DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Feline schreef:Reva, ik heb chocoladepepernoten, Merci-chocolaatjes, cashewnoten, kaneelamandelen en Lays Sensation Sweet Chili.. (voordeel van in een studentenhuis wonen )
Ik las keelamandelen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:Maar heb jij dat dan, of je huisgenoten?Feline schreef:Reva, ik heb chocoladepepernoten, Merci-chocolaatjes, cashewnoten, kaneelamandelen en Lays Sensation Sweet Chili.. (voordeel van in een studentenhuis wonen )
Ibbel, dat is best fijn!
Ik ben een kistje aan het verven, alweer, omdat de actionverf kut is. Nu wordt het echt heel mooi
Heb helaas denk geen foto van hoe hij was.
Ben benieuwd hoe hij wordt. Welke kleur verf je het?
En ja heel fijn zonder die kabel. Alleen voor stroom moet ik wel maar ja dat is te doen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hij was zoals kist 6 Maar dan een kleine versie, meer een houten koffer, en hij wordt witIbbeltje schreef:
En ja heel fijn zonder die kabel. Alleen voor stroom moet ik wel maar ja dat is te doen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hij was zoals kist 6 Maar dan een kleine versie, meer een houten koffer, en hij wordt witIbbeltje schreef:
Oh klinkt goed!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
De chips en amandelen zijn echt van mij, de merci hebben we gister als huis gekregen en de pepernoten en nootjes staan in de keuken voor iedereen.. Ik mag dus legaal overal bij
Maar ik hou 't voor nu even bij rode wijn
Maar ik hou 't voor nu even bij rode wijn
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ja, 3e avond op een rij .. en de fles is nog laaaaaang niet leeg (heel vreemd )
Feline- Kletskop
Feline schreef:Ja, 3e avond op een rij .. en de fles is nog laaaaaang niet leeg (heel vreemd )
Hoeveel flessen heb je staan?
Ik drink thuis eigenlijk nooit wijn. Ik heb nu een fles vodka en een fles soco .
Gast- Gast
Dat vind ik wel vreemdFeline schreef:Ja, 3e avond op een rij .. en de fles is nog laaaaaang niet leeg (heel vreemd )
Gast- Gast
Doeiiii! Ik ga wegkwijnen bij Alles is Liefde... heerlijke zelfmarteling
Feline- Kletskop
Reva schreef:Ik drink water
Nog even en mijn naam kan in moppersmurf worden omgezet.
Be careful what you wish for..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Ik drink water
Idd iets met resultaten die wel in het verleden gehaald zijn en zeker een garantie kunnen geven in de toekomst .
Gast- Gast
Haha, dat ja!Zusje schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Ik drink water
Idd iets met resultaten die wel in het verleden gehaald zijn en zeker een garantie kunnen geven in de toekomst .
Gast- Gast
Ik moet eigenlijk leren maar dan moet ik echt verhuizen naar de bank... Bluh... Ik zit daar eigenlijk ook nooit .
Gast- Gast
Je bent wel veel tijd kwijt aan dat leren, of niet?Zusje schreef:Ik moet eigenlijk leren maar dan moet ik echt verhuizen naar de bank... Bluh... Ik zit daar eigenlijk ook nooit .
Waar zit je nu dan? Aan de nieuwe eettafel?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je bent wel veel tijd kwijt aan dat leren, of niet?Zusje schreef:Ik moet eigenlijk leren maar dan moet ik echt verhuizen naar de bank... Bluh... Ik zit daar eigenlijk ook nooit .
Waar zit je nu dan? Aan de nieuwe eettafel?
Ja... En ja...
Gast- Gast
Zusje, heb je mijn post vandaag gezien over wat ik vandaag in de brievenbus had van Merai?
Gast- Gast
Whahahahahaha, geweldig . Maar das echt wel weer zoiets dat ik denk... Wat moet je ermee .
Gast- Gast
Ja, uhh.. gewoon maken! Is goed voor de vaardigheden!Zusje schreef:Whahahahahaha, geweldig . Maar das echt wel weer zoiets dat ik denk... Wat moet je ermee .
Hoe gaat het met je kabelsjaal?
Gast- Gast
Ik durf geen andere dingen te doen zolang ik moet leren... Gevolg is eigenlijk dat ik helemaal geen reet uitvoer... op drinken na dan
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: