Sinterklaas, welke cadeautjes?
+14
Parisienne
kwak
-Ieniemienie-
PapillonRose
chipa
Flower_L
Darius
Jasmine
Flip Fluitketel
Susan
Liadan
Novalee
loesje
Spring
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?
Flip Fluitketel schreef:Leuke keukentje Rejoy! Lees ik in de link dat je hem bij bol.com hebt gekocht of niet? Ben er wel benieuwd naar!Rejoy. schreef:Dochter krijgt:
Hij staat idd bij bol.com. Hij is super leuk! Ga ik onthouden voor S. zijn 2de verjaardag!
Gast- Gast
Die toettoet garage is hier echt een groot succes! Mas heeft overigens bijna alle autootjes erbij.
Ik denk ook zomaar dat er een uitbreidingsset voor komt. Want ik zal anders ook niet weten waarom er anders dan die puzzelachtige stukken op het eind van de rijbanen zit.
Ik denk ook zomaar dat er een uitbreidingsset voor komt. Want ik zal anders ook niet weten waarom er anders dan die puzzelachtige stukken op het eind van de rijbanen zit.
Gast- Gast
kwak schreef:haha, je weet niet eens hoe het er uitziet of heb je het al uitgepakt ?Rejoy. schreef:Dochter krijgt:
en een houten serviesje waar ik zo geen afbeelding van kan vinden.
haha, ja ik heb het al uitgepakt, kon het niet laten Heb nu alles op het dienblad bij elkaar in gepakt, anders zouden de cadeautjes van y. morgen we de boventoon voeren, haha!
@ Snoepy. Bij bol.com is ie duurder dan wat wij ervoor betaald hebben! Moet je maar even via google zoeken, die van ons heeft 35 euro gekost in een aanbieding! Hij wordt ook wel eens voor 45 euro aangeboden en bij bol.com is ie geloof ik 59 euro!
Laatst aangepast door Rejoy. op vr 2 dec 2011 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ Rejoy, okay nou het duurt nog even voor de 2de verjaardag dus tegen die tijd gaan we wel even kijken waar hij het goedkoopst is
Is het een mooi formaat?
Is het een mooi formaat?
Gast- Gast
hij is heel mooi klein, zo'n 50 cm lang en 30 cm breed, werkblad komt tot m'n knie en dat ding waar de spatels aanhangen is bijna een meter hoog schat ik! alles wat er op die foto staat zit er ook bij, heel leuk, compact ding!
Gast- Gast
Mijn zoontje krijgt van mij:
3 Duplo setjes (graafmachine, politieauto en vuilniswagen)
Spek-lolly
Van papa:
Grote vrachtwagen (met heftruck)
Jeep met oplegger en graafmachine achterop
Van mijn ouders:
Politieautootje
Duplo politiemotor
Boekje Percy de trein (van thomas de trein)
Pepernoten
Andere opa en oma:
Iets van playmobile
Hij wordt dus flink verwend! (maar het speelgoed wordt ook over 2 huizen verdeeld )
3 Duplo setjes (graafmachine, politieauto en vuilniswagen)
Spek-lolly
Van papa:
Grote vrachtwagen (met heftruck)
Jeep met oplegger en graafmachine achterop
Van mijn ouders:
Politieautootje
Duplo politiemotor
Boekje Percy de trein (van thomas de trein)
Pepernoten
Andere opa en oma:
Iets van playmobile
Hij wordt dus flink verwend! (maar het speelgoed wordt ook over 2 huizen verdeeld )
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
S. krijgt deze van mijn man zijn werk
En hij mag met kerst een cadeau uitzoeken van ongeveer 50 euro van zijn opa en oma, alleen heb ik nog géén idee wat !
En hij mag met kerst een cadeau uitzoeken van ongeveer 50 euro van zijn opa en oma, alleen heb ik nog géén idee wat !
Gast- Gast
denk dat de meesten het inmiddels al wel gevierd hebben. Waren jullie kindjes blij met de cadeaus?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Razz_ schreef:S. krijgt deze van mijn man zijn werk
Oh wauw! Die vind ik zo gaaf haha maar ook aardig duur helaas!
Gast- Gast
Flower_L schreef:denk dat de meesten het inmiddels al wel gevierd hebben. Waren jullie kindjes blij met de cadeaus?
Mijn zoontje was met elk cadeau weer even blij .
Elke keer als hij een pakje kreeg een big smile en vaak de zin: Ow nog een cadeautje voor mij!
Hij zal vandaag wel heerlijk gespeeld hebben met al het nieuws. Hij is nu bij zijn papa, dus heb hem er nog niet mee zien spelen. Als het goed is komt woensdag een deel van het speelgoed mee hierheen terug .
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
S. krijgt morgen pas die Cookie Monster maar hij heeft vandaag dit van mijn ouders gekregen
Gast- Gast
En nog zo'n draaitol en hamer met geluiden (voor papa ) en een muziekpiano met dierengeluiden
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!
» En wat voor (Sinterklaas)cadeautjes heb je gekregen dan?
» Is dit overdreven cadeautjes sinterklaas voor vriendin?
» Cadeautjes
» Wanneer vertel je dat Sint niet bestaat?
» En wat voor (Sinterklaas)cadeautjes heb je gekregen dan?
» Is dit overdreven cadeautjes sinterklaas voor vriendin?
» Cadeautjes
» Wanneer vertel je dat Sint niet bestaat?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: