DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Simon is een chagrijn (voor zover ik dat kan beoordelen).Zelda schreef:Vooral NickSmikkell schreef:Je hebt het er warm van zie ik..Zelda schreef:Ik geil op Nick en Simon
Ze zijn ook best leuk hoor.
Gast- Gast
M.ijn v.rienden m.ogen e.r n.ooit a.chterkomen m.aar i.k g.eil o.p S.imonSmikkell schreef:Je hebt het er warm van zie ik..Zelda schreef:Ik geil op Nick en Simon
Gast- Gast
Maura schreef:Sunprincess schreef:Ik doe tegenwoordig ook puntjes in de namen van mijn kinders omdat de combinatie van namen wel heel snel naar hier leidt als het gegoogled zou worden.
Aan de andere kant, waarom zou iemand die combinatie googleen?
Op basis van forumnamen komen er eerder foto's van dit forum naar voren. Niet zo zeer de kindernamen. Maar jij hebt wel erg specifieke kindernamen, weet dan niet hoe het daarmee zit. Zoals Jesse, Brandon, Lisa etc. Tja, zoveel mensen, zoveel dezelfde kindernamen.
Ik ben nog steeds uniek met de namen......
Gast- Gast
Sunprincess schreef:M.ijn v.rienden m.ogen e.r n.ooit a.chterkomen m.aar i.k g.eil o.p S.imonSmikkell schreef:Je hebt het er warm van zie ik..Zelda schreef:Ik geil op Nick en Simon
Gast- Gast
Ja vind je Smikkell? Ik vind zijn haren zo onverzorgd, dat vind ik echt jammer. Nick ziet er veel verzorgder uit. Ze hebben allebei wel een lekker lichaam en Simon mooie lippen
Gast- Gast
Als in? Op het forum?Doedel schreef:Maura schreef:Sunprincess schreef:Ik doe tegenwoordig ook puntjes in de namen van mijn kinders omdat de combinatie van namen wel heel snel naar hier leidt als het gegoogled zou worden.
Op basis van forumnamen komen er eerder foto's van dit forum naar voren. Niet zo zeer de kindernamen. Maar jij hebt wel erg specifieke kindernamen, weet dan niet hoe het daarmee zit. Zoals Jesse, Brandon, Lisa etc. Tja, zoveel mensen, zoveel dezelfde kindernamen.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik vind Rotnie echt een tyfushoofd hebben. Fijn voor hem dat hij een lied zingt voor iemand die overleden is, maar doe dan even niet die kijkiknogeenbeetjegeil-grijs erbij
Perfect verwoord! Hulde! *Ik zou eigenlijk weer een applaus plaatje moeten plaatsen, maar 3 keer op een dag is echt te veel*
En ja Nick en Simon !! Mijn broer is hun grootste fan (van hun muziek dan he, meneer is niet gay) Vroeger vond ik Simon zooooo leuk maar ik neig nu steeds meer naar Nick.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ja, hij is best snel geirriteerd, ook naar fans heb ik het idee. Maar geloof dat hij daar zelf ook wel voor uitkomt. Misschien wil hij seks met RevaZelda schreef:Ja vind je Smikkell? Ik vind zijn haren zo onverzorgd, dat vind ik echt jammer. Nick ziet er veel verzorgder uit. Ze hebben allebei wel een lekker lichaam en Simon mooie lippen
Gast- Gast
Sunprincess schreef:M.ijn v.rienden m.ogen e.r n.ooit a.chterkomen m.aar i.k g.eil o.p S.imonSmikkell schreef:Je hebt het er warm van zie ik..Zelda schreef:Ik geil op Nick en Simon
Het is een mooie man hoor, dus je hoofd je niet te schamen! Gewoon toegeven, scheelt een hoop
Erin- Ratel
Ik geilde dus erg op Ben, die er de vorige ronde helaas uitvloog.
Laatst aangepast door Maura op vr 2 dec 2011 - 11:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als in? Op het forum?Doedel schreef:Maura schreef:Sunprincess schreef:Ik doe tegenwoordig ook puntjes in de namen van mijn kinders omdat de combinatie van namen wel heel snel naar hier leidt als het gegoogled zou worden.
Er zijn volgens mij geen meerdere Lise's, Massies of Memeetjes.
Gast- Gast
En als Reva niet wil dan bied ik mij wel aanSmikkell schreef:Ja, hij is best snel geirriteerd, ook naar fans heb ik het idee. Maar geloof dat hij daar zelf ook wel voor uitkomt. Misschien wil hij seks met RevaZelda schreef:Ja vind je Smikkell? Ik vind zijn haren zo onverzorgd, dat vind ik echt jammer. Nick ziet er veel verzorgder uit. Ze hebben allebei wel een lekker lichaam en Simon mooie lippen
Gast- Gast
Er zitten hier in de kleuterklas twee massen (en drie Matsen)Doedel schreef:Smikkell schreef:Als in? Op het forum?Doedel schreef:Maura schreef:Sunprincess schreef:Ik doe tegenwoordig ook puntjes in de namen van mijn kinders omdat de combinatie van namen wel heel snel naar hier leidt als het gegoogled zou worden.
Er zijn volgens mij geen meerdere Lise's, Massies of Memeetjes.
Gast- Gast
Nou die Annemarie van 1 van die dudes vind ik echt niet leuk, dus ik stel voor, pak hem...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jouw namen, en zeker de combinatie, komen niet veel voor, maar veel heb je niet te verbergen, toch?Sunprincess schreef:Ik doe tegenwoordig ook puntjes in de namen van mijn kinders omdat de combinatie van namen wel heel snel naar hier leidt als het gegoogled zou worden.
Er zullen vast mensen zijn die googelen, je weet maar nooit.
Dus dat. Als je Ciske googled krijg je voornamelijk de rat. Maar Ciske en J.anneman leidt wel snel naar hier. Al heb ik inderdaad niets te verbergen
Laatst aangepast door Sunprincess op vr 2 dec 2011 - 11:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zelda schreef:En als Reva niet wil dan bied ik mij wel aanSmikkell schreef:Ja, hij is best snel geirriteerd, ook naar fans heb ik het idee. Maar geloof dat hij daar zelf ook wel voor uitkomt. Misschien wil hij seks met RevaZelda schreef:Ja vind je Smikkell? Ik vind zijn haren zo onverzorgd, dat vind ik echt jammer. Nick ziet er veel verzorgder uit. Ze hebben allebei wel een lekker lichaam en Simon mooie lippen
Ik ben geen fan dus misschien vind hij mij wel lief
Gast- Gast
Zelda schreef:Volgens mij heeft Angela net een slaapmutsje op
Mooie stem zei ze net. Nou die van haar niet op het moment. Schorre tor!
Gast- Gast
Zeg sinds wanneer gaat er een roddel dat ik seks wil met Simon? Ik zou hartelijk bedanken voor de eer. Piemelhoofden.
Gast- Gast
Doedel schreef:Zelda schreef:Volgens mij heeft Angela net een slaapmutsje op
Ok die moet echt in mijn woordenboek! GENIAAL!!
Erin- Ratel
Hahaha ze leek wel dronken!Doedel schreef:Zelda schreef:Volgens mij heeft Angela net een slaapmutsje op
Gast- Gast
Ik zei Simon met jou! Zwammenhoofd.Reva schreef:Zeg sinds wanneer gaat er een roddel dat ik seks wil met Simon? Ik zou hartelijk bedanken voor de eer. Piemelhoofden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zei Simon met jou! Zwammenhoofd.Reva schreef:Zeg sinds wanneer gaat er een roddel dat ik seks wil met Simon? Ik zou hartelijk bedanken voor de eer. Piemelhoofden.
Nee okee, dan is het goed.
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: