.
Ja tuurlijk! Ik ben het eens met Ponyo dat het mooie (ik heb er zelf 2) horloges zijn die wel tegen een stootje kunnen, alleen niet alle stootjes. Maar dat geldt in dit geval voor alle horloges
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb er een van Ikki. Erg leuk merk voor een goed prijsje.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Middleme schreef:Plien84 schreef:Tja in zoon situatie loop je met elk merk die kans lijkt me.Middleme schreef:Ponyo schreef:Ik vind de horloges van OOZOO erg mooi, en die kunnen ook tegen een stootje.
Ja tuurlijk! Ik ben het eens met Ponyo dat het mooie (ik heb er zelf 2) horloges zijn die wel tegen een stootje kunnen, alleen niet alle stootjes. Maar dat geldt in dit geval voor alle horloges
Ja okay misschien niet zo'n stootje maar denk dat daar maar weinig horloges tegen kunnen.
Iig met 2 kleine kinderen, zand, water, modder, vallen enzv werkt die nog erg goed!
Gast- Gast
Plien84 schreef:Zoiets misschien? Of nog wat simpeler zonder steentjes?
Deze had ik zelf ook al gezien, erg leuk maar volgens mij zonder stopwatch. Maar wel met secondewijzer. Op zich is dat ook al handig
Minx- Lady Post-a-lot
Deze is het uiteindelijk geworden. Nu nog even wachten tot dinsdag
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: