Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstkaarten, verstuur jij ze?

+26
Inge
Arwyn
Muppetje
tralala
Caramba
Rodewijn
Jelin
Jeanette
Curious
Fayebella
Rumble
Ella
Cato
Makamba
Sarah1985
Herfstblaadjes
Raindrop
Fearie
Tsjip
Marin
Burn
Susan
Lotus
PluDan
Alex
Caroow
30 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kerstkaarten, verstuur jij ze? - Pagina 3 Empty Re: Kerstkaarten, verstuur jij ze?

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 11:05

Zelda schreef:Dit jaar verstuur ik geen kerstkaarten.

Ik ook niet, heb er geen zin in.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten, verstuur jij ze? - Pagina 3 Empty Re: Kerstkaarten, verstuur jij ze?

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 21:31

Ik wel, ik heb hele leuke bij de Hema gehaald en ik ga ze deze week versturen. Maar niet naar die oudtante en die achterneef, daar doe ik niet aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 21:54

Ik wilde ze eerst niet versturen dit jaar, maar doe het uiteindelijk toch wel. Ik ga er komend weekend denk ik eens even voor zitten smile

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 4 dec 2011 - 22:19

Ja, ik verstuur er een stuk of 20, samen met mijn vriend. Voor de meeste mensen zet ik er een persoonlijke boodschap in.
We moeten nog even verzinnen waar we ontvangen kaarten gaan ophangen, vorig jaar woonden we hier nog niet smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 2:16

Ik denk het niet dit jaar, ik zit er eigenlijk meer om te springen om geboortekaartjes te gaan versturen eindelijk.

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty ma 5 dec 2011 - 2:29

Ik stuur mijn opa's en oma's een kaartje en ik denk dat ik het er verder bij laat. Vind het ook onzin om mensen een kaart te sturen waar ik samen kerst mee ga vieren.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: