Uitgestorven hier?
+5
Jade
mickey
SnowWhite
VeryCherry
Kqip
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Uitgestorven hier?
Ik heb problemen met de website. Krijg continu 502 Bad Gateway ofzo. Misschien dat het hier daarom zo rustig is?
Gast- Gast
HIer ook problemen afgelopen 10 minuten !
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Heb er ook al last van
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hij was ff traag ja, zag het ook net... Maar nu doetie het weer bij mij .
Gast- Gast
Same here!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Nog geen reclame btw.Zusje schreef:Hij was ff traag ja, zag het ook net... Maar nu doetie het weer bij mij .
Gisteravond/vannacht kwam ik steeds op een algemene site van actieforum terecht.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nog geen reclame btw.Zusje schreef:Hij was ff traag ja, zag het ook net... Maar nu doetie het weer bij mij .
Gisteravond/vannacht kwam ik steeds op een algemene site van actieforum terecht.
Ja vaag he... Ik heb toch echt maar voor een jaar betaald . Ik zag dat ik het wel al kon verlengen maar dat ga ik natuurlijk niet doen zolang het wegblijft . Wat raar trouwens dat je daarop uit kwam. Ik denk dat het er dan compleet uitlag...
Gast- Gast
Ik had vanmorgen en een uurtje geleden ook problemen met de site. Maar nu lijkt het weer goed te gaan.
Als je trouwens niet ingelogd bent, krijg je wel reclame in beeld. Had ik tenminste. Mijn laptop had me afgemeld van de site (of de site had me eraf gegooid ) en toen had ik dus wel reclame in beeld.
Als je trouwens niet ingelogd bent, krijg je wel reclame in beeld. Had ik tenminste. Mijn laptop had me afgemeld van de site (of de site had me eraf gegooid ) en toen had ik dus wel reclame in beeld.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
mickey schreef:Ik had vanmorgen en een uurtje geleden ook problemen met de site. Maar nu lijkt het weer goed te gaan.
Zeg, ga eens bevallen
Gast- Gast
Omdat het alleen afgekocht was voor ledenmickey schreef:Ik had vanmorgen en een uurtje geleden ook problemen met de site. Maar nu lijkt het weer goed te gaan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Omdat het alleen afgekocht was voor ledenmickey schreef:Ik had vanmorgen en een uurtje geleden ook problemen met de site. Maar nu lijkt het weer goed te gaan.
En volgens mij is het ook zo dat je elke maand opnieuw moet inloggen. Bij mij tenminste wel.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, eerst van de maand.Caroow schreef:Smikkell schreef:Omdat het alleen afgekocht was voor ledenmickey schreef:Ik had vanmorgen en een uurtje geleden ook problemen met de site. Maar nu lijkt het weer goed te gaan.
En volgens mij is het ook zo dat je elke maand opnieuw moet inloggen. Bij mij tenminste wel.
Gast- Gast
Klopt, mensen die geen lid zijn, zien wel de reclame en over het algemeen moet je altijd de 1e van de maand opnieuw inloggen.
Ik zit tv te kijken... Wereldprimeur
Ik zit tv te kijken... Wereldprimeur
Gast- Gast
Vind ik een heel goed idee! Maar mijn buddha (=baby met een geschat gewicht van 4,2 kilo...) denkt daar anders over... Die vindt het nog veel te gezellig in mijn buik.Weetjewel schreef:mickey schreef:Ik had vanmorgen en een uurtje geleden ook problemen met de site. Maar nu lijkt het weer goed te gaan.
Zeg, ga eens bevallen
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
mickey schreef:Vind ik een heel goed idee! Maar mijn buddha (=baby met een geschat gewicht van 4,2 kilo...) denkt daar anders over... Die vindt het nog veel te gezellig in mijn buik.Weetjewel schreef:mickey schreef:Ik had vanmorgen en een uurtje geleden ook problemen met de site. Maar nu lijkt het weer goed te gaan.
Zeg, ga eens bevallen
Netjes
Succes met bevallen dan
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» BH, zijn ze bijna uitgestorven?
» Wat kan ik hier mee?
» Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
» Ook hier is het over.
» Ook hier is het mis
» Wat kan ik hier mee?