Uitgestorven hier?
+5
Jade
mickey
SnowWhite
VeryCherry
Kqip
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Uitgestorven hier?
Weetjewel schreef:mickey schreef:Vind ik een heel goed idee! Maar mijn buddha (=baby met een geschat gewicht van 4,2 kilo...) denkt daar anders over... Die vindt het nog veel te gezellig in mijn buik.
Netjes
Succes met bevallen dan
Inderdaad, haha!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hahaha, dank jullie wel!Evy schreef:Weetjewel schreef:mickey schreef:Vind ik een heel goed idee! Maar mijn buddha (=baby met een geschat gewicht van 4,2 kilo...) denkt daar anders over... Die vindt het nog veel te gezellig in mijn buik.
Netjes
Succes met bevallen dan
Inderdaad, haha!
Als die kleine buddha zich dit weekend niet vanzelf meldt, word ik waarschijnlijk dinsdag ingeleid.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
whahah ik hoop niet dat ik uit het niets ga bevallen, dan zou ik een hele zwangerschap gemist hebben
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit ook te kijken hoor Kopje thee, speculaasbrokken en een lambrusco. Goede combinatie
Alvast succes met bevallen Mickey!
Alvast succes met bevallen Mickey!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik nog niet in ieder geval, terwijl ik toch echt de eerste ben die aan de beurt is!Smikkell schreef:Misschien is iedereen aan het bevallen?
Ben inderdaad The Voice aan't kijken
Dank je wel sweety!
mickey- Kletskop
Mensen dringen voor, echt, ze doen het overal.mickey schreef:Ik nog niet in ieder geval, terwijl ik toch echt de eerste ben die aan de beurt is!Smikkell schreef:Misschien is iedereen aan het bevallen?
Ben inderdaad The Voice aan't kijkenen aan't hopen dat de baby eruit wilt
Dank je wel sweety!
Gast- Gast
Er zijn al een heleboel voorgedrongen hier! Schandalig gewoon!Smikkell schreef:Mensen dringen voor, echt, ze doen het overal.mickey schreef:Ik nog niet in ieder geval, terwijl ik toch echt de eerste ben die aan de beurt is!Smikkell schreef:Misschien is iedereen aan het bevallen?
Dank je wel sweety!
mickey- Kletskop
Demickey schreef:Er zijn al een heleboel voorgedrongen hier! Schandalig gewoon!Smikkell schreef:Mensen dringen voor, echt, ze doen het overal.mickey schreef:Ik nog niet in ieder geval, terwijl ik toch echt de eerste ben die aan de beurt is!Smikkell schreef:Misschien is iedereen aan het bevallen?
Dank je wel sweety!
Gast- Gast
Ik kan trouwens niet wachten op het moment dat de eerste forumbaby zich hier aanmeldt als lid...
Wie zou dat dan zijn? Lise?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kan trouwens niet wachten op het moment dat de eerste forumbaby zich hier aanmeldt als lid...
Hahahaha, ja als ze 14 is komt ze hier vragen stellen over vriendjes enzo Duurt nog bijna 7 jaar... We zitten al bijna op de helft...
Gast- Gast
Meisjes van 14 met hun vragen, of meisjes van 30 met vragen van een 14 jarige zijn hier niet echt welkom heb ik het idee.Weetjewel schreef:Smikkell schreef:Ik kan trouwens niet wachten op het moment dat de eerste forumbaby zich hier aanmeldt als lid...
Hahahaha, ja als ze 14 is komt ze hier vragen stellen over vriendjes enzo Duurt nog bijna 7 jaar... We zitten al bijna op de helft...
Gast- Gast
Maura schreef:Zusje gaat naar de film en opeens zijn er weer foutmeldingen.
Echt? Ik heb nergens last van... Zat net ook gewoon op mijn telefoon (niet tijdens de film natuurlijk )
Gast- Gast
Ik kwam vandaag wel weer een paar keer op een algemene site van actieforum.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kwam vandaag wel weer een paar keer op een algemene site van actieforum.
Ze zijn gewoon jaloers op het ledenaantal hier, ze proberen jullie naar hun eigen site te loodsen denk ik . Nah, ze zullen wel dingen aan het updaten zijn dat het er af en toe uit ligt.
Gast- Gast
Ik had inderdaad hetzelfde als Smikkell. Kwam op de algemene site van Actieforum terecht, waarin werd gezegd dat er onderhoud werd gehouden aan de site. Wellicht dat, dat het probleem is? Dat Actieforum zelf aan het onderhouden is?
Gast- Gast
Maura schreef:Ik had inderdaad hetzelfde als Smikkell. Kwam op de algemene site van Actieforum terecht, waarin werd gezegd dat er onderhoud werd gehouden aan de site. Wellicht dat, dat het probleem is? Dat Actieforum zelf aan het onderhouden is?
Nou dan heb je dus gelijk je antwoord al. Ik kan daar niets aan veranderen... Zo almighty ben ik niet .
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» BH, zijn ze bijna uitgestorven?
» Wat kan ik hier mee?
» Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
» Ook hier is het over.
» Ook hier is het mis
» Wat kan ik hier mee?
» Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
» Ook hier is het over.
» Ook hier is het mis