Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zetten jullie de kerstboom neer?

+16
Linda
Wennes
Pandora
Theeleut
Liadan
PiP
Flower_L
Happydobby
PapillonRose
Jelin
woezel
Darius
blondje1313
Susan
loesje
Annemie
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? - Pagina 2 Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 2:32

Wij hebben hem naast de speelhoek staan ( zie woonkamertopic) was niet helemaal de bedoeling maar anders moesten we de krappaal ergens anders neerzetten enzo. En zoonlief heeft er de eerste 2 dagen aangezeten en nu is hij niet interessant meer.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zetten jullie de kerstboom neer? - Pagina 2 Empty Re: Waar zetten jullie de kerstboom neer?

Bericht  loesje do 15 dec 2011 - 3:15

de eerste paar dagen vond alex de boom heel eng. nu gaat hij er af en toe naar wijzen/aanraken en wil ook heel af en toe een bal er uittrekken als hij op de bank speelt. Maar dan ben ik erbij (zit op de bank) en zeg ik dat hij die bal niet mag hebben.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linda do 15 dec 2011 - 3:31

Bij ons staat de boom op een tafeltje in de hoek tussen het bankstel. Dl vind het reuze interessant! Ze heeft een eigen kerstbal die ze er zelf in mag hangen ieder jaar (leuke traditie van vroeger).
Ze kan de boom een klein beetje aanraken en dan aait ze de boom, zo schattig. I love you

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  keverke26 do 15 dec 2011 - 4:11

Mijn collega had wel een leuk idee: zij had een dressoir in de kamer, daar heeft ze een houten slee op gezet en daarboven op de kerstboom gelegd.. en dan de ballen en zo er gewoon ingehangen. Toen haar kinderen klein waren konden ze niet aan de boom, en nu doet ze het gewoon voor de leuk! Had ik nog nooit gehoord.. helaas hebben wij geen dressoir haha..

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Bericht  Coccinelle do 15 dec 2011 - 5:18

Bij ons staat de kerstboom gewoon op de grond. Toen ik de lichtjes de eerste keer aandeed stond ze te kijken en zei ze 'oooh'. Nu loopt ze er af en toe langs en dan zegt ze 'wauw' (haar nieuwe favoriete woord smile) Af en toe voelt ze een keer aan de naalden (nep). Op een bijzettafeltje ernaast heb ik een kerstdorpje staan, daar loopt ze ook af en toe heen en dan staat ze te lachen en kijkt ze ons aan in de hoop op een reactie.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 5:25

hier staat hij ook gewoon op de grond. Ze zit wel aan de boom en de ballen, maar ze weet dat ze dat zachtjes moet doen. Wij hebben er een aantal vogeltjes in zitten en die aait ze veel. Ze is de hele dag fogo aan het roepen :P

Gast
Gast

Bericht  kwak do 15 dec 2011 - 8:58

niet, ik houd niet van kerstbomen dus hier komt er geen in huis.
wel heb ik vazen met ballen en lichtejs maar die staan tafel,
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Fearie do 15 dec 2011 - 9:06

Wij hebben in onze huiskamer een lange muur die doorloopt naar de keuken, in het midden van die muur staat de kerstboom. Tussen de motor en de platenspeler in, is wel een leuk plaatje smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: