Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sinterklaas, welke cadeautjes?

+14
Parisienne
kwak
-Ieniemienie-
PapillonRose
chipa
Flower_L
Darius
Jasmine
Flip Fluitketel
Susan
Liadan
Novalee
loesje
Spring
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 2:32

Flip Fluitketel schreef:
Rejoy. schreef:Dochter krijgt:

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 1004004010636828

Leuke keukentje Rejoy! Lees ik in de link dat je hem bij bol.com hebt gekocht of niet? Ben er wel benieuwd naar!

Hij staat idd bij bol.com. Hij is super leuk! Ga ik onthouden voor S. zijn 2de verjaardag! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 21:44

Die toettoet garage is hier echt een groot succes! Mas heeft overigens bijna alle autootjes erbij.
Ik denk ook zomaar dat er een uitbreidingsset voor komt. Want ik zal anders ook niet weten waarom er anders dan die puzzelachtige stukken op het eind van de rijbanen zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 21:46

kwak schreef:
Rejoy. schreef:Dochter krijgt:

en een houten serviesje waar ik zo geen afbeelding van kan vinden.

haha, je weet niet eens hoe het er uitziet of heb je het al uitgepakt Wink?

haha, ja ik heb het al uitgepakt, kon het niet laten angel Heb nu alles op het dienblad bij elkaar in gepakt, anders zouden de cadeautjes van y. morgen we de boventoon voeren, haha!

@ Snoepy. Bij bol.com is ie duurder dan wat wij ervoor betaald hebben! Moet je maar even via google zoeken, die van ons heeft 35 euro gekost in een aanbieding! Hij wordt ook wel eens voor 45 euro aangeboden en bij bol.com is ie geloof ik 59 euro!


Laatst aangepast door Rejoy. op vr 2 dec 2011 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 21:49

@ Rejoy, okay nou het duurt nog even voor de 2de verjaardag dus tegen die tijd gaan we wel even kijken waar hij het goedkoopst is smile
Is het een mooi formaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 22:00

hij is heel mooi klein, zo'n 50 cm lang en 30 cm breed, werkblad komt tot m'n knie en dat ding waar de spatels aanhangen is bijna een meter hoog schat ik! alles wat er op die foto staat zit er ook bij, heel leuk, compact ding!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 22:10

Okay dank je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Dolphinne za 3 dec 2011 - 1:18

Mijn zoontje krijgt van mij:
3 Duplo setjes (graafmachine, politieauto en vuilniswagen)
Spek-lolly

Van papa:
Grote vrachtwagen (met heftruck)
Jeep met oplegger en graafmachine achterop

Van mijn ouders:
Politieautootje
Duplo politiemotor
Boekje Percy de trein (van thomas de trein)
Pepernoten

Andere opa en oma:
Iets van playmobile

Hij wordt dus flink verwend! (maar het speelgoed wordt ook over 2 huizen verdeeld Wink)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 1:36

S. krijgt deze van mijn man zijn werk

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Sesamstraat-koekiemonster-telt

En hij mag met kerst een cadeau uitzoeken van ongeveer 50 euro van zijn opa en oma, alleen heb ik nog géén idee wat !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Flower_L zo 4 dec 2011 - 8:01

denk dat de meesten het inmiddels al wel gevierd hebben. Waren jullie kindjes blij met de cadeaus?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 8:03

Razz_ schreef:S. krijgt deze van mijn man zijn werk

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Sesamstraat-koekiemonster-telt

En hij mag met kerst een cadeau uitzoeken van ongeveer 50 euro van zijn opa en oma, alleen heb ik nog géén idee wat !

Oh wauw! Die vind ik zo gaaf Very Happy haha maar ook aardig duur helaas!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Dolphinne zo 4 dec 2011 - 8:06

Flower_L schreef:denk dat de meesten het inmiddels al wel gevierd hebben. Waren jullie kindjes blij met de cadeaus?

Mijn zoontje was met elk cadeau weer even blij Very Happy.
Elke keer als hij een pakje kreeg een big smile en vaak de zin: Ow nog een cadeautje voor mij!

Hij zal vandaag wel heerlijk gespeeld hebben met al het nieuws. Hij is nu bij zijn papa, dus heb hem er nog niet mee zien spelen. Als het goed is komt woensdag een deel van het speelgoed mee hierheen terug Very Happy.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 8:09

S. krijgt morgen pas die Cookie Monster maar hij heeft vandaag dit van mijn ouders gekregen

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Kiddieland-Loopauto-Bliksem-McQueen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Fearie zo 4 dec 2011 - 9:11

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 771374
Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 303200823153281155
Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 771467

En nog zo'n draaitol en hamer met geluiden (voor papa :P) en een muziekpiano met dierengeluiden smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas, welke cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: Sinterklaas, welke cadeautjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum