Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden? Empty Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden?

Bericht  Yare za 6 okt 2012 - 22:58

Goedemorgen!

Hoe kan ik een privebericht sturen naar mijn hele lijst met facebookvrienden? Ik zoek me rot maar kan het niet vinden.....

Alvast bedankt!
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden? Empty Re: Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden?

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 23:00

Als je een privebericht naar al je vrienden gaat sturen kun je er toch net zo goed een status van maken?
Edit: en die dan alleen op zichtbaar voor alleen vrienden zetten.

Gast
Gast

Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden? Empty Re: Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden?

Bericht  Yare za 6 okt 2012 - 23:51

Maple schreef:Als je een privebericht naar al je vrienden gaat sturen kun je er toch net zo goed een status van maken?

Nee want als er iemand op reageert dan kunnen de vrienden van die persooon dat toch lezen?
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Bericht  Aziraphale zo 7 okt 2012 - 0:00

Yare schreef:
Maple schreef:Als je een privebericht naar al je vrienden gaat sturen kun je er toch net zo goed een status van maken?

Nee want als er iemand op reageert dan kunnen de vrienden van die persooon dat toch lezen?

Plus dat je met een privé-bericht veel meer lezers bereikt dan een status-update. Mensen krijgen vaak een email of ander bericht hierover en lezen dit eerder.

Ik had laatst wel dat een FB-vriend een massabericht stuurde wat ook een chatgesprek bleek te zijn....dat was erg vervelend want zodra iemand reageerde op dat gesprek, kreeg ik daar een melding van....waren meer dan 100 mensen bij betrokken :P

Maar OT, geen idee hoe je naar iedereen een privé-berichtje kunt sturen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 0:03

Volgens mij moet je dan een nieuw bericht aanmaken en alle mensen apart aanklikken.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 7 okt 2012 - 0:05

Azira, volgens mij gebeurt dat altijd..
Als je een bericht naar meerdere mensen stuurt, kom je in een chat gesprek, net zoals wanneer je een bericht naar 1 iemand stuurt.. Alleen zit je dan met iedereen in één zo'n gesprek laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bisq ma 8 okt 2012 - 1:30

Volgens mij kun je het niet voorkomen dat iedereen de reacties kan lezen als je een privébericht naar alle facebook vrienden stuurt. Dan zou je naar iedereen apart een berichtje moeten sturen Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden? 827601
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Bliss ma 8 okt 2012 - 4:42

Pas op voor "Project X"-toestanden Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: