Shampoo: ik zoek een topic
+2
Liz
Caro
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Shampoo: ik zoek een topic
Er heeft hier een topic gestaan, ik dacht van Bobbie of Punk'd, over dat ze echt de meest geweldige volumeshampoo tegen fijn haar gevonden hadden. Het kan ook iemand anders zijn geweest, maar er stond een plaatje in de openingspost, diegene was er helemaal lyrisch over en het was dacht ik van Elvive.
Maar nu kan ik dat topic niet meer vinden en ik moet echt nieuwe shampoo, en ik wil nu echt eens goede shampoo hebben .
Ik heb al gezocht op meerdere termen maar ik kan het écht niet vinden.... Wie oh wie weet wat ik zoek?
Maar nu kan ik dat topic niet meer vinden en ik moet echt nieuwe shampoo, en ik wil nu echt eens goede shampoo hebben .
Ik heb al gezocht op meerdere termen maar ik kan het écht niet vinden.... Wie oh wie weet wat ik zoek?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Shampoo: ik zoek een topic
VC heeft geloof ik wel iets gepost. Was dat in het laatst gekocht topic?Caro schreef:Er heeft hier een topic gestaan, ik dacht van Bobbie of Punk'd, over dat ze echt de meest geweldige volumeshampoo tegen fijn haar gevonden hadden. Het kan ook iemand anders zijn geweest, maar er stond een plaatje in de openingspost, diegene was er helemaal lyrisch over en het was dacht ik van Elvive.
Gast- Gast
Dat was deze
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Die shampo heb ik ook een tijdje gebruikt, maar was toch niet echt tevreden. Mijn haar werd daar heel zwaar van en plat aan de bovenkant.
Ik heb nu altijd deze:
(waarvan ik alleen de roze fijn vind)
Ik heb nu altijd deze:
Gast- Gast
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Jaaa! Dat was hem... . Ik was vandaag al aan het zoeken bij de DA naar Elvive, en wat denk je: ze hadden niks staan van Elvive. Schandalig!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Als je volume wil, zou ik gaan voor Big van Lush
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Die shampo heb ik ook een tijdje gebruikt, maar was toch niet echt tevreden. Mijn haar werd daar heel zwaar van en plat aan de bovenkant.
Ik heb nu altijd deze:
Gebruik je hier ook de conditioner van?
Ik gebruik altijd haarverf van Syoss en daar ben ik tevreden over. Misschien dat ik ook de shampoo ervan maar ga gebruiken
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
» het: 'ik-zoek topic'
» "ik zoek"-topic
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Help ik zoek een vakantie topic
» het: 'ik-zoek topic'
» "ik zoek"-topic
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Help ik zoek een vakantie topic
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: