In welk programma zou jij thuis passen?
+19
Lady Starstruck
Beachgirl
Rev3rie
Jeanette
Esperanza
SuperGrover
Bay
Lenthe
Blond
Terkina
Curious
Kabouter
loura
Sweety
Salander
Monte
Zora
girli
Rumble
23 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: In welk programma zou jij thuis passen?
Weetjewel schreef:Zusje schreef:Weetjewel schreef:Mmm das een goeie.. Ik gok een Big Brother ofzo, ik denk dat dat best gezellig gaat worden
Ik zie dat zo voor me ja . Mss moeten we een keer Big Brother YesCafe doen .
Enne mezelf zie ik wel in een real lifesoap of een Oh Oh Cherso maar dan exclusief accent .
Ik weet wel wie ik erbij wil hebben dan
Zeg het maar, ik regel het .
Gast- Gast
Zusje schreef:Weetjewel schreef:Zusje schreef:Weetjewel schreef:Mmm das een goeie.. Ik gok een Big Brother ofzo, ik denk dat dat best gezellig gaat worden
Enne mezelf zie ik wel in een real lifesoap of een Oh Oh Cherso maar dan exclusief accent .
Hahahaha, nee doe maar niet. Ik ga dan rellen om het rellen
Gast- Gast
Ja, zet mij in een huis met een paar bepaalde forummers en wat camera's. Lijkt me leuk!Zusje schreef:Weetjewel schreef:Mmm das een goeie.. Ik gok een Big Brother ofzo, ik denk dat dat best gezellig gaat worden
Weetjewel, ik vind jou serieus wel een type voor in zo'n programma als BB of Secret story.
Gast- Gast
Ik weet ook wel met wie ik nooit in een huis ga zitten.Weetjewel schreef:Zusje schreef:Weetjewel schreef:Zusje schreef:Weetjewel schreef:Mmm das een goeie.. Ik gok een Big Brother ofzo, ik denk dat dat best gezellig gaat worden
Gast- Gast
Zo, daar spreekt de baas.Zusje schreef:Gedraag je dan maar ja .
Gast- Gast
Zusje schreef:Weetjewel schreef:Zusje schreef:Weetjewel schreef:Mmm das een goeie.. Ik gok een Big Brother ofzo, ik denk dat dat best gezellig gaat worden
Ik sluit me aan. In The villa zou ik me ook prima kunnen vermaken.
Gast- Gast
Ow, wel lachen, want dan heb je weken geen alcohol en dan opeens komt er een feestje en komen er onbeperkt coctails het huis in. Belandt Zusje met een andere forummer in bed en staat Weetjewel half naakt te dansen op de tafel om daarna in het zwambad te duiken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, zet mij in een huis met een paar bepaalde forummers en wat camera's. Lijkt me leuk!Zusje schreef:Weetjewel schreef:Mmm das een goeie.. Ik gok een Big Brother ofzo, ik denk dat dat best gezellig gaat worden
Weetjewel, ik vind jou serieus wel een type voor in zo'n programma als BB of Secret story.
Ik zou me ook zeker wel vermaken hoor.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik weet ook wel met wie ik nooit in een huis ga zitten.Weetjewel schreef:Zusje schreef:Weetjewel schreef:Zusje schreef:Weetjewel schreef:Mmm das een goeie.. Ik gok een Big Brother ofzo, ik denk dat dat best gezellig gaat worden
Gast- Gast
Dan ben jij de Sofia uit het huisSunprincess schreef:
Ik sluit me aan. In The villa zou ik me ook prima kunnen vermaken.
Gast- Gast
En de kijkers ook...Weetjewel schreef:Smikkell schreef:Ja, zet mij in een huis met een paar bepaalde forummers en wat camera's. Lijkt me leuk!Zusje schreef:Weetjewel schreef:Mmm das een goeie.. Ik gok een Big Brother ofzo, ik denk dat dat best gezellig gaat worden
Ik zou me ook zeker wel vermaken hoor.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zo, daar spreekt de baas.Zusje schreef:Gedraag je dan maar ja .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, wel lachen, want dan heb je weken geen alcohol en dan opeens komt er een feestje en komen er onbeperkt coctails het huis in. Belandt Zusje met een andere forummer in bed en staat Weetjewel half naakt te dansen op de tafel om daarna in het zwambad te duiken.
Gast- Gast
Ik was mezelf vergeten, ik ga natuurlijk met de jackpot naar huis Of.. naar huis.. ik blijf in de vila wonen!Zusje schreef:Smikkell schreef:Ow, wel lachen, want dan heb je weken geen alcohol en dan opeens komt er een feestje en komen er onbeperkt coctails het huis in. Belandt Zusje met een andere forummer in bed en staat Weetjewel half naakt te dansen op de tafel om daarna in het zwambad te duiken.
Gelukkig hebben we de filmpjes nog
Laatst aangepast door Smikkell op vr 2 dec 2011 - 11:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En bedankt.
Maar hoezo geen drank? Ik doe alleen mee als er voldoende alcohol ter beschikking is.
Maar hoezo geen drank? Ik doe alleen mee als er voldoende alcohol ter beschikking is.
Gast- Gast
Hahahaha, ik weet wel dat ik in het begin even flink zou gaan bijslapen
Gast- Gast
Bij dat soort programma's doen ze dat. Eerst even geen drank om vervolgens mensen zich lam te laten zuipen voor de kijkcijfers. Maar ik ben voor gewoon elke dag drank.Sunprincess schreef:En bedankt.
En uh.. your welcome!
Gast- Gast
Iets als expeditie robinson lijkt mij het leukst, maar ik ben vast niet de beste robinson.
Ik zou in elk geval wel iets van real life willen waar je een spel speelt. Iets als Oh oh cherso vind ik zinloos vermaak, ik zou mezelf niet zo op tv willen terug zien.
Ik zou in elk geval wel iets van real life willen waar je een spel speelt. Iets als Oh oh cherso vind ik zinloos vermaak, ik zou mezelf niet zo op tv willen terug zien.
Gast- Gast
Bij SS moesten ze echt hun bed uit na de wekker, anders werd de stem boos Ook als ze overdag ergens gingen liggen slapen.Weetjewel schreef:Hahahaha, ik weet wel dat ik in het begin even flink zou gaan bijslapen
Maar Zusje, in het yescafe-huis gaan wel andere regels gelden, toch?
Gast- Gast
Wij drinken toch wel
En filmpjes? Welke filmpjes?
En filmpjes? Welke filmpjes?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij SS moesten ze echt hun bed uit na de wekker, anders werd de stem boos Ook als ze overdag ergens gingen liggen slapen.Weetjewel schreef:Hahahaha, ik weet wel dat ik in het begin even flink zou gaan bijslapen
Zijn daar regels?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij SS moesten ze echt hun bed uit na de wekker, anders werd de stem boos Ook als ze overdag ergens gingen liggen slapen.Weetjewel schreef:Hahahaha, ik weet wel dat ik in het begin even flink zou gaan bijslapen
's Nachts kom ik dan meestal wel weer tot leven
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Bij SS moesten ze echt hun bed uit na de wekker, anders werd de stem boos Ook als ze overdag ergens gingen liggen slapen.Weetjewel schreef:Hahahaha, ik weet wel dat ik in het begin even flink zou gaan bijslapen
Zijn daar regels?
Waar kan ik me inschrijven? En uhh in welk huis gaan we? Weetjewel zit wel goed in de huizen geloof ik.
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Voor welke tv programma blijf jij thuis
» Welk liedje vind je bij de forumster boven je passen?
» Welk tv programma mag van jou weer terugkomen?
» Met welk programma bewerken jullie foto's?
» foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop
» Welk liedje vind je bij de forumster boven je passen?
» Welk tv programma mag van jou weer terugkomen?
» Met welk programma bewerken jullie foto's?
» foto bewerken tot kaart, welk programma (kader en tekst erop
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: