Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

+12
Rush
Aziraphale
NoName88
Rebecca
mii_joyce
Angela_1986
Annemoontje
Caroow
Poubelle
rapa nui
Minx
Susan
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:15

De komende maanden staan voor (veel) mensen in het teken van cadeautjes kopen voor de feestdagen! Nu is dat soms enorm lastig, want wat koop je nou voor die persoon? Geef hier elkaar tips, zodat we allemaal origineel voor de dag komen bij onze vrienden & families Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:16

Ik moet o.a. een cadeau hebben voor :

Een meisje van 13 (€7,50)
Een man van 36 (?) (€7,50)



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Susan vr 26 okt 2012 - 8:16

Wij doen niet aan cadeaus met volwassenen, maar alle keren dat ik dat wel heb gedaan, maakten we altijd verlanglijstjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:17

Het was de bedoeling dat er verlanglijstjes komen, maar als ik daar op moet gaan wachten, dan krijg ik die waarschijnlijk pas 30 november, terwijl we het 2 december vieren. Iedereen is zo last minute Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Susan vr 26 okt 2012 - 8:18

Pippa schreef:Ik moet o.a. een cadeau hebben voor :

Een meisje van 13 (€7,50)
Een man van 36 (?) (€7,50)



Meisje van 13: iets van Claire's, dat vind ik altijd zo'n leuke winkel voor meiden van die leeftijd.
Man van 36: een (hobby)boek of dvd van de Witte Boekenmarkt. Je hebt daar bijvoorbeeld leuke boeken over fotografie en ook mooie kookboeken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:20

Dat is misschien wel een idee Susan, om naar de Claire's te gaan, en dan gewoon leuke oorbellen oid uit te zoeken. Ze begint nu te puberen, dus moet wel beetje nadenken dat het niet te opvallend is, want dan vindt ze het niks, haha!

Hmm, misschien is dat wel wat inderdaad. Ik ken hem wel, maar weet niet zo heel veel over hem! Wel houdt hij van koken, dus misschien is dat wel een optie. En hij heeft 2 hele leuke zoontjes. Misschien kan ik kijken naar een leuk kookboek voor recepten die hij met zijn kinderen kan doen ook (bestaat dat?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Minx vr 26 okt 2012 - 8:23

Leuk topic,

Ik vast ideeën voor een meisje van 3,5
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:24

Misschien een mooi voorleesboek over prinsessen? Of een vriendinnenboekje, voor als ze naar school toe gaat als ze vier wordt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  rapa nui vr 26 okt 2012 - 8:44

Ik vond een cadeautje dat ik vorig jaar gekregen heb wel erg origineel en leuk. In het kader van crisis Sinterklaas misschien ook wel een idee voor anderen om (erbij) te geven: een tas (ook gratis) vol met allerlei gratis dingen als proefmonsters, pennen, dingen die ze op een beurs weggeven, hotelzeepjes en shampooflesjes, coupons/prints van sites waarmee je zelf gratis dingen kon proberen, dingetjes die ze op sites als gratis.nl hadden opgevraagd. Natuurlijk zaten er dingen bij die je niet gebruikt maar was erg leuk om later thuis op de bank door te snuffelen.


Laatst aangepast door rapa nui op vr 26 okt 2012 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:44

O dat is wel grappig! Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Poubelle vr 26 okt 2012 - 8:53

Ik krijg als het goed is een verlangslijst, maar ik heb de meeste moeite met mijn eigen lijstje maken!
Wilde een nieuwe, wat duurdere mascara vragen, dat hoorden m'n ouders en nu heb ik die gekregen als 'souvenir'.
Luxeprobleem!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 vr 26 okt 2012 - 10:45

Goed idee Pippa, dit topic! Yes Ik kan namelijk ook nog wel wat adviezen gebruiken...

Wat betreft jullie vragen; een meisje van 13 zou ik idd ook iets van sieraden doen, tijdschriften, verzorgings/relaxpakketje (tijdschrift, chocolade/iets lekkers, maskertje, nagellakje ofzoiets, douchegel)

Een man van 36 zou ik ook niet weten, daar ligt mijn vraag ook Wink Weet je wat zijn hobby is? Of dat hij een sport beoefent?

Een meisje van 3,5 jaar vind ik een voorleesboek leuk voor! Of iets om te knutselen, een leuke ketting of armbandje, verkleedsetje? Of idd iets voor als ze naar school gaat, zoals broodtrommeltje of drinkbeker, leuk tasje.

Ik zoek nog tips voor:
* Een man van begin 30, weet dat hij bij de sc.outing zit, een caravan heeft en verder weet ik eigenlijk niet veel van 'm...
* Een jongen van 25, heeft een 'stoere' hond, hobby ofzo is me eigenlijk ook niet bekend
* Een meisje van begin 20, heeft relatie met de bovengenoemde jongen, wonen niet samen, houdt van "bling bling" (dacht al aan iets van een ketting ofzo maar ja, das ook smaak gebonden natuurlijk!), heeft pas een nichtje, verzorgend beroep,
* Vrouw van eind 20, hoort bij de eerder genoemde man, gaan dus samen met de caravan weg, loopt hard en tennist (zou leuk zijn om daar iets voor te kopen maar ik heb daar de ballen verstand van), oh en volgens mij vinden ze beide koken wel leuk. Ze hebben nog niet zo lang een relatie.
Voor allen ligt het bedrag zo rond de € 7,50 met een uitloop tot € 10,00
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 2:06

Ik ga voor je nadenken Angela! Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 2:10

Welk boek van Carry Slee vinden jullie het leukst/mooist voor een meisje van 13?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Caroow ma 29 okt 2012 - 2:20

Mijn favoriete Carry Slee is nog altijd "Spijt". Moet al weer bijna huilen als ik er aan denk Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Annemoontje ma 29 okt 2012 - 4:32

Caroow schreef:Mijn favoriete Carry Slee is nog altijd "Spijt". Moet al weer bijna huilen als ik er aan denk Rolling Eyes

+1 Echt tranen met tuiten heb ik gehuild haha. Hoewel ik Pijnstillers ook héél erg mooi vond.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 ma 29 okt 2012 - 4:47

Pippa schreef:Ik ga voor je nadenken Angela! Yes

thumbup Top!

Het boek 'Blauwe plekken' heeft destijds érg veel indruk op mij gemaakt! Volgens mij las ik dat in groep 8 of in de 1e van de middelbare dus ongeveer 12/13 jaar.

Ik zag trouwens bij de Action leuke kookboekjes liggen voor € 1,99! Ze hebben thema's zoals 'Hartverwarmertjes' voor iemand die wat extra aandacht kan gebruiken ofzoiets of 'Mooimakertjes' met gezonde recepten. Er staan ook wat tips en ik geloof spreuken in.
Leuk als kleinigheidje of in een kookpakket ofzo! smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 5:16

Blauwe plekken was ook het eerste boek die in me opkwam, maar die is €16,95 en het budget is €7,50 Laughing De boeken van Carry Slee zijn €8.95.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 ma 29 okt 2012 - 5:22

Pippa schreef:Blauwe plekken was ook het eerste boek die in me opkwam, maar die is €16,95 en het budget is €7,50 Laughing De boeken van Carry Slee zijn €8.95.

Uh, Blauwe plekken is niet van Carry Slee? Ik twijfelde net, dacht toen van wel maar door jouw laatste zin twijfel ik weer... Embarassed

Maar uh, dat is wel een klein verschil in budget ja Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 5:24

Angela_1986 schreef:
Pippa schreef:Blauwe plekken was ook het eerste boek die in me opkwam, maar die is €16,95 en het budget is €7,50 Laughing De boeken van Carry Slee zijn €8.95.

Uh, Blauwe plekken is niet van Carry Slee? Ik twijfelde net, dacht toen van wel maar door jouw laatste zin twijfel ik weer... Embarassed

Maar uh, dat is wel een klein verschil in budget ja Wink

Nee van Anke de Vries! Dat boek had ik eerst bedacht, maar de boeken van Carry Slee zijn wél te betalen :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 ma 29 okt 2012 - 5:27

Pippa schreef:
Angela_1986 schreef:
Pippa schreef:Blauwe plekken was ook het eerste boek die in me opkwam, maar die is €16,95 en het budget is €7,50 Laughing De boeken van Carry Slee zijn €8.95.

Uh, Blauwe plekken is niet van Carry Slee? Ik twijfelde net, dacht toen van wel maar door jouw laatste zin twijfel ik weer... Embarassed

Maar uh, dat is wel een klein verschil in budget ja Wink

Nee van Anke de Vries! Dat boek had ik eerst bedacht, maar de boeken van Carry Slee zijn wél te betalen :cheering:

Embarassed

Ik zal eens even gaan kijken welke boeken van Carry Slee zijn!

Ik vind Spijt! wel 'mooi' klinken, al lijken ze allemaal wel goed! Er gaat overigens geen lichtje branden als ik de stukjes lees terwijl ik wel boeken van haar heb gelezen... Ik las vroeger altijd al graag van dat soort dramatische maar realistische boeken.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  mii_joyce ma 29 okt 2012 - 5:35

Hier ook op zoek voor :

een meisje van 15

een man van 54

een vrouw van 51

een man van 34

Budget is ongeveer 5 - 7,50 pp
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Angela_1986 ma 29 okt 2012 - 7:28

mii_joyce schreef:Hier ook op zoek voor :

een meisje van 15 Make-up/verzorgingspakketje (maskertje, nagellak, lipgloss - bij de Action bv. is het allemaal niet zo duur), tijdschriften, boek dat aansluit bij haar hobby/interesses of zo'n boekje met uitspraken ofzo, chocoladepakket (mok, van die blokjes chocolade op een stokje om warme choco mee te maken, lekkere reep, enzovoorts), cd, dvd.

een man van 54 Tijdschrift, boek, cd, dvd, bier/lekker drankje met luxere nootjes of iets dergelijks.

een vrouw van 51 Pakketjes zoals genoemd bij het meisje, kookspullen, luxere etenswaren (hier in de buurt heb je van die boerderijwinkeltjes met allerlei streekproducten bv.), pakketje met thee/koffie, kaarsen, luxere chocolade/koekjes.

een man van 34 Zie ideetjes bij man.

Budget is ongeveer 5 - 7,50 pp

Weet je een beetje wat ze leuk vinden, waar hun interesses liggen? Ik heb maar wat algemene ideetjes gegeven!

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 7:55

Wie helpt mij?? Ik heb het "geluk" dat ik voor twee mannen cadeautjes mag kopen.

Een man van 34 (verder geen hobby's, leest niet etc)

Een man van 29 (voetbal, voetbal, voetbal)

Budget is bij beiden €25

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  mii_joyce ma 29 okt 2012 - 8:04

Angela_1986 schreef:
mii_joyce schreef:Hier ook op zoek voor :

een meisje van 15 Make-up/verzorgingspakketje (maskertje, nagellak, lipgloss - bij de Action bv. is het allemaal niet zo duur), tijdschriften, boek dat aansluit bij haar hobby/interesses of zo'n boekje met uitspraken ofzo, chocoladepakket (mok, van die blokjes chocolade op een stokje om warme choco mee te maken, lekkere reep, enzovoorts), cd, dvd.

een man van 54 Tijdschrift, boek, cd, dvd, bier/lekker drankje met luxere nootjes of iets dergelijks.

een vrouw van 51 Pakketjes zoals genoemd bij het meisje, kookspullen, luxere etenswaren (hier in de buurt heb je van die boerderijwinkeltjes met allerlei streekproducten bv.), pakketje met thee/koffie, kaarsen, luxere chocolade/koekjes.

een man van 34 Zie ideetjes bij man.

Budget is ongeveer 5 - 7,50 pp

Weet je een beetje wat ze leuk vinden, waar hun interesses liggen? Ik heb maar wat algemene ideetjes gegeven!




meisje van 15 houdt van dansen, muziek/zingen en inderdaad make-up en shoppen..
vrouw van 51 houdt van shoppen vooral en is veel druk in de tuin/huishouden
man van 54 houdt van voetbal, sudoku's , hun hondje, computeren
man van 34 houdt van schilderen, dichten, natuur en is romantisch typ

Verder al heel leuk, je algemene ideeën Very Happy
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

(Sinterklaas) cadeautjes tip topic! Empty Re: (Sinterklaas) cadeautjes tip topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum