Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In welk programma zou jij thuis passen?

+19
Lady Starstruck
Beachgirl
Rev3rie
Jeanette
Esperanza
SuperGrover
Bay
Lenthe
Blond
Terkina
Curious
Kabouter
loura
Sweety
Salander
Monte
Zora
girli
Rumble
23 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

In welk programma zou jij thuis passen? - Pagina 5 Empty Re: In welk programma zou jij thuis passen?

Bericht  Esperanza vr 2 dec 2011 - 23:40

Oh ja, de droomshow en geef nooit op, daar wilde ik ook altijd aan meedoen.

Ik zou wel een keer als gast bij oprah willen zitten. En dan 1 of ander inspirerend verhaal over mijn leven vertellen. Helaas gaat dat er niet van komen, niet omdat ik geen interessant leven heb en ik geen idee heb waarom oprah mij zou uitnodigen, maar omdat ze er mee opgehouden is.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In welk programma zou jij thuis passen? - Pagina 5 Empty Re: In welk programma zou jij thuis passen?

Bericht  Terkina vr 2 dec 2011 - 23:49

Smikkell schreef:Echt? Komt hij langs? Ow, we moeten echt daten.
Jup!
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lenthe za 3 dec 2011 - 0:22

Zora schreef:
SuperGrover schreef:
Lenthe schreef:Take me out. Mannen beoordelen en wegdrukken als ze me niet aanstaan, lijkt me erg leuk Wink
Jaa!

Ik wilde heel graag meedoen aan de Droomshow. Was ik eindelijk oud genoeg, verdwijnt het programma van de buis. Hetzelfde verhaal met 10 voor taal. Dus nu wil ik meedoen aan Wie is de Mol?

Oh men, de Droomshow!! Hoe jaloers was ik altijd op die tafel kado's die dan kwam aanrijden :shock:

Maar nog liever wilde ik meedoen aan Geef Nooit Op! En dan in de schuimbak springen Very Happy

ohja! De Droomshow en Geef Nooit Op! Daar wilde ik ook altijd aan meedoen! Very Happy
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Jeanette za 3 dec 2011 - 2:25

Woee, Geef Nooit Op idd! Daar heb ik me ooit nog eens voor op gegeven. En vroeger wilde ik ook altijd mee doen aan de mini-playbackshow! :P

Nu zou ik wel mee willen doen aan 'Wie is de Mol'.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SuperGrover za 3 dec 2011 - 4:48

Ooooh ja, geef nooit op! Ik kan me daar nog vaag iets van herinneren.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rev3rie zo 4 dec 2011 - 1:17

Smaken verschillen lijkt mij echt leuk! De lat wordt tenminste niet zo hoog gelegd :p
Jammer dat het niet meer op tv is.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Beachgirl zo 4 dec 2011 - 1:20

The Voice, en dan eerst maar eens de audities.

Het is dat ik een ontzettende podiumschijtluis ben anders had ik 3 jaar geleden al meegedaan.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Lady Starstruck zo 4 dec 2011 - 1:41

Rev3rie schreef:Smaken verschillen lijkt mij echt leuk! De lat wordt tenminste niet zo hoog gelegd :p
Jammer dat het niet meer op tv is.

Daar zou ik ook wel aan mee willen doen. Maar ik durf ik niet op tv. Tegenwoordig word er over iedereen getwitterd die op tv komt en dat is niet altijd erg aardig. Dus dan heb ik zoiets van laat maar.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 9:59

Ik denk dat mijn vriendin en ik het heel goed zouden doen als domme typjes in 'Modemeisjes met een missie' laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 10:00

Carrie schreef:Ik denk dat mijn vriendin en ik het heel goed zouden doen als domme typjes in 'Modemeisjes met een missie' laughcry
Dat denk ik ook laughcry

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 4 dec 2011 - 10:09

Ik wil pas op de televisie als ik echt iets bijzonders te vertellen heb. Voor die tijd hoef ik in geen enkel programma.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 10:20

Zelda schreef:
Carrie schreef:Ik denk dat mijn vriendin en ik het heel goed zouden doen als domme typjes in 'Modemeisjes met een missie' laughcry
Dat denk ik ook laughcry

Haha bedankt he! nerd

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 4 dec 2011 - 13:10

Ik zou wel voor BNN willen werken, dingen als try before you die, man met de hamer, 6-pack.. Ik hou daar wel van Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  noaiseenmooienaam zo 4 dec 2011 - 21:15

Ik zou wel mee willen doen aan Hollands Next Topmodel, maar daar ben ik ondertussen al te oud voor, denk ik. Peking Expres lijkt me ook super! Very Happy

noaiseenmooienaam
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 04-12-11

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 21:39

Ik pas thuis in 3 op reis! Very Happy
Ik hou van reizen en vind landen en culturen reuze interessant.
En als je daar ook nog voor betaald krijgt, mooier is er niet!

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! wo 7 dec 2011 - 2:22

Het Blok, Peking Express en Wie is de mol.
Mijn top 3 van programma's waar ik ooit aan mee zou willen doen smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: