Kerstkaarten, verstuur jij ze?
+26
Inge
Arwyn
Muppetje
tralala
Caramba
Rodewijn
Jelin
Jeanette
Curious
Fayebella
Rumble
Ella
Cato
Makamba
Sarah1985
Herfstblaadjes
Raindrop
Fearie
Tsjip
Marin
Burn
Susan
Lotus
PluDan
Alex
Caroow
30 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kerstkaarten, verstuur jij ze?
Nee dat is geen toeval. Dan zou ik er ook echt mee stoppenArden schreef:Yvette schreef:Arden schreef:Ik verstuur ze wel ja. Ik heb de afgelopen drie jaar wel bijgehouden van wie ik nooit iets terug heb gekregen en die mensen krijgen niet meer (tenzij het hele goede vriendinnen zijn of mijn opa en oma ofzo, die krijgen wel). Afgelopen jaren steeds via internet fotokaarten besteld maar nu heb ik ze bij de Bruna en Action gehaald. Ik zet denk ik alleen onze namen erop. Ik verstuur er rond de 40.
Dit houd ik ook elk jaar bij. Maar als ik bijv van iemand geen kaartje krijg stuur ik het jaar erop nog wel een. Er gaat ook best wat kerstpost zoek.
Ja ik stuur ook alleen geen kaartje meer aan mensen van wie ik drie jaar niks heb gehad. Dan lijkt het me geen toeval meer
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Cato schreef:Ik stuur eigenlijk nooit kerstkaarten, de laatste jaren stuur ik naar goede vrienden familie een gelukspoppetje met een heel klein kaartje eraan met de tekst : alle geluk gewenst voor ( jaartal ) Liefs, ( onze namen)
Dat is een leuk idee zeg!
Gast- Gast
- Verstuur jij kerskaarten? Ja
- Zo ja, hoeveel? 35 ongeveer
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Dit jaar bij de Action, maar ligt eraan waar ik leuke zie en niet te duur.
- Waar zet je ze neer? Op mijn eetkamertafel.
- Wat zet je erop? Een sprankelend 2012 gewenst en er dan sterretjes bij gezet.
- Zo ja, hoeveel? 35 ongeveer
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Dit jaar bij de Action, maar ligt eraan waar ik leuke zie en niet te duur.
- Waar zet je ze neer? Op mijn eetkamertafel.
- Wat zet je erop? Een sprankelend 2012 gewenst en er dan sterretjes bij gezet.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
- Verstuur jij kerskaarten? Ja!
- Zo ja, hoeveel? Ik heb vanmiddag een lijstje gemaakt, en kom op +- 40 uit, schoonfamilie, familie, vrienden & aantal lieverds van hier.
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Deze toevallig bij de Wibra vandaan, in september al, want ik was verliefd!
- Waar zet je ze neer? Op de kast in de woonkamer
- Wat zet je erop? Voor iedereen iets persoonlijks
- Zo ja, hoeveel? Ik heb vanmiddag een lijstje gemaakt, en kom op +- 40 uit, schoonfamilie, familie, vrienden & aantal lieverds van hier.
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Deze toevallig bij de Wibra vandaan, in september al, want ik was verliefd!
- Waar zet je ze neer? Op de kast in de woonkamer
- Wat zet je erop? Voor iedereen iets persoonlijks
Gast- Gast
ik doe niet aan kerstkaarten.
Vind het eigenlijk ook alleen leuk om ze te krijgen als er iets persoonlijks opstaat qua tekst, of met foto of iets zelfgemaakt. Anders vind ik het eigenlijk vaak maar zonde van het geld.
De mensen die ik een fijne kerst/2012 wens, die zeg ik dat gewoon!
Vind het eigenlijk ook alleen leuk om ze te krijgen als er iets persoonlijks opstaat qua tekst, of met foto of iets zelfgemaakt. Anders vind ik het eigenlijk vaak maar zonde van het geld.
De mensen die ik een fijne kerst/2012 wens, die zeg ik dat gewoon!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik doe lekker ouderwets wel mee! Hoeveel ik er stuur?! Geen idee, maar wel veel! Ik heb nu leuke bij de Kruidvat gekocht.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Yvette schreef:Nee dat is geen toeval. Dan zou ik er ook echt mee stoppenArden schreef:Yvette schreef:Arden schreef:Ik verstuur ze wel ja. Ik heb de afgelopen drie jaar wel bijgehouden van wie ik nooit iets terug heb gekregen en die mensen krijgen niet meer (tenzij het hele goede vriendinnen zijn of mijn opa en oma ofzo, die krijgen wel). Afgelopen jaren steeds via internet fotokaarten besteld maar nu heb ik ze bij de Bruna en Action gehaald. Ik zet denk ik alleen onze namen erop. Ik verstuur er rond de 40.
Dit houd ik ook elk jaar bij. Maar als ik bijv van iemand geen kaartje krijg stuur ik het jaar erop nog wel een. Er gaat ook best wat kerstpost zoek.
Ja ik stuur ook alleen geen kaartje meer aan mensen van wie ik drie jaar niks heb gehad. Dan lijkt het me geen toeval meer
Ook een reden waarom ik dat kerstkaartengedoe niet leuk vind. Veel mensen sturen alleen een kaart om er 1 terug te krijgen. Daar gaat het toch helemaal niet om?
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Verstuur jij kerskaarten? Ja
- Zo ja, hoeveel? onegeveer 20-30 weet het niet precies
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Die ik nu heb komen van de action
- Waar zet je ze neer? Ik heb een leuk kaartenbord gemaakt waar ze op komen en anders plak ik ze op de deur
- Wat zet je erop? Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar of fijne feestdagen.
- Zo ja, hoeveel? onegeveer 20-30 weet het niet precies
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Die ik nu heb komen van de action
- Waar zet je ze neer? Ik heb een leuk kaartenbord gemaakt waar ze op komen en anders plak ik ze op de deur
- Wat zet je erop? Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar of fijne feestdagen.
Gast- Gast
Nee ik verstuur geen kerstkaarten. Bij mijn man op het werk worden wel kerstkaarten uitgedeeld aan elkaar. Dus dat heeft mijn man vorig jaar ook gedaan. Maar voor de rest hoeft het voor mij echt niet.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Herfstblaadjes schreef:Yvette schreef:Nee dat is geen toeval. Dan zou ik er ook echt mee stoppenArden schreef:Yvette schreef:Arden schreef:Ik verstuur ze wel ja. Ik heb de afgelopen drie jaar wel bijgehouden van wie ik nooit iets terug heb gekregen en die mensen krijgen niet meer (tenzij het hele goede vriendinnen zijn of mijn opa en oma ofzo, die krijgen wel). Afgelopen jaren steeds via internet fotokaarten besteld maar nu heb ik ze bij de Bruna en Action gehaald. Ik zet denk ik alleen onze namen erop. Ik verstuur er rond de 40.
Ook een reden waarom ik dat kerstkaartengedoe niet leuk vind. Veel mensen sturen alleen een kaart om er 1 terug te krijgen. Daar gaat het toch helemaal niet om?
Nee dat gaat het eigenlijk niet om. En zal dat bij ouders/broer/zussen en goede vrienden niet doen. Maar bij verre fam die je nooit spreek houd het voor mij dan wle op
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Yvette schreef:Herfstblaadjes schreef:Yvette schreef:Nee dat is geen toeval. Dan zou ik er ook echt mee stoppenArden schreef:Yvette schreef:Arden schreef:Ik verstuur ze wel ja. Ik heb de afgelopen drie jaar wel bijgehouden van wie ik nooit iets terug heb gekregen en die mensen krijgen niet meer (tenzij het hele goede vriendinnen zijn of mijn opa en oma ofzo, die krijgen wel). Afgelopen jaren steeds via internet fotokaarten besteld maar nu heb ik ze bij de Bruna en Action gehaald. Ik zet denk ik alleen onze namen erop. Ik verstuur er rond de 40.
Nee dat gaat het eigenlijk niet om. En zal dat bij ouders/broer/zussen en goede vrienden niet doen. Maar bij verre fam die je nooit spreek houd het voor mij dan wle op
Ik stuur ze zeker niet om er een terug te krijgen, maar op een gegeven moment houdt het bij mij wel op als je van iemand nooit iets terugkrijgt.
Gast- Gast
Hoeveel? Zo rond de 40.
Waar koop je ze? Kruidvat, Trekpleister, overal waar ik maar leuke kan scoren.
Waar zet je ze neer? Ik hang ze aan de trapkastdeur.
Wat zet je er op? ...en een gezond en liefdevol 2012! Liefs E. en M. (en bij sommige mensen komt er een enorm verhaal op).
Waar koop je ze? Kruidvat, Trekpleister, overal waar ik maar leuke kan scoren.
Waar zet je ze neer? Ik hang ze aan de trapkastdeur.
Wat zet je er op? ...en een gezond en liefdevol 2012! Liefs E. en M. (en bij sommige mensen komt er een enorm verhaal op).
Gast- Gast
Eigenlijk heb ik altijd kerstkaarten verstuurd, maar vind het toch een beetje een onzinnig gebruik. Het heeft voor mij wel waarde om persoonlijke teksten naar vrienden of famile te sturen. Dat heb ik jaren gedaan, maar de meesten sturen toch de standaart 'Fijne feestdagen en de groetjes van' ....
Vorig jaar kon ik geen kerstkaarten sturen doen door een gebroken hand, en nu zoek ik nog naar een goede smoes om geen kaarten te hoeven schrijven...
Al heb ik dit jaar gelukkig voor het eerst sinds jaren wel weer zin in Kerst.
Vorig jaar kon ik geen kerstkaarten sturen doen door een gebroken hand, en nu zoek ik nog naar een goede smoes om geen kaarten te hoeven schrijven...
Al heb ik dit jaar gelukkig voor het eerst sinds jaren wel weer zin in Kerst.
Rodewijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11
- Verstuur jij kerskaarten? Ik verstuur wel kerstkaarten.
- Zo ja, hoeveel? Geen idee nog, heb er een stuk of 40 in huis, maar die verstuur ik toch niet allemaal.
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Ik heb de kaarten voor dit jaar bij de Gamma gekocht
- Waar zet je ze neer? De gekregen kerstkaarten zet ik op de bar.
- Wat zet je erop? Omdat er al op het kaartje staat Fijne Feestdagen, zet ik bij op: En een goed begin in het Nieuwe Jaar gewenst. Daarbij onze namen P. en G.
- Zo ja, hoeveel? Geen idee nog, heb er een stuk of 40 in huis, maar die verstuur ik toch niet allemaal.
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Ik heb de kaarten voor dit jaar bij de Gamma gekocht
- Waar zet je ze neer? De gekregen kerstkaarten zet ik op de bar.
- Wat zet je erop? Omdat er al op het kaartje staat Fijne Feestdagen, zet ik bij op: En een goed begin in het Nieuwe Jaar gewenst. Daarbij onze namen P. en G.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Nee, ik woon nog thuis en naar vriendinnen verstuur ik het niet meer.. of misschien als ik er eentje krijg, dan naar die vriendin terugsturen..
tralala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10
Normaal doe ik het wel altijd, maar dit jaar ben ik niet in de stemming, dus ik sla n keer over
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik stuur wel kaartjes, maar alleen aan mensen waar ik ook echt contact mee heb.
Ook niet aan m'n hele families. Wel aan beppes, ooms en tantes, maar neven en nichten sla ik over, dat zijn er ook wel erg veel.
Volgens mij zitten wij rond de 30 kaartjes.
Ook niet aan m'n hele families. Wel aan beppes, ooms en tantes, maar neven en nichten sla ik over, dat zijn er ook wel erg veel.
Volgens mij zitten wij rond de 30 kaartjes.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
- Zo ja, hoeveel? Dit jaar veel omdat we ook de Save the date stickers (voor onze bruiloft) in de kerstkaarten plakken. Dus een stuk of 50
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Ik heb een paar pakketjes bij Action gekocht en haal ook nog een pakketje bij de gemakshop met extra leuke kaarten
- Waar zet je ze neer? Ik hang ze op aan de kerstboom deurhanger
- Wat zet je erop? Onze namen en dan de sticker met save the date. En bij goede vrienden en de ouders een verhaaltje/gedichtje
- Zo ja, hoeveel? Dit jaar veel omdat we ook de Save the date stickers (voor onze bruiloft) in de kerstkaarten plakken. Dus een stuk of 50
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Ik heb een paar pakketjes bij Action gekocht en haal ook nog een pakketje bij de gemakshop met extra leuke kaarten
- Waar zet je ze neer? Ik hang ze op aan de kerstboom deurhanger
- Wat zet je erop? Onze namen en dan de sticker met save the date. En bij goede vrienden en de ouders een verhaaltje/gedichtje
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wij sturen altijd vier kaarten, naar de opa's en oma's. Verder zien we de mensen die voor ons belangrijk zijn met Kerst of Oud&Nieuw.
Gast- Gast
Ik stuur bijna nooit kerstkaarten. Heel vaak koop ik ze wel, maar dan vergeet ik ze te schrijven. Of als ik ze dan wel schrijf dan vergeet ik ze op de post te doen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
- Zo ja, hoeveel? Stuk of 50/60
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Bruna, V&D, Hema --> eigenlijk overal waar ik leuke tegenkom
- Waar zet je ze neer? Op de buffetkast en we hangen er ook een aantal in zo'n speciale houder
- Wat zet je erop? Als er aan de binnenkant een tekst staat alleen onze namen, anders Fijne Feestdagen of Prettige Kerstdagen en een Gelukkig (en gezond) 20..
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Bruna, V&D, Hema --> eigenlijk overal waar ik leuke tegenkom
- Waar zet je ze neer? Op de buffetkast en we hangen er ook een aantal in zo'n speciale houder
- Wat zet je erop? Als er aan de binnenkant een tekst staat alleen onze namen, anders Fijne Feestdagen of Prettige Kerstdagen en een Gelukkig (en gezond) 20..
Gast- Gast
[quote="Birgit"]- Verstuur jij kerskaarten? Ja
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Dit jaar bij de marskramer
- Waar zet je ze neer? Aan de deur
- Wat zet je erop?Onze namen, bij een aantal een persoonlijke tekst. quote]
- Waar koop je jouw kerstkaarten? Dit jaar bij de marskramer
- Waar zet je ze neer? Aan de deur
- Wat zet je erop?Onze namen, bij een aantal een persoonlijke tekst. quote]
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
- Verstuur jij kerskaarten? ja
- Zo ja, hoeveel? ongeveer 30
- Waar koop je jouw kerstkaarten? dit jaar heb ik ze bij de Action gekocht
- Waar zet je ze neer? ik hang ze aan de grote spiegel boven m'n dressoir
- Wat zet je erop? Naam van mezelf, vriend en zoontje
- Zo ja, hoeveel? ongeveer 30
- Waar koop je jouw kerstkaarten? dit jaar heb ik ze bij de Action gekocht
- Waar zet je ze neer? ik hang ze aan de grote spiegel boven m'n dressoir
- Wat zet je erop? Naam van mezelf, vriend en zoontje
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kaarten-verstuur-topic!
» Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» Kerstkaarten topic.
» Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» Kerstkaarten topic.
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: