Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke uitspraken?

+32
L!ND@
Viva
juffie001
ekiaam87
Parisienne
koNijntje
*Troela*
Lejow
Printje
Evalynn
Arwyn
Paper Crown
Stuiterbal
Tania
Rouge
JD
Liadan
Dora
diddie
Zora
VeryCherry
mickey
Shy
PrimaBella
Poisongirl
Lindsya
meisjesmama
meisje
Aziraphale
Makamba
Susan
Rumble
36 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Leuke uitspraken? - Pagina 2 Empty Re: Leuke uitspraken?

Bericht  Rumble vr 2 dec 2011 - 8:58

meisjesmama schreef:Ik zeg net tegen mijn oudste zullen we het sinterklaasjournaal kijken?
Zegt ze "het sinterklaasjournaal met dikkertje (dieuwertje) blok".
Nou je kon me opvegen. Ze keer er zo serieus bij haha

Whahahaha ik moest hier echt zo hard om lachen!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  diddie vr 2 dec 2011 - 9:22

J.had er gisteren 2.
Hij had zich gestoten en ik vroeg hem waar het pijn deed (zag dat heyt zijn grote teen was).
Op mijn duimteen Laughing

We stonden bij het stoplicht met een pijl om rechtdoor te gaan.
"Mama,waarom moeten we hier omhoog?"
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dora vr 2 dec 2011 - 10:07

Laurientje85 schreef:Mijn zoontj heeft voor zichzelf nog geen "naam" dus we zaten aan tafel en ik zei: wie is dat?(wijzend naar papa) zegt ie: papa! Wie is dit? (wijzend naar mezelf) zegt ie: mama!
Zeg ik: en wie is dat? (wijzend naar hem zelf) zegt ie een hele poos niks en ineens: aap?
Laughing

En zijn naam komt er nog niet eens bij in de buurt....
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Liadan ma 2 jan 2012 - 9:34

Toen we aan het wandelen waren en door een brandgang liepen zei Yara: 'ooooh wat is het hier mooi'.
En toen we een dag later langs een weiland reden: 'ooooh wat een prachtige boerderij'.

31 dec. zei ze overdag: 'mama, als ik jou was zou ik maar niet naar buiten gaan vandaag'.

En gisteren toen ik ergens mee bezig was, zei ze: '*mijn voornaam+mijn achternaam*, luister eens even naar mij'

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  JD ma 2 jan 2012 - 9:38

een kindje op mijn werk (1,5) nadat ze na haar middagslaapje de groep weer opliep: "Zo....ik ben weer thuis!"
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Rouge ma 2 jan 2012 - 9:44

zoon gisteren vanuit de autostoel gillend:papa...mama!
Ja?
hij: ik heb iets nodig
papa: wat heb je nodig dan?
hij: ruimte

zoon en papa in bad.
papa: sta je nou gewoon te pissen?
zoon: neee, plassen!

Zoon ziet een gehandicapte man in rolstoel
zoon: kan niet praten
papa:nee die meneer kan niet praten
zoon: *eigen naam* begrijpt er niets van

zoon hoort luchtalarm, en wil later als hij groot is ook het luchtalarm aandoen (verder wil hij als hij later groot is tanken, betalen en boodschappen doen)

zoon speelt met rolletje plakband en dit rolt onder de bank
ik wil het pakken
zoon: geen zorgen mama, *eigen naam* pakt wel!

ik tegen zoon: we gaan vandaag naar opa George
zoon: Opa George, beste vriend!

Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  JD ma 2 jan 2012 - 9:46

@rouge, hahaha ik vind vooral die eerste geweldig!!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:46

Mijn vader was vergeten de poedersuiker op te ruimen. Toen we in de keuken stonden kwam mijn zoon naar ons toe: mama, neem me niet kwalijk maar ik heb echt niks gedaan. Toen ik ging kijken wat hij had uitgespookt zei hij: oh neem me niet kwalijk ik ben met mijn neus in de suiker gevallen. ( hij had de hele bus over de kop gehouden en het daarna van de tafel gelikt.) Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:48

Zoontje ziet buurvrouw/goede vriendin van mij uit de auto stappen en roept: M. , wat zie jij er lekker uit!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:49

Ik lag gisteren met mijn dochter in bed, ze streek mijn haar uit mijn gezicht en zei "Niet bang zijn mama, je bent echt prachtig". En even van FB gekopieerd, van dag of 10 geleden toen we bij de huisarts waren:
We zaten daar te wachten en ze was de knopen van mijn jas aan het open en dichtmaken, ondertussen had ze mij haar soepstengel gegeven. Die at ze later op en toen ging ze weer met mn jas aan de gang, en toen vergat ze dat ze dat ding al op had. Overal zoeken en vragen "waar is de soepstengel nou?" Ondertussen werden we al bekeken door de hele wachtkamer, trekt ze mijn shirt omhoog en zegt ze "Heb jij die weer in je navel verstopt!"

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 2 jan 2012 - 9:50

Arden schreef:
We zaten daar te wachten en ze was de knopen van mijn jas aan het open en dichtmaken, ondertussen had ze mij haar soepstengel gegeven. Die at ze later op en toen ging ze weer met mn jas aan de gang, en toen vergat ze dat ze dat ding al op had. Overal zoeken en vragen "waar is de soepstengel nou?" Ondertussen werden we al bekeken door de hele wachtkamer, trekt ze mijn shirt omhoog en zegt ze "Heb jij die weer in je navel verstopt!"

lol!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:54

Tania schreef:
Arden schreef:

lol!

Haha ja die is echt leuk, zie het al helemaal voor me lol!

Gast
Gast

Bericht  Zora ma 2 jan 2012 - 10:03

Meeeeer! Ik vind deze topics het leukst van ALLE topics!! Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Stuiterbal ma 2 jan 2012 - 10:31

Hahahaha Geweldig Arden cheers

Ik moest vandaag wel lachen om mijn zoon. Hij kan sinds kort steeds beter praten dus er komen nu langzaam ook de meest gekke dingen uit !
Over een week krijgen we een kitten. Zijn spullen zoals krabpaal enz staan al klaar.
Vandaag kwam mijn zoontje naar mij (weekend bij papa geweest toen ik alles klaar had gezet)
Hij liep naar de krabpaal meteen en begon te zoeken.

"Ohh Poehoes..... waar ben je nou ??" Hij heeft daarna minsten een half uur rond lopen zoeken naar een poes die er nog niet is. laughcry

En hot item hier is " I loch yuuuuuuuu" (i love you)
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 11:01

@ Rouge, die eerste is echt heel grappig Very Happy .

Gisteren:

D.: Mama, pak dat puzzelstukje eens op.
Ik: Nou, anders doe je dat zelf maar even, he?
D.: Kan niet, buik doet pijn van bevalling.
Ik: Nou, daar heeft mama anders ook nog last van.
D.: Ja, nou en?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 12:35

Ik vertelde C.iske vandaag dat we vrijdag naar de Efteling gaan. Ik vertelde over het sprookjesbos en zei dat Langnek daar ook is. Daarop antwoordde C.iske; " En de Jellinek he?" laughcry

Toen we laatst langs de kerk liepen vertelde ik hem over de kerkklokken en dat als het kerst zou worden de mensen liedjes gingen zingen voor Jezus. Daarop vroeg hij; "de 3 Jezus?".

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 13:47

Sunprincess schreef:Ik vertelde C.iske vandaag dat we vrijdag naar de Efteling gaan. Ik vertelde over het sprookjesbos en zei dat Langnek daar ook is. Daarop antwoordde C.iske; " En de Jellinek he?" laughcry

Toen we laatst langs de kerk liepen vertelde ik hem over de kerkklokken en dat als het kerst zou worden de mensen liedjes gingen zingen voor Jezus. Daarop vroeg hij; "de 3 Jezus?".
lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 13:47

Lindsya schreef:Geweldig die uitspraken van die kleintjes.

Mijn zoontje zeg van de week, wanneer komt mijn broertje of zusje nou? Dus zonder dat ik er bij na dacht zeg ik, die is in de maak. Kijk mijn zoontje me aan en zeg "ik wil een echte zusje of broertje geen robot"

Mijn zoontje heeft iets met stropdassen, hij vind dat echt heel leuk. Alleen noem die ze stronttas, als die het vlug wil zeggen.

Mijn man zeg van de week, ik voel me niet zo lekker vandaag. Dus mijn zoontje ga naast hem zitten met zijn hand op mijn man's schouder en zeg oh lieve papa, ben je zo ziek? Kom maar lieve papa dan geef ik je een kusje en ga maar lekker liggen dan ben je morgen weer beter.

Vorige keer deed die iets stouts en ik zeg tegen hem "je kan er nu mee stoppen anders ga je naar je kamer, je kan nu kiezen of delen. Vraag hij waar staat delen voor want misschien wil ik dan voor delen kiezen"
Hoe oud is je zoon?

Gast
Gast

Bericht  Lindsya ma 2 jan 2012 - 22:01

Smikkell schreef:
Lindsya schreef:Geweldig die uitspraken van die kleintjes.

Mijn zoontje zeg van de week, wanneer komt mijn broertje of zusje nou? Dus zonder dat ik er bij na dacht zeg ik, die is in de maak. Kijk mijn zoontje me aan en zeg "ik wil een echte zusje of broertje geen robot"

Mijn zoontje heeft iets met stropdassen, hij vind dat echt heel leuk. Alleen noem die ze stronttas, als die het vlug wil zeggen.

Mijn man zeg van de week, ik voel me niet zo lekker vandaag. Dus mijn zoontje ga naast hem zitten met zijn hand op mijn man's schouder en zeg oh lieve papa, ben je zo ziek? Kom maar lieve papa dan geef ik je een kusje en ga maar lekker liggen dan ben je morgen weer beter.

Vorige keer deed die iets stouts en ik zeg tegen hem "je kan er nu mee stoppen anders ga je naar je kamer, je kan nu kiezen of delen. Vraag hij waar staat delen voor want misschien wil ik dan voor delen kiezen"
Hoe oud is je zoon?

4 jaar.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Paper Crown di 3 jan 2012 - 2:09

Haha, wat schattig die uitspraken!

Mijn nichtje van 3 weet het verschil tussen warm en koud niet.. dus toen ik haar een sisi-mini gaf uit de koelkast gilde ze: 'Wajmmmmmm wajjjjjjmmmmmm!!!!' haha ze bedoelde koud, maar dat verschil kent ze niet.. I love you
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 2:14

Mijn zoontje zei gisteren:

Mama? Dus ik zeg ja?
Papa heeft een piepie en mama heeft een baby! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 3 jan 2012 - 2:19

Haha, wat een geweldige uitspraken hier!

Eentje die mij is bijgebleven is van m'n achternichtjes, alweer een paar jaar geleden. Waren toen op de verjaardag van mijn oma en ze hebben echt de hele middag de hele middag de boot rond gerend terwijl ze poepiescheet naar elkaar schreeuwden, haha. En een lol dat ze daarom hadden! Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy di 3 jan 2012 - 2:53

Arwyn schreef:Haha, wat een geweldige uitspraken hier!

Eentje die mij is bijgebleven is van m'n achternichtjes, alweer een paar jaar geleden. Waren toen op de verjaardag van mijn oma en ze hebben echt de hele middag de hele middag de boot rond gerend terwijl ze poepiescheet naar elkaar schreeuwden, haha. En een lol dat ze daarom hadden! Very Happy

Zo heb ik een keer met mijn zus in een attractie gezeten in duinrel erectie roepend, de hele tijd. Ik wist niet wat het betekende en zei wat? Commissaris rex toch? Zal 6 of 7 geweest zijn denk ik nerd doordat mijn zus steeds zei hou nou op ging ik het nog harder roepen haha
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Evalynn di 3 jan 2012 - 2:57

Mijn oppaskindje met nieuwjaar, zo mooi. Ze waren vuurwerk aan het kijken buiten.
"Ik heb ogen te kort en oren te veel!"
Ze is trouwens 8, maar die heeft zulke grappige uitspraken altijd!
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 2:58

Mijn nichtje van bijna 3 kwam bij ons kindje, haar nichtje dus, kijken toen ze net geboren was. Iedereen zat, 'oh wat een mooi kindje' kennelijk, want ze keek even later naar mijn vriend en zei ; 'jij bent ook niet lelijk!' I love you Een dag later was iedereen weer wel lelijk, papa lelijk, mijn vriend lelijk, mama lelijk, toen we vroegen wie er dan wel mooi was zei ze 'ikke!' Laughing Ook ik was lelijk, en toen ik dr een kus had gegeven kreeg ik te horen 'zo, nu ben je niet meer lelijk!' hehe

De week van Sinterklaas kwamen we naar mijn zus, toen mijn zus zei dat L. ook mee kwam, vroeg ze ; 'Is die weer geboren dan?'

En mijn nichtje van 8 is er pas achtergekomen dat Sinterklaas niet meer bestaat. Toen ik haar vroeg wat ze gehad had bij oma, kreeg ik dat te horen en daarna 'en ik weet het geheim!' Hoe ze er nu achter gekomen was? Wij wonen in de plaats waar Sinterklaas dit jaar aan kwam, en zij wonen een uur verderop. Dus ze hebben op tv zitten kijken naar de aankomst, en 5 minuten later zei haar vader 'Kom, we gaan naar de haven, Sinterklaas komt aan!' Toen viel het kwartje wel hoe het toch kon dat Sinterklaas 5 minuten eerder nog in D.ordrecht was Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: