DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Even BTW, help even onthouden dat ik straks nog schoenen moet vullen.... En preciezie strooien...
Gast- Gast
Ja vooral thuis... Arjen is ergens met vrienden blablablablabla... En wat ik verder wilde schrijven heb ik verstandig genoeg maar weer weggehaald.
Toch... Ik ben ineens zo blij, geen idee waarom .
Toch... Ik ben ineens zo blij, geen idee waarom .
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Even BTW, help even onthouden dat ik straks nog schoenen moet vullen.... En preciezie strooien...
Ok en help jij mij onthouden straks dat ik vodka inschenk?
Wat is preciezie strooien?
JEEEEEEEEEEEEEEZUS gaat hier een bom af, ik schrik me de typhustering!
Gast- Gast
Preciezie stooien is helemaal 2011. Ow, en ook 2010.Zusje schreef:Weetjewel schreef:Even BTW, help even onthouden dat ik straks nog schoenen moet vullen.... En preciezie strooien...
Gast- Gast
Zusje schreef:Weetjewel schreef:Even BTW, help even onthouden dat ik straks nog schoenen moet vullen.... En preciezie strooien...
Dat is niet zo cool, zitten je ramen er nog in?
Ennuh preciezie strooien is pepernoten in letters leggen..
Gast- Gast
Pepernoten IN letters? Weird... Ramen zitten nog... En dat met enkel glas... Pure armoe hier... Die van mijn buurman zijn veel sterker, die heeft tenminste dubbel glas, zoals het hoort.
Gast- Gast
Zusje schreef:Pepernoten IN letters? Weird... Ramen zitten nog... En dat met enkel glas... Pure armoe hier... Die van mijn buurman zijn veel sterker, die heeft tenminste dubbel glas, zoals het hoort.
Gast- Gast
Echt, als er dit jaar nog forumverkiezingen komen dat stem ik op Weetjewel voor meest kutterdekutte forumnaam.
Gast- Gast
Hoe wil je dan dat ze heet? Ik kan het zo tegen haar wil in veranderen natuurlijk...
Gast- Gast
DoedelZusje schreef:Hoe wil je dan dat ze heet? Ik kan het zo tegen haar wil in veranderen natuurlijk...
Gast- Gast
Zusje schreef:Jaaaaa DOEDEL!
Je doet maar!
Maar Weetjewel heb ik patent op he.......... Dusssss...
Laatst aangepast door Weetjewel op vr 2 dec 2011 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Zusje schreef:Jaaaaa DOEDEL!
Je doet maar!
Echt? Wil je dat ik hem verander? Want dan doe ik dat hoor .
Gast- Gast
Zusje schreef:Weetjewel schreef:Zusje schreef:Jaaaaa DOEDEL!
Je doet maar!
Ja doe maar! Oh ik ga naar Doe Maar
Gast- Gast
Ik kan Weetjewel onmogelijk maken voor anderen om te kiezen . Ik ga dat nu doen en je naam veranderen!
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik vond de forumnaam met Brenda erin het leukst!
Welke MamaBrenda gewoon?
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Zusje schreef:Weetjewel schreef:Zusje schreef:Jaaaaa DOEDEL!
Je doet maar!
Ja doe maar! Oh ik ga naar Doe Maar
Gast- Gast
Het enige wat ik weet van alle namen van Brenda is dat ze makkelijk is om te herkennen. Niet omdat ze zo hetzelfde tikt, maar omdat ze snel foto's plaatst.
Gast- Gast
Ja, doe dat maar..Zusje schreef:Ik kan Weetjewel onmogelijk maken voor anderen om te kiezen . Ik ga dat nu doen en je naam veranderen!
Gast- Gast
Maura schreef:Het enige wat ik weet van alle namen van Brenda is dat ze makkelijk is om te herkennen. Niet omdat ze zo hetzelfde tikt, maar omdat ze snel foto's plaatst.
Ik ben ook nooit sneaky terug gekomen
Gast- Gast
En gewoon de namen van haar kinderen plaatst. de rest van de forumbaby's krijgen allemaal maar één letter bij hun geboorteMaura schreef:Het enige wat ik weet van alle namen van Brenda is dat ze makkelijk is om te herkennen. Niet omdat ze zo hetzelfde tikt, maar omdat ze snel foto's plaatst.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: