Leuke uitspraken?
+32
L!ND@
Viva
juffie001
ekiaam87
Parisienne
koNijntje
*Troela*
Lejow
Printje
Evalynn
Arwyn
Paper Crown
Stuiterbal
Tania
Rouge
JD
Liadan
Dora
diddie
Zora
VeryCherry
mickey
Shy
PrimaBella
Poisongirl
Lindsya
meisjesmama
meisje
Aziraphale
Makamba
Susan
Rumble
36 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Leuke uitspraken?
Rouge schreef:zoon gisteren vanuit de autostoel gillend:papa...mama!
Ja?
hij: ik heb iets nodig
papa: wat heb je nodig dan?
hij: ruimte
zoon en papa in bad.
papa: sta je nou gewoon te pissen?
zoon: neee, plassen!
Zoon ziet een gehandicapte man in rolstoel
zoon: kan niet praten
papa:nee die meneer kan niet praten
zoon: *eigen naam* begrijpt er niets van
zoon hoort luchtalarm, en wil later als hij groot is ook het luchtalarm aandoen (verder wil hij als hij later groot is tanken, betalen en boodschappen doen)
zoon speelt met rolletje plakband en dit rolt onder de bank
ik wil het pakken
zoon: geen zorgen mama, *eigen naam* pakt wel!
ik tegen zoon: we gaan vandaag naar opa George
zoon: Opa George, beste vriend!
Ach!
Gast- Gast
Mijn zoontje werd gevraagd, wil jij een broertje of zusje?
Zegt hij, nee een waf (hond)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Mijn zoontje werd gevraagd, wil jij een broertje of zusje?
haha, wel een pijnloze bevalling dan
Lekker makkelijk!
Gast- Gast
Parels schreef:Printje schreef:Mijn zoontje werd gevraagd, wil jij een broertje of zusje?
haha, wel een pijnloze bevalling dan
Lekker makkelijk!
Weet je hoe harig dat is.. bevallen van een hond..
Kom je wel in het wereldnieuws, en word je stinkend rijk
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
I.ndy wil nog graag 1 broertje erbij of 2.. toen ik zei dat we geen slaapkamers meer hadden zei ze; ohh maar dan doen we er toch 1 weg... :-)
heb gezegd dat we geen kindjes weg geven gelukkig vond ze het dan ook prima als J.ace en zijn broertje(s)?? samen op 1 kamer zoude slapen...
verder hebben we volgens I.ndy 4 kindjes; I.ndy, M.erle, J.ace en papa
ook staat het stalletje van Josef en Maria in Amerika volgens I.ndy
heb gezegd dat we geen kindjes weg geven gelukkig vond ze het dan ook prima als J.ace en zijn broertje(s)?? samen op 1 kamer zoude slapen...
Gast- Gast
Ik vind het helemaal geen taal voor een kind van vier.Lindsya schreef:Smikkell schreef:Hoe oud is je zoon?Lindsya schreef:Geweldig die uitspraken van die kleintjes.
Mijn zoontje zeg van de week, wanneer komt mijn broertje of zusje nou? Dus zonder dat ik er bij na dacht zeg ik, die is in de maak. Kijk mijn zoontje me aan en zeg "ik wil een echte zusje of broertje geen robot"
Mijn zoontje heeft iets met stropdassen, hij vind dat echt heel leuk. Alleen noem die ze stronttas, als die het vlug wil zeggen.
Mijn man zeg van de week, ik voel me niet zo lekker vandaag. Dus mijn zoontje ga naast hem zitten met zijn hand op mijn man's schouder en zeg oh lieve papa, ben je zo ziek? Kom maar lieve papa dan geef ik je een kusje en ga maar lekker liggen dan ben je morgen weer beter.
Vorige keer deed die iets stouts en ik zeg tegen hem "je kan er nu mee stoppen anders ga je naar je kamer, je kan nu kiezen of delen. Vraag hij waar staat delen voor want misschien wil ik dan voor delen kiezen"
4 jaar.
Gast- Gast
Mijn oppaskindje (toen 2/2,5 denk ik) zag zijn moeder een klein pepermuntje pakken. "Ik ook?" vroeg hij. Dus zijn moeder zegt: "Ja, maar het is wel een beetje heet hè!" Kijkt hij vertwijfeld naar zijn hand waar dat mini-pepermuntje in ligt, gaat hij blazen en daarna stopt hij het in zijn mond. Echt zo lief was dat .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het helemaal geen taal voor een kind van vier.Lindsya schreef:Smikkell schreef:Hoe oud is je zoon?Lindsya schreef:Geweldig die uitspraken van die kleintjes.
Mijn zoontje zeg van de week, wanneer komt mijn broertje of zusje nou? Dus zonder dat ik er bij na dacht zeg ik, die is in de maak. Kijk mijn zoontje me aan en zeg "ik wil een echte zusje of broertje geen robot"
Mijn zoontje heeft iets met stropdassen, hij vind dat echt heel leuk. Alleen noem die ze stronttas, als die het vlug wil zeggen.
Mijn man zeg van de week, ik voel me niet zo lekker vandaag. Dus mijn zoontje ga naast hem zitten met zijn hand op mijn man's schouder en zeg oh lieve papa, ben je zo ziek? Kom maar lieve papa dan geef ik je een kusje en ga maar lekker liggen dan ben je morgen weer beter.
Vorige keer deed die iets stouts en ik zeg tegen hem "je kan er nu mee stoppen anders ga je naar je kamer, je kan nu kiezen of delen. Vraag hij waar staat delen voor want misschien wil ik dan voor delen kiezen"
4 jaar.
Nee, hoezo?
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Volgens mij zit hij toch ook meer richting de 5 dan de 4 jaar, toch Lindsya?
Ik vind het prima bij zijn leeftijd passen hoor, sommige kindjes zijn wat bijdehandter.
Zo is mijn nichtje bijna 3, maar loopt ze qua wijsheid gelijk met haar broertje van bijna 5.
Ik vind het prima bij zijn leeftijd passen hoor, sommige kindjes zijn wat bijdehandter.
Zo is mijn nichtje bijna 3, maar loopt ze qua wijsheid gelijk met haar broertje van bijna 5.
Gast- Gast
Parels schreef:Volgens mij zit hij toch ook meer richting de 5 dan de 4 jaar, toch Lindsya?
Ja einde van de maand wordt die 5 jaar. Ik vind het ook prima bij zijn leeftijd passen maar ik ben wel nieuwsgierig waarom het niet bij zijn leeftijd pas. Hij zegt geen schokkende dingen lijkt mij. In zijn klas zeggen sommige kinderen al scheldwoorden dat vind ik nou niet bij hun leeftijd passen.
Lindsya- Kletskop
Lindsya schreef:Parels schreef:Volgens mij zit hij toch ook meer richting de 5 dan de 4 jaar, toch Lindsya?
Ja einde van de maand wordt die 5 jaar. Ik vind het ook prima bij zijn leeftijd passen maar ik ben wel nieuwsgierig waarom het niet bij zijn leeftijd pas. Hij zegt geen schokkende dingen lijkt mij. In zijn klas zeggen sommige kinderen al scheldwoorden dat vind ik nou niet bij hun leeftijd passen.
Wou net zeggen, als je hoort waar 'mijn' kleuters soms mee smijten....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Lindsya schreef:Parels schreef:Volgens mij zit hij toch ook meer richting de 5 dan de 4 jaar, toch Lindsya?
Wou net zeggen, als je hoort waar 'mijn' kleuters soms mee smijten....
Ik had het eerder andersom opgevat, dat ze vond dat hij jonger klinkt. Maar dat ligt misschien aan mij
Gast- Gast
Ik was net met mijn zoontje aan het zingen zegt hij opeens. Mama nie singuh....en bedankt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hij is wel eerlijkPrintje schreef:Ik was net met mijn zoontje aan het zingen zegt hij opeens. Mama nie singuh....en bedankt.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Toen D nog op couveuse afdeling lag, begon er andere baby te huilen. Waarop T vroeg, of we ze allemaal mee naar huis moesten nemen ( met verontwaardigd gezicht).
Gister had T weer cakejes versierd, iets wat hij erg leuk vind om te doen. Ik zei , misschien word je later wel bakker dan kan je lekker brood bakken en taarten en cakejes maken.
T: Ja en dan kan ik voor jou ook een frikandelbroodje maken (oma heeft die pas een keer voor hem gemaakt). En dan ga ik boodschappen doen voor jou.
Ik: Ga je dan ook in een eigen huis wonen?
T: Nee, ik blijf hier in mijn huis wonen. Dan ga ik hier door de straat en dan die kant en dan die kant en dan ga ik werken en als ik klaar ben kom ik weer bij jou hoor mama!
Gister had T weer cakejes versierd, iets wat hij erg leuk vind om te doen. Ik zei , misschien word je later wel bakker dan kan je lekker brood bakken en taarten en cakejes maken.
T: Ja en dan kan ik voor jou ook een frikandelbroodje maken (oma heeft die pas een keer voor hem gemaakt). En dan ga ik boodschappen doen voor jou.
Ik: Ga je dan ook in een eigen huis wonen?
T: Nee, ik blijf hier in mijn huis wonen. Dan ga ik hier door de straat en dan die kant en dan die kant en dan ga ik werken en als ik klaar ben kom ik weer bij jou hoor mama!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Mijn zoon had vanmorgen een krentebol. Toen ik vroeg of ik ook een hapje mocht zei hij: nee mama, dat is alleen voor mensen. Ik: maar ik ben toch ook een mens? Zoon: Nee hoor. Jij bent een vrouw.
Gast- Gast
yvonne schreef:Mijn zoon had vanmorgen een krentebol. Toen ik vroeg of ik ook een hapje mocht zei hij: nee mama, dat is alleen voor mensen. Ik: maar ik ben toch ook een mens? Zoon: Nee hoor. Jij bent een vrouw.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
yvonne schreef:Mijn zoon had vanmorgen een krentebol. Toen ik vroeg of ik ook een hapje mocht zei hij: nee mama, dat is alleen voor mensen. Ik: maar ik ben toch ook een mens? Zoon: Nee hoor. Jij bent een vrouw.
Gisteren vroeg ik aan mijn zoon "Wie is hier de baas?" (nadat hij even niet deed luisteren)
S zegt "Ikke ben baas mama"
Haha ik moest wel even lachen en nadat ik vertelde dat ik de baas was zei hij "Mama is baas maar ikke ook he"
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
BeeGee schreef:I.ndy wil nog graag 1 broertje erbij of 2.. toen ik zei dat we geen slaapkamers meer hadden zei ze; ohh maar dan doen we er toch 1 weg... :-)
Dus er komt nog een vijfde kindje bij jullie
Lindsya- Kletskop
E. Was vanmiddag met marsepein bezig en had cakejes gebakken.
Dus toen zei ik "nou doe de vormpjes maar op de cake" zegt ze.
"mama, je kan de klei toch niet op een cakeje doen en opeten".
Dus toen zei ik "nou doe de vormpjes maar op de cake" zegt ze.
"mama, je kan de klei toch niet op een cakeje doen en opeten".
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Stella_ schreef:yvonne schreef:Mijn zoon had vanmorgen een krentebol. Toen ik vroeg of ik ook een hapje mocht zei hij: nee mama, dat is alleen voor mensen. Ik: maar ik ben toch ook een mens? Zoon: Nee hoor. Jij bent een vrouw.
Gisteren vroeg ik aan mijn zoon "Wie is hier de baas?" (nadat hij even niet deed luisteren)
S zegt "Ikke ben baas mama"
Haha ik moest wel even lachen en nadat ik vertelde dat ik de baas was zei hij "Mama is baas maar ikke ook he"
hahaha hier ook zoiets.
Wie is de baas, T : Mama is de baas, dan ikke, dan D en dan papa!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
N. is de laatste tijd veel aan het kletsen en kan al aardig wat woordjes, maar echte zinnen komen er natuurlijk nog niet uit. Desondanks heeft ze wel al een grappige 'uitspraak'.
Papa: "N., wat doet de koe?
N.: "Booeee"
Papa: "En wat doet de tijger?"
N.: "Wraaaww"
Papa: "Ennn.. wat doet het poesje?"
N.: "Maauww"
Uiteindelijk vraagt papa: "Wat zegt mama altijd?"
N. (met een boze blik, vingertje in de lucht en haar hoofd schuddend): "Neen, neen, neen, neen, neen!"
N. (met een boze blik, vingertje in de lucht en haar hoofd schuddend): "Neen, neen, neen, neen, neen!"
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Whahaha Parisienne
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Parisienne schreef:N. is de laatste tijd veel aan het kletsen en kan al aardig wat woordjes, maar echte zinnen komen er natuurlijk nog niet uit. Desondanks heeft ze wel al een grappige 'uitspraak'.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken!
» Leuke uitspraken!
» Leuke Engelse uitspraken..
» Leuke uitspraken topic
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Leuke uitspraken!