DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Met Smikkell de tango dansen om Coentje heen Terwijl we stukjes brood naar hem gooien
Gast- Gast
Noh meid, dat benne goed nieuws.Reva schreef:Smikkell schreef:Op het forum heb ik geen last van dat vreselijke accent.Maura schreef:Smikkell schreef:voor wie?Maura schreef:Smikkell schreef:Ik weet niet of ik Reva wel wil meeten. Ik heb veel te veel lol met de Reva die ik nu ken. Straks vind ik haar opeens niet leuk, of valt ze tegen, of..
Wordt het alleen maar beter.
Beiden. Niet voor mij. Maar daarom gun ik jullie nog wel een leuk samenzijn. En ik weet zeker dat het jullie lukt om nog meer raakvlakken te vinden face-to-face.
Heb ik niet! Ik ben naar mijn ouders geaard
Gast- Gast
Doedel schreef:Reva wanneer gaan wij eens meeten
Dat vraag ik ook elke keer en dan krijg ik steeds een diepe zucht
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Dat zegt niets.Maura schreef:Jongens, als jullie elkaar een rechtse arm geven en een linkse druppel, dan vind ik het allemaal goed. Zoals ik jullie hier lees moet het gewoon klikken, dat kan niet anders.
Ik lig het beste met mensen waar ik nog nooit een woord mee heb gewisseld, zelfs niet tijdens een meeting. Dus dat zegt inderdaad niets. Maar veelvuldig contact kan al heel erg goed helpen.
Gast- Gast
Brood mét aioli!Reva schreef:Met Smikkell de tango dansen om Coentje heen Terwijl we stukjes brood naar hem gooien
Gast- Gast
Smikkell schreef:Noh meid, dat benne goed nieuws.Reva schreef:Smikkell schreef:Op het forum heb ik geen last van dat vreselijke accent.Maura schreef:Smikkell schreef:voor wie?Maura schreef:Smikkell schreef:Ik weet niet of ik Reva wel wil meeten. Ik heb veel te veel lol met de Reva die ik nu ken. Straks vind ik haar opeens niet leuk, of valt ze tegen, of..
Wordt het alleen maar beter.
Beiden. Niet voor mij. Maar daarom gun ik jullie nog wel een leuk samenzijn. En ik weet zeker dat het jullie lukt om nog meer raakvlakken te vinden face-to-face.
Heb ik niet! Ik ben naar mijn ouders geaard
Vind ik ook.
Ja, Evy, maar dat komt omdat jij me altijd stalkt met zoenende smiley's..
Gast- Gast
Nee, dat was niet toen ik aan je deur stond..Reva schreef:Serieus en dat leek je een moment om bij mij aan te bellen. Schaamteloos.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Brood mét aioli!Reva schreef:Met Smikkell de tango dansen om Coentje heen Terwijl we stukjes brood naar hem gooien
Heb ik nog in de aanbieding! Heb hem namelijk over de datum gekocht 28/11
Nou ik heb geen zin in een nachtje plee, dus heb hem maar niet gegeten.
Gast- Gast
Hm...Reva schreef:Smikkell schreef:Brood mét aioli!Reva schreef:Met Smikkell de tango dansen om Coentje heen Terwijl we stukjes brood naar hem gooien
Heb ik nog in de aanbieding! Heb hem namelijk over de datum gekocht 28/11
Nou ik heb geen zin in een nachtje plee, dus heb hem maar niet gegeten.
Gast- Gast
Straks valt Coen weer van zijn sokkel. Heeft ´ie buikkrampen en mag hij weer niet gevoerd worden.
Gast- Gast
Ik duik zo eens de kroeg in.
Twee uurtjes max, dan duik ik mijn bed in. Ik ben dat stappen zo niet meer gewend.
Twee uurtjes max, dan duik ik mijn bed in. Ik ben dat stappen zo niet meer gewend.
Gast- Gast
Tijd terug liepen er twee vrouwen en twee mannen, oud, toeristachtig, alsof ze overal verstand van hadden en de rest van de mensen dat vooral niet handen. Wijst vrouw 1 naar de kerk hier tegenover 'Zo zonde he, reclamezuilen op een kerk hangen'
Gast- Gast
Misschien als je dat duiken achterwegen laat, sta je de volgende dag zonder hoofdpijn op, dat scheelt!Maura schreef:Ik duik zo eens de kroeg in.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Brood mét aioli!Reva schreef:Met Smikkell de tango dansen om Coentje heen Terwijl we stukjes brood naar hem gooien
Aioli hoort gewoon bij brood...
Gast- Gast
Jaa! Hier staat de kerstboom ook weer. Hier als op het plein voor mijn huis. Ik was blij hem te zien, na 5 jaar ben ik best een beetje aan hem gehecht.Reva schreef:Dan kan de kerstboom op de sokkel
Gast- Gast
Reva schreef:Ja, Evy, maar dat komt omdat jij me altijd stalkt met zoenende smiley's..
Valt best mee de laatste tijd!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mijn idee, maar niet als je net vanavond een bakje hebt gekocht met als datum 28/11.
Living on the edge
Living on the edge
Gast- Gast
Smikkell schreef:Misschien als je dat duiken achterwegen laat, sta je de volgende dag zonder hoofdpijn op, dat scheelt!Maura schreef:Ik duik zo eens de kroeg in.
Hahaha! Ik kruip zo nog even de kroeg in en daarna, na twee uurtjes, in mijn bed?
Vriend wa dat hij in de kroeg hier beneden zit. Daar wil ik gewoon dood nog niet worden gevonden. Dus we zijn nu aan het uitvinden wanneer we naar mijn kroeg gaan.
Gast- Gast
En bij Smikkell.Zusje schreef:Smikkell schreef:Brood mét aioli!Reva schreef:Met Smikkell de tango dansen om Coentje heen Terwijl we stukjes brood naar hem gooien
Aioli hoort gewoon bij brood...
Gast- Gast
Evy schreef:Reva schreef:Ja, Evy, maar dat komt omdat jij me altijd stalkt met zoenende smiley's..
GISTEREN NOG!!!!!!!!!!!
G. noemt me steeds bamischijfje, dan heb ik nog liever jouw stomme smiley
Gast- Gast
Ik stuur haar zelfgemaakte broodjes hamburger, wat is erger..Evy schreef:Reva schreef:Ja, Evy, maar dat komt omdat jij me altijd stalkt met zoenende smiley's..
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: